Spartapus Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Tales of Xillia 2 er kjøp på dag en for min del. Tror allikevel ikke det blir spilling på dag en da jeg ennå har mye igjen på Legend of the Heroes: Trails in the Sky og det er nok det beste JRPGet jeg har spilt siden...Tales of Xillia. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Har plukket opp Silent Hill igjen. Faen i helvete for et stemningsfullt spill. Jævlig creepy. Godt å føle at det har tålt tidenes tann. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Tales of Xillia 2 er kjøp på dag en for min del. Tror allikevel ikke det blir spilling på dag en da jeg ennå har mye igjen på Legend of the Heroes: Trails in the Sky og det er nok det beste JRPGet jeg har spilt siden...Tales of Xillia. Trails in the Sky ser bra ut. Ligger i ønskelisten på Steam. Blir nok ikke kjøpt før på neste salg dog. Xillia 2 skal jeg spille med en gang. Har gledet meg til det helt siden jeg rundet Xillia. IGN har kommet med sitt review http://www.ign.com/articles/2014/08/15/tales-of-xillia-2-review Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Bare gliste når jeg så denne Sett på 1080P og MYE volum!!! 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 I like. Lyden er veldig viktig og dette høres foreløpig bra ut. Det vanskeligste med lyd i bilspill er at den ikke blir statisk når du ligger på samme turtall, men at den "flyter" litt. Ellers blir det fort kunstig og ødeleggende. Gleder meg til å fyre opp dette spillet og nyte grafikk/lyd!! Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Vet ikke om du fikk med deg dette ble postet her tidligere i år 51 Details About DRIVECLUB 41. The recordings were so accurate that BMW and Mercedes-Benz AMG requested copies to replace their existing library. Bare det sier jo en del Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Ja, jeg leste den lista med stor interesse da den kom ut, men jeg har sett meg blind på masse PR-babbel og kreativ bruk av ord så jeg venter alltid til jeg har konkrete bevis før jeg blir overbegeistra. Og nå fikk jeg endelig bevis på at lyden har fått masse dejlig kærlighet. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Vet ikke om du fikk med deg dette ble postet her tidligere i år 51 Details About DRIVECLUB 41. The recordings were so accurate that BMW and Mercedes-Benz AMG requested copies to replace their existing library. Bare det sier jo en del Fy søren! Så mye detaljer i et spill! Dette blir et "må-kjøpe" spill for meg når jeg får min PS4! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Starta på Crysis 3 til PS3 igår. Fy faen å det så ut....må være noe av det mest jævligste piksel havari jeg har sett på lenge. En er nok blitt litt for vandt til PS4 nå.... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Starta på Crysis 3 til PS3 igår. Fy faen å det så ut....må være noe av det mest jævligste piksel havari jeg har sett på lenge. En er nok blitt litt for vandt til PS4 nå.... Det er et makkverk på konsoll, men Crysis har alltid hatt sin helhet på PC og 3ern er intet unntak. Dog ville likt å ha sett hvordan det hadde utspilt seg på Xone og PS4. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Starta på Crysis 3 til PS3 igår. Fy faen å det så ut....må være noe av det mest jævligste piksel havari jeg har sett på lenge. En er nok blitt litt for vandt til PS4 nå.... Kjenner meg igjen. Husker godt jeg spilte GTA V på PS3 i høst og da var det nydelig. Nå ser det fortsatt bra ut, men man ser hvor mye PS4 har forbedret. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Noen som vet om Infamous Second Son har vært på tilbud eller kommer på tilbud via psn store? Ser fysisk eksemplar i diverse butikker er billigere enn psn store (549,-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ligger vel fortsatt til 60usd på US PSN? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Noen som vet om Infamous Second Son har vært på tilbud eller kommer på tilbud via psn store? Ser fysisk eksemplar i diverse butikker er billigere enn psn store (549,-) Kan ikke huske det har vært på tilbud, så det kommer sikkert en dag. Men om det blir imorgen eller om 6 måneder vet man ikke :-) Ville sjekket om det gikk ann å skaffe det til en billig penge i butikk hvis du er sugen på spillet. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ligger vel fortsatt til 60usd på US PSN?Har ikke orket å sette meg inn i å mekke us konto enda.... Forstod det slik at det var en smule styr... At du må kjøpe slike påfyllingskort og ikke får lagt inn visa direkte? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Stemmer det, krever litt ekstra mekking. Får være opp til hver enkelt om det er verdt det i forhold til hvor mye du sparer, jeg er nok ikke helt der. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Stemmer det, krever litt ekstra mekking. Får være opp til hver enkelt om det er verdt det i forhold til hvor mye du sparer, jeg er nok ikke helt der. Jeg tenker akkurat det samme. For meg så har ikke behovet vært der ennå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Med mindre man planlegger å gå for det meste digitalt denne generasjonen, så er det jo ganske åpent om det er nødvendig eller ikke. Kjøper fremdeler nesten bare fysisk, så jeg holder meg unna den gråsonen enn så lenge. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Eneste grunn til at jeg kjøper fysiske kopier nå er prisen. Det burde strengt tatt vært motsatt. Prisen på digitalt skulle vært lavere. PS4 bråker også mer når man spiller fra disk enn digitalt. Min gjør ihvertfall det. Ikke så rart siden disken må spinne... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Den spinner vel ikke hele tiden, bortsett fra under oppstart av spill. Spillet installerer jo det mest essensielle filene på HDD. Discen brukes vel i all hovudsak til verifisering av at man faktisk har spillet? Noe blir muligens lest av disc, og det er mulig det varierer fra spill til spill? Ihvertfall slik jeg trodde det var. Konsollen min bråker verken mer eller mindre når jeg spiller BF4 discutgave kontra wolfenstien digitalt f.eks. Endret 19. august 2014 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå