Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm..... ser de annonserer med reklame av Infamous Second Son på Psn store til 499, men når du legger spillet til handlekurven din, så koster det 549???

Er dette vanlig?

Kan ikke si at det vanlig og mest sansynlig en glipp av noe slag.

Normalt så oppdateres PSN for oss på onsdager (hvis jeg ikke tar feil), så kansje den prisen gjelder fra i morgen? Vil vente å se om det stemmer.

Lenke til kommentar

Den spinner vel ikke hele tiden, bortsett fra under oppstart av spill. Spillet installerer jo det mest essensielle filene på HDD. Discen brukes vel i all hovudsak til verifisering av at man faktisk har spillet? Noe blir muligens lest av disc, og det er mulig det varierer fra spill til spill?

Ihvertfall slik jeg trodde det var. Konsollen min bråker verken mer eller mindre når jeg spiller BF4 discutgave kontra wolfenstien digitalt f.eks.

Så alt er i hodet mitt? Damn it. :)

Jeg kunne sverge på at den bråkte mer under Infamous (disc) enn NFS:Rivals (digitalt). Får ta noen sjekker.

Lenke til kommentar

Det stemmer Mala

Så vidt jeg vet så installeres hele spillet fra disc første gangen og da vil den spinne en stund. De påfølgende gangene er det bare under oppstart for verifisering.

Min erfaring er at spillet blir installert for å få ned loading tiden på spill.

Spill som GTA V, Gran Turismo osv... så jobber BD-spilleren konstant.

Jeg kan ikke helt se poenget med å installere hele spill på harddisken så lenge konsollene ikke er lagd for å håntere hastighetene til SSD disker.

Lenke til kommentar

Det stemmer Mala

Så vidt jeg vet så installeres hele spillet fra disc første gangen og da vil den spinne en stund. De påfølgende gangene er det bare under oppstart for verifisering.

Min erfaring er at spillet blir installert for å få ned loading tiden på spill.

Spill som GTA V, Gran Turismo osv... så jobber BD-spilleren konstant.

Jeg kan ikke helt se poenget med å installere hele spill på harddisken så lenge konsollene ikke er lagd for å håntere hastighetene til SSD disker.

Nå snakker du om PS3?, og der stemmer det du sier. På PS4 så mener jeg hele spillet blir installert, så da jobber ikke BD spilleren konstant. Kun første gang, deretter for verifisering ved start up. Jeg har ihvertfall ikke merket at disken spinner opp når jeg spiller på PS4.

Lenke til kommentar

Så alt er i hodet mitt? Damn it. :)

Jeg kunne sverge på at den bråkte mer under Infamous (disc) enn NFS:Rivals (digitalt). Får ta noen sjekker.

Infamous uansett format, bråker . Et første jeg la merke til når jeg furte det opp (digitalt) var hvor mye mer viftene jobbet under dette spillet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Men folkens, nå som PS4 æraen er godt i gang, hva var deres favoritt eller favoritter fra PS3 æraen? :)

Edit: Legger til min top 3 allikevel.

1. NieR

2. Ni no Kuni

3. The Last of Us

Ah, Nier. Lenge siden jeg har spilt det nå, men husker det var utrolig bra. Spesielt musikken var helt fantastisk. Noe av det beste innen spillmusikk.

Lenke til kommentar

Ja nettopp. Det fikk mye, etter min mening, ufortjent kritikk, og det er nok ikke et spill som passer alle. Ikke er det i nærheten av perfekt eller velpolert heller, men det som det har og som veier opp for manglene og vel så det er sjel og innlevelse. Den er ganske unik med måten den inkluderer masse forskjellige gameplay-elementer fra spill den gjør en liten hyllest til, historien er også ganske god, med god flyt og spennendre twister.

Dog er det nok musikken og karakterene som er de beste punktene. Samspillet mellom hovedkarakterene føles veldig naturlig og troverdig, og det gode samspillet hamres hjem av glittrende stemmeskuespill, spesielt fra Liam O'Brien som Weiss. Og som bakteppe for det hele er musikken som du nevner, det eneste spillsoundtracket jeg synes måler seg med, og kanskje overgår Ocarina of Time (med nostalgi og alt).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men folkens, nå som PS4 æraen er godt i gang, hva var deres favoritt eller favoritter fra PS3 æraen? :)

Jeg tror jeg vil velge Dark Souls, Virtua Fighter 5: Final Showdown og Metal Gear Solid 4, med Demon's Souls, Valkyria Chronicles og The Last of Us som B-laget.

Lenke til kommentar

Hehehe, det er jo bra du likte det selv om du ikke spilte det ferdig. Godt med flere som likte det spillet. :wee:

Ser det er flere spill som går igjen her, tyder på at det var gode spill. Håper Gamer.no kan lage en leserbestemt liste over de beste spillene fra forige generasjon, men kanskje lurt å vente litt siden det ennå kommer spill til PS3 og Xbox 360.

Ah, Nier. Lenge siden jeg har spilt det nå, men husker det var utrolig bra. Spesielt musikken var helt fantastisk. Noe av det beste innen spillmusikk.

Prøvde du forresten Drakengard 3? Hvis du gjorde, hva syntes du om det da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...