Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får man seriøst ikke HBO til PS4?

Det får man så godt som ingen steder. Xbox One, PS3, PS4, Wii U, Apple TV og Chromecast venter fortsatt i spenning.

HBO Nordic er et forferdelig selskap. Gjør seriøst ingenting for å bekjempe piratkopiering. Elendig streams, rotete menyer, ingen mulighet for å holde track på hvor man er og elendig på utvikling av apps.

Android appen suger så balle at den er ubrukelig. Den har ikke blitt oppdatert siden Desember 2013, og mangler støtte for en av de hotteste dingsene på markedet. At de av alle ting har laget på Xbox 360 er bare utrolig. Xbox er ikke den plattformen hvor de har flest kunder, ei på smart-TVene til Samsung. De ville vært mye bedre tjent ved å lansere enn nettside som er lik Netflix sin i grensesnittet, og som har støtte for Chromecast. Så kunne de fått til å streame i god kvalitet, ikke den forferdelige kvaliteten HBO Nordic viser nå.

TL;DR: Ikke verdi i å eie HBO Nordic. Bruk heller ulovlige midler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

HBO har mye kule serier. Jeg har dem alle lett tilgjengelig. Jeg gidder dermed ikke kaste frustrasjon og penger på et system som ikke funker i nærheten av konkurrentene (tpb+plex, Netflix, se på veggen og minnes episodene, osv).

Hvis de vil stoppe piratkopiering må de step up kraftig, legge bort denne "vi har rettighetene til disse seriene og filmene i disse landene, og disse andre seriene og filmene i disse landene, så har dere rettigheter til andre filmer vi ikke kan vise" osv idiotien, forene innhold som på musikkfronten (Spotify/play music/etc), og fjerne delay fra når episoder kommer på tv til de er på nettjenesten.

Jeg blir ikke bruke fem tjenester om hverandre. Det er for drøyt.

Kutt ned på lønningene i filmbransjen, adapt to the god damn times, slutt å spy ut oppfølgere og remakes hele god damn tiden (seriøst, lineupen for 2015 er helt idiotisk)...

Men... /rant

Lenke til kommentar

Hehe. :D Problemet er at inntjeningen er så nært knyttet opp til eierskap og det er forskjellige aktører som alle ønsker å vinne over de andre. Det skaper mye knot for forbrukerne, som kanskje må abonnere på flere forskjellige tjenester for å få sett alle seriene de er interessert i.

Jeg mener at den største fordelen piratvirksomhet har slett ikke er at det er gratis (hva er en hundrelapp fra eller til?) men at det er så mye mer praktisk og komfortabelt.

Lenke til kommentar

Enig. Hadde lett betalt 500kr i mnd for en tjeneste som ga meg det jeg vil ha. Er hvor raskt jeg kan se ting etter slippdato og at jeg kan se det på Chromecast fra pc eller mobil eller på mobilen mens jeg tar buss osv. Tpb+Plex gjør det, men må søke opp og laste ned ting, der er jo Netflix bedre.

Lenke til kommentar

Prøvde Netflix da Dexter fortsatt gikk, men de hadde jo ingenting av noe som helst interesse for meg. Mener Dexter var tilgjengelig, men bare to eller tre sesonger. Og dette er en av de aller største streaming-tjenestene på markedet? Om det ikke blir bedre fortsetter jeg heller med litt pirat-streaming.

Det kjipe er at jeg har brukt Spotify i rundt tre år nå, og er svært fornøyd. Har ikke engang vurdert å kjøpe noen nye plater etter at jeg fikk det. Hvorfor kan vi ikke få en brukbar Spotify-løsning for film og TV-serier? Er ikke interessert i å ha flere millioner gamle filmer og serier tilgjengelig. Jeg vil ha nyere ting, ellers kan jeg jo like gjerne se på TV gratis. (minus den helvetes NRK-lisensen, men har gitt opp å klage på den.)

Lenke til kommentar

Spotify var en gave till oss når det kom!

Men jeg har faktisk aldri handlet så mye musikk fysisk som i årene etter jeg begynte å bruke Spotify, ironisk nok :p Jeg er litt mere på den at jeg driter i å ha stua full av spill og film, men kjører heller løpet med musikken. Kan vel telle på én hånd antall filmer jeg kjøper i året, om ikke mindre..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg er veldig interessert i å ha millioner gamle filmer og serier tilgjengelig. Det er det eneste positive med Netflix.

Er konge å snuble over gamle klassikere eller bare en gammel serie som var knall.

Syntes dog det er stress å drive nytte mellom us og no versjonene for å få med meg alt jeg vil se fra Netflix...

Synd du ikke fant noe av interesse på Netflix. De har en god del bra ting der. The League feks, the killing, house of cards, 3 sesonger friends (Wtf?)... Mye gamle og kule filmer... Men er veldig mye jeg søker opp som ikke finnes og...

Lenke til kommentar

Jeg er veldig interessert i å ha millioner gamle filmer og serier tilgjengelig. Det er det eneste positive med Netflix.

Er konge å snuble over gamle klassikere eller bare en gammel serie som var knall.

Syntes dog det er stress å drive nytte mellom us og no versjonene for å få med meg alt jeg vil se fra Netflix...

Synd du ikke fant noe av interesse på Netflix. De har en god del bra ting der. The League feks, the killing, house of cards, 3 sesonger friends (Wtf?)... Mye gamle og kule filmer... Men er veldig mye jeg søker opp som ikke finnes og...

Netflix er ikke like bra uten å ha tilgang til amerikansk netflix. Det skal være mulig å fikse amerikansk netflix på PS også, men det virker som det er mye styr for å få det til, og så koster det penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...