Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

ja, prøvde The last of us nå, var ikke så mye støy da, men fortsatt ganske mye mer enn xbone.

sikkert fordi de ville ha så liten maskin, litt synd egentlig, ville heller hatt den større og mindre støy

Lenke til kommentar

ja, prøvde The last of us nå, var ikke så mye støy da, men fortsatt ganske mye mer enn xbone.

sikkert fordi de ville ha så liten maskin, litt synd egentlig, ville heller hatt den større og mindre støy

Husk at Sony i tillegg har integrert PSU og kraftigere maskinvare ikke minst. Kombinert med mindre chassi og mindre dimensjonert vifte...vel man får bare ikke en lydløs boks av slikt.

 

Samtidig er jeg glad for at vi slipper ekstern PSU dritt som på Xbox dog.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

ja, prøvde The last of us nå, var ikke så mye støy da, men fortsatt ganske mye mer enn xbone.

sikkert fordi de ville ha så liten maskin, litt synd egentlig, ville heller hatt den større og mindre støy

Husk at Sony i tillegg har integrert PSU og kraftigere maskinvare ikke minst. Kombinert med mindre chassi og mindre dimensjonert vifte...vel man får bare ikke en lydløs boks av slikt.

 

Samtidig er jeg glad for at vi slipper ekstern PSU dritt som på Xbox dog.

 

 

joda, med det her er alt for høyt støy nivå, uakseptabelt.

hvor ringer man til sony for å få byttet den inn?

Lenke til kommentar

Legend of the Heroes: Trails in the Sky er nå ute på Steam, Gamersgate og GoG, for alle som gikk glipp av JRPG-perlen på PSP. Det har naturligvis blitt oppskalert for alle vanlige PC-skjermoppløsninger. For de som ikke vet hva det er er det et tradisjonelt, japansk rollespill med fokus på historiefortelling og karakterutvikling, men også med et taktisk kampsystem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

da er jeg på min andre PS4, jævla bråk fra den også, så enten er alle sånn og folk som synes det er en stille konsoll er døve, eller så er denne også defekt.

Lenke til kommentar

da er jeg på min andre PS4, jævla bråk fra den også, så enten er alle sånn og folk som synes det er en stille konsoll er døve, eller så er denne også defekt.

 

Tror folk kanskje ikke helt har samme sammenligningsgrunnlag som enkelte. Altså at det avhenger veldig av hva man har hatt av konsoller før, og hvor vidt disse var roligere eller ei.

 

Jeg simpelten tror ikke på at det finnes en eneste lydløs, eller tilnærmet PS4 enhet. Men igjen så er det en lite bragd i seg selv med så mye presset inn under panseret.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nei det tror ikke jeg heller nå, jeg ville heller hatt power brick og en stillere konsoll en det her, når man spiller The Last of us, mye rolige partier, blir man dratt ut av spillet fordi vifta bråker

 

etter å ha hatt begge konsollene PS4 og Xbox One, kan jeg ikke fatte at folk egentlig velger PS4, man merker veldig at sony har spart på alt de kan for å få stappet inn ett bedre grafikkort. UI er rimelig dårlig. og hele maskinen føles veldig last gen.

at folk er så opphengt i grafikk at de ser bort i fra andre mangler er beyond me.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Tja i grunn plager det meg ikke stort. Jeg har åpen løsning mellom kjøkken/stue og har ett kjøleskap som overdøver konsollen greit når det setter i gang å jobbe :p Om natten bruker jeg uansett headsett så da legger jeg ikke merke til verken kjøleskap eller konsoll.

 

Men ja, jeg er uansett litt skuffet over min konsoll kontra PS3`en min.

Lenke til kommentar

 

da er jeg på min andre PS4, jævla bråk fra den også, så enten er alle sånn og folk som synes det er en stille konsoll er døve, eller så er denne også defekt.

 

Tror folk kanskje ikke helt har samme sammenligningsgrunnlag som enkelte. Altså at det avhenger veldig av hva man har hatt av konsoller før, og hvor vidt disse var roligere eller ei.

 

Jeg simpelten tror ikke på at det finnes en eneste lydløs, eller tilnærmet PS4 enhet. Men igjen så er det en lite bragd i seg selv med så mye presset inn under panseret.

 

 

Kan dere måle viftestøyen med en "DB meter" eventuelt DB meter app. Kan være interessant å se om det er stor forskjell eller om man bare har forskjellig prefferanse for hva høy lyd er.

 

Helt inntill min PS4 så har jeg målt fra 38db opp til 45db avhengig av spill. Akkurat nå er det veldig varmt i stua og TLoU i maskina og jeg får 44db inntill min PS4 og 38db der jeg sitter (2 meter fra maskinen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...