Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Noen som har en anbefaling på et artig arkade-bilspill til Ps3? Gjør ikke noe om det er noen år gammelt.

Gjerne der man starter med en dårlig bil, og kan oppgradere den og kjøpe nye biler. Ikke så altfor vanskelig, og ikke spill der man må perfeksjonere timing og alle svinger for å komme videre. Jeg liker heller ikke å tape penger på å kræsje/tape race.

Noen gode titler der ute? :)

Grid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei! Lillebroren min sin PS3 klarer ikke spille FIFA 15. Han setter i disken, og spillet starter, men går i svart og kommer aldri til logoene engang. Det samme skjer med Assassins Creed 4.

Det er en 40 GB PS3. Der funker med nedlastede spill, og ser funker med bluray. Noen som har en anelse?

Lenke til kommentar

Hadde lignende problematikk med Last of Us på akkurat samme ps3/40gb. Det virker som om spilleren sliter litt med enkelte spill som bruker mye av plassen på platene. Det som til slutt hjalp meg, var å rydde litt opp, antar det ble mer plass på hdd til "swap-files" eller hva man nå kan kalle det. 40gb blir utroolig raskt fylt opp, og man bør ha opp mot 5 gb ledig til enhver tid.

Endret av aphelion3
Lenke til kommentar

Min PS4 brukes nesten utelukkende av ungene. Til Netflix. I praksis har jeg byttet ut PS3 med en maskin som gjør nøyaktig det samme. Spill kjøper jeg fortsatt primært til pc. :)

Jeg har 1. gen PS3 "phat boy" 60GB utgave. Har byttet disk til en 500GB. Gamestop ville gi meg 50 kroner for den, men anbefalte at jeg heller solgte på nett fordi "folk er villige til å gi flere tusen for denne pga støtte for PS2-spill". Et kjapt søk på finn.no tyder på at det ikke stemmer helt, med priser fra 800 kroner og opp, gjerne med spill inkludert.

Får vel kanskje legge den ut for salg snart. Den øker ikke i verdi akkurat.

Lenke til kommentar

Tror ikke det blir noen PS4 før julaften her. Da sparer jeg riktignok noen tusenlapper.

Tenkte på det selv, men klarte ikke å vente lenger. Skal også inn i Forsvaret fra Januar, så det er litt kjekt å få brukt konsollen sin litt :p

Min PS4 brukes nesten utelukkende av ungene. Til Netflix. I praksis har jeg byttet ut PS3 med en maskin som gjør nøyaktig det samme. Spill kjøper jeg fortsatt primært til pc. :)

Jeg har 1. gen PS3 "phat boy" 60GB utgave. Har byttet disk til en 500GB. Gamestop ville gi meg 50 kroner for den, men anbefalte at jeg heller solgte på nett fordi "folk er villige til å gi flere tusen for denne pga støtte for PS2-spill". Et kjapt søk på finn.no tyder på at det ikke stemmer helt, med priser fra 800 kroner og opp, gjerne med spill inkludert.

Får vel kanskje legge den ut for salg snart. Den øker ikke i verdi akkurat.

Alt er i hvert fall bedre enn å levere inn til Gamestop. Herregud så gjerrige de er!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...