Ooinaru Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Har Orange Box liggende her og vurderer å starte på Half Life 2, men er sugen på et spill med en god story. Er HL2 riktig valg eller burde jeg gå for noe annet? Anbefaler å spille med cinematic mod, forbedret character models og grafikk med mindre det e på ps3? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det er på PS3 så er nok dårlig med mods der. Ser ut til at det er mange forskjellige meninger om storyen til spillet så får nesten bare prøve det ut. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Folk som ikke liker storyen har ikke gått dypt nok, eller såklart mulig de bare ikke liker konseptet. Kanskje de bare spilte hl2 og ikke hl1, og dermed ikke fikk med seg småting... Iunno. Ganske gripende story totalt, om muligens ikke så enormt spennende direkte i spillet... Hm... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Må man ha spilt HL1 for å forstå HL2? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ikke for å komme seg igjennom det og plukke opp den generelle historien fra hl2 sånn på overflaten, tenker jeg. Men er alltids ting fra den foregående historien som oppklarer og belyser ting du ikke får på samme måte kun fra hl2. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Finnes utallige videoer som summerer opp HL1 på noen få minutter. Gled deg til Half Life 2: Episode 2, det er nærmest perfeksjon. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Sant nok. Er dog moro å selv å knytte ting sammen, dog. Halsbåndene til lyn-gutta i hl1, hvorfor de organiske greiene har metalldeler på seg... G-man... Slike småting. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Mhm, ja, hvorfor ikke...? http://www.gamespot.com/articles/sony-offers-250-free-psp-games-to-ps-plus-subscrib/1100-6422034/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Oppdaget et nytt spillblad da jeg var i Frankrike: http://www.roleplayinggame.fr/ Omhandler kun RPG, med en hovedvekt på JRPG utfra det bladet jeg kjøpte. Dessverre er det kun på fransk og jeg er ikke stødig nok på språket til at jeg vurderer et abonnement, men jeg tror absolutt det ville vært et marked for dette på engelsk. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg hadde abonnert på en engelsk utgave Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Destiny serverne er nå live Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Noen som har forslag til et godt spill som kan tenne spillgleden litt mer hos meg igjen? Har bare blitt 10 timer med 1 spill den siste halvannen måneden. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg bor i en stundentbolig med litt dårlig trådløst nett for øyeblikket. Derfor prøver jeg å koble i nettverkskabel i min PS4, men dette fungerer ikke. Har prøvd både via nettverksporten og USBporten med overgang. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at det skal fungere? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Rider of Reason, prøvd Wolfenstein the New Order, eller Tomb Raider (PS4)? Det finnes nok bedre spill der ute, men disse spillene er veldig så gode, veldig! Det som gjør disse annerledes, er at man når drevet frem av action, som kan passe bra når man trenger en liten push.. Ellers har jo de fleste en liten bølgedal når det gjelder spill nå og da, kan jo også bare prøve med en pause, og ikke tvinge frem noe man ikke føler for?! Spillegleden kommer garantert tilbake! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Noen som har forslag til et godt spill som kan tenne spillgleden litt mer hos meg igjen? Har bare blitt 10 timer med 1 spill den siste halvannen måneden. Tales of Xillia 2? Det føles kanskje mer som en expansion enn et eget spill siden man besøker de samme områdene og banker de samme fiendene som i eneren, men det er like gøy nå som da. Det har selvsagt en ny historie og nye sideoppdrag, men det kanskje beste med spillet er at hvert partymedlem nå har egne historier hvor man blir enda bedre kjent med dem. Anbefales. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Han må i så fall ha spilt eneren først. Hvis ikke, så kjøp det. Skal innom sentrum etter jobb og se om jeg finner Xillia 2 selv. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Noen som har erfaringer med å ringe Sony? Jeg trenger å logge inn på PSN på min nye PS4, men jeg husker ikke passordet og som shitkid når jeg laget kontoen skreiv jeg tydeligvis inn feil fødselsdato slik at jeg ikke kan resette passordet nå.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Regner med det var for å "bli" 18 år? Hvorfor folk må endre dato og ikke bare årstall er for meg en gåte sikker på at du ikke vare har endret sistnevnte? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Noen som har en anbefaling på et artig arkade-bilspill til Ps3? Gjør ikke noe om det er noen år gammelt. Gjerne der man starter med en dårlig bil, og kan oppgradere den og kjøpe nye biler. Ikke så altfor vanskelig, og ikke spill der man må perfeksjonere timing og alle svinger for å komme videre. Jeg liker heller ikke å tape penger på å kræsje/tape race. Noen gode titler der ute? Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Regner med det var for å "bli" 18 år? Hvorfor folk må endre dato og ikke bare årstall er for meg en gåte sikker på at du ikke vare har endret sistnevnte? Unge meg er også en gåte.. Jeg har prøvd min egen dato + alle årstall fra 2000 til 1970 og det samme med 1. januar. Har gitt opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå