PgUp Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Noen som har en anbefaling på et artig arkade-bilspill til Ps3? Gjør ikke noe om det er noen år gammelt. Gjerne der man starter med en dårlig bil, og kan oppgradere den og kjøpe nye biler. Ikke så altfor vanskelig, og ikke spill der man må perfeksjonere timing og alle svinger for å komme videre. Jeg liker heller ikke å tape penger på å kræsje/tape race. Noen gode titler der ute? Grid Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 https://store.sonyentertainmentnetwork.com/ Bare jeg som får feilmelding? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg kom rett inn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg kom inn når jeg bytta nettleser. Jaja. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Her også. "Site not available" i firefox, men kom inn i IE. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hender jeg også må gjøre det. Irriterende bug Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Var Firefox jeg ikke kom inn med og. Funka fint med Chrome. Men da vet jeg det til neste gang. Skulle bare "handle" månedens Plus-spill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Bruker Chrome, og kom rett inn. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 https://store.sonyentertainmentnetwork.com/ Bare jeg som får feilmelding? Får feilmelding her. Bruker Chrome. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Stemmer det at Linkin Park sangen "Numb" er med i Kingdom hearts? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Noen her som har peiling på hva jeg trenger for og koble en PS2 til en Pc skjerm? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hvilke innganger har PC-skjermen? Det beste ville vært komponent, da slipper du å kødde med konvertere av noe slag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Den har vist bare VGA,DVI + HDMI Om det da blir mye styr med PS2, så får det heller bli PS3en jeg kobler til Endret 30. september 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 PS4 bestilt i dag + DriveClub og Advanced Warfare forhåndsbestilt! 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hei! Lillebroren min sin PS3 klarer ikke spille FIFA 15. Han setter i disken, og spillet starter, men går i svart og kommer aldri til logoene engang. Det samme skjer med Assassins Creed 4. Det er en 40 GB PS3. Der funker med nedlastede spill, og ser funker med bluray. Noen som har en anelse? Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Hadde lignende problematikk med Last of Us på akkurat samme ps3/40gb. Det virker som om spilleren sliter litt med enkelte spill som bruker mye av plassen på platene. Det som til slutt hjalp meg, var å rydde litt opp, antar det ble mer plass på hdd til "swap-files" eller hva man nå kan kalle det. 40gb blir utroolig raskt fylt opp, og man bør ha opp mot 5 gb ledig til enhver tid. Endret 7. oktober 2014 av aphelion3 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nå kan bare høsten og vinteren komme! 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Tror ikke det blir noen PS4 før julaften her. Da sparer jeg riktignok noen tusenlapper. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Min PS4 brukes nesten utelukkende av ungene. Til Netflix. I praksis har jeg byttet ut PS3 med en maskin som gjør nøyaktig det samme. Spill kjøper jeg fortsatt primært til pc. Jeg har 1. gen PS3 "phat boy" 60GB utgave. Har byttet disk til en 500GB. Gamestop ville gi meg 50 kroner for den, men anbefalte at jeg heller solgte på nett fordi "folk er villige til å gi flere tusen for denne pga støtte for PS2-spill". Et kjapt søk på finn.no tyder på at det ikke stemmer helt, med priser fra 800 kroner og opp, gjerne med spill inkludert. Får vel kanskje legge den ut for salg snart. Den øker ikke i verdi akkurat. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Tror ikke det blir noen PS4 før julaften her. Da sparer jeg riktignok noen tusenlapper. Tenkte på det selv, men klarte ikke å vente lenger. Skal også inn i Forsvaret fra Januar, så det er litt kjekt å få brukt konsollen sin litt Min PS4 brukes nesten utelukkende av ungene. Til Netflix. I praksis har jeg byttet ut PS3 med en maskin som gjør nøyaktig det samme. Spill kjøper jeg fortsatt primært til pc. Jeg har 1. gen PS3 "phat boy" 60GB utgave. Har byttet disk til en 500GB. Gamestop ville gi meg 50 kroner for den, men anbefalte at jeg heller solgte på nett fordi "folk er villige til å gi flere tusen for denne pga støtte for PS2-spill". Et kjapt søk på finn.no tyder på at det ikke stemmer helt, med priser fra 800 kroner og opp, gjerne med spill inkludert. Får vel kanskje legge den ut for salg snart. Den øker ikke i verdi akkurat. Alt er i hvert fall bedre enn å levere inn til Gamestop. Herregud så gjerrige de er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå