Kurt Grusom Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen her som spiller Borderlands? FY søren for et spill! Koser meg stort med splitscreen og en god kompis, 4p online må jo være helt fantastisk..! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg spiller det. Spilte sist i dag, med en kompis, splitscreen. Level 26 om jeg ikke husker feil. Hunter. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Hørte at det var crap jeg? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Du har hørt fullstendig feil, kåres jo til top10 fra 2009 stadig vekk.. Hunter level 25 her Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Digg spill er det. Har en soldier på level 50 som har spilt gjennom playthrough 2 på, samt en masse i etterkant. Samt en siren på level 33 mener jeg det var. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 PS3 Media Server. Om noen trenger Her. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 ALLE har vel hørt om Media Server? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 ALLE har vel hørt om Media Server? Faktisk overaskende mange som ikke har hørt om det (inkl. meg selv, men det er en stund siden nå.) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ser at blackra1n/geohot har hacka R/W delen i PS3 i helga. Fått tilgang til CPU og RAM delen, samt koder for å kjøre kommandoer. Samme karen som laget første hack til iPhone. Kan skje mye spennende fremover. Det tok ikke lange tiden fra han annonserte om iPhone hacken til det faktisk var ute en exploit. Fyren er 20 år gammel og erklært geni. http://geohotps3.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Level 36 Berserker her, ferdig med "historien" i Borderlands, men har ikke blitt noe mer spilling siden jeg allerede har en stabel på 4 spill jeg ikke har gått gjennom. Bioshock, GTAIV, Red Faction: Guerilla og Dead Space. Akkurat nå satser jeg på å bli ferdig med Bioshock, som jeg faktisk syns er fantastisk bra når man bare setter seg inn i det. Perfekt blanding mellom action og RPG. Endret 25. januar 2010 av Only Chaos Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har en god stabel med spille som jeg ikke har spilt igjennom enda. Har vel 26 stk og kun klart 2 av de enda. Uncharted 1 & 2. Tiden strekker ikke til, dessverre. Holder på med MGS4 nå. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hehe, tipper du aldri blir ferdig. Glad jeg har bare en plattform, så kommer jeg iallefall gjennom flesteparten av spillene jeg kjøper, og får tid til litt nettspill også. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er en skam at du ikke har vært gjennom GTA IV ennå Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har kommet et stykke på vei, men det er så ekstremt tidkrevende å spille GTA. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Personlig endte min Grand Theft Auto-tokt i Vice City. Har aldri sett tilbake, og ser ikke tilbake. Dessverre har jeg gått lei formelen, til tross for nye byer, handling, miljø etc. Uncharted 2 ble prøvd i helga, det derimot var friskt og spennende. Soundtrack og stemning til å hylle. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 GTA er skikkelig repetitivt, hvis det er det du mener. Det er vel selve følelsen av at spillverdenen er levende som er GTA's sterkeste kort. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er borderlands gøyere enn fallout 3? Syntes fallout 3 var ganske kjedelig, spesiellt utforskinga og letinga som jeg ikke har mye til overs for. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har en god stabel med spille som jeg ikke har spilt igjennom enda. Har vel 26 stk og kun klart 2 av de enda. Uncharted 1 & 2. Tiden strekker ikke til, dessverre. Holder på med MGS4 nå. Var i samme situasjon som deg en stund, men så slutta jeg tvert å spille noe PC så det ser ut som jeg klarer å hente meg inn. Er om ikke lenge ferdig med Valkyria Chronicles, og har gjort unna en del andre selv om halvparten av de 18 jeg har fremdeles ikke er unnagjort. Assassin's Creed I & II for eksempel har jeg bare såvidt titta på. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Problemet mitt er at når jeg finner meg et fengende multiplayerspill så dropper jeg singeplayerene. Spillte COD4 til jeg fikk R2, R2 til jeg fikk Killzone 2, Killzone 2 til jeg fikk COD6 Eneste som har skikkelig å rive meg vekk fra multiplayerene er MGS4 og Bioshock, så jeg gleder meg som en unge til Bioshock 2 kommer om to uker Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har en god stabel med spille som jeg ikke har spilt igjennom enda. Har vel 26 stk og kun klart 2 av de enda. Uncharted 1 & 2. Tiden strekker ikke til, dessverre. Holder på med MGS4 nå. Har nesten samme problem, mitt er bare at jeg egentlig er litt lei av å spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå