Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Har Orange Box liggende her og vurderer å starte på Half Life 2, men er sugen på et spill med en god story. Er HL2 riktig valg eller burde jeg gå for noe annet?

Anbefaler å spille med cinematic mod, forbedret character models og grafikk :) med mindre det e på ps3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som ikke liker storyen har ikke gått dypt nok, eller såklart mulig de bare ikke liker konseptet. Kanskje de bare spilte hl2 og ikke hl1, og dermed ikke fikk med seg småting... Iunno. Ganske gripende story totalt, om muligens ikke så enormt spennende direkte i spillet... Hm...

Lenke til kommentar

Ikke for å komme seg igjennom det og plukke opp den generelle historien fra hl2 sånn på overflaten, tenker jeg. Men er alltids ting fra den foregående historien som oppklarer og belyser ting du ikke får på samme måte kun fra hl2.

Lenke til kommentar

Jeg bor i en stundentbolig med litt dårlig trådløst nett for øyeblikket. Derfor prøver jeg å koble i nettverkskabel i min PS4, men dette fungerer ikke. Har prøvd både via nettverksporten og USBporten med overgang. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at det skal fungere?

Lenke til kommentar

Rider of Reason, prøvd Wolfenstein the New Order, eller Tomb Raider (PS4)?

Det finnes nok bedre spill der ute, men disse spillene er veldig så gode, veldig! Det som gjør disse annerledes, er at man når drevet frem av action, som kan passe bra når man trenger en liten push..

Ellers har jo de fleste en liten bølgedal når det gjelder spill nå og da, kan jo også bare prøve med en pause, og ikke tvinge frem noe man ikke føler for?! Spillegleden kommer garantert tilbake! :)

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til et godt spill som kan tenne spillgleden litt mer hos meg igjen? Har bare blitt 10 timer med 1 spill den siste halvannen måneden. :hm:

Tales of Xillia 2? Det føles kanskje mer som en expansion enn et eget spill siden man besøker de samme områdene og banker de samme fiendene som i eneren, men det er like gøy nå som da. Det har selvsagt en ny historie og nye sideoppdrag, men det kanskje beste med spillet er at hvert partymedlem nå har egne historier hvor man blir enda bedre kjent med dem. Anbefales.

Lenke til kommentar

Noen som har en anbefaling på et artig arkade-bilspill til Ps3? Gjør ikke noe om det er noen år gammelt.

Gjerne der man starter med en dårlig bil, og kan oppgradere den og kjøpe nye biler. Ikke så altfor vanskelig, og ikke spill der man må perfeksjonere timing og alle svinger for å komme videre. Jeg liker heller ikke å tape penger på å kræsje/tape race.

Noen gode titler der ute? :)

Lenke til kommentar

Regner med det var for å "bli" 18 år? Hvorfor folk må endre dato og ikke bare årstall er for meg en gåte :p sikker på at du ikke vare har endret sistnevnte?

Unge meg er også en gåte.. Jeg har prøvd min egen dato + alle årstall fra 2000 til 1970 og det samme med 1. januar. Har gitt opp :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...