Tor Rasmussen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg kan bekrefte som andre her, at inFamous Second Son er et spill som får min PS4-vifte til å gå på høygir.Ingen andre spill så langt som drar det så høyt opp som nevnte tittel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 ja, prøvde The last of us nå, var ikke så mye støy da, men fortsatt ganske mye mer enn xbone. sikkert fordi de ville ha så liten maskin, litt synd egentlig, ville heller hatt den større og mindre støy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 åpen PS Now Beta imorgen, sattser på å få spilt litt ratchet & clank! Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Gjorde det enkelt og lagte usb vifter som jeg monterte i tv benken, det gjorde susen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) ja, prøvde The last of us nå, var ikke så mye støy da, men fortsatt ganske mye mer enn xbone. sikkert fordi de ville ha så liten maskin, litt synd egentlig, ville heller hatt den større og mindre støy Husk at Sony i tillegg har integrert PSU og kraftigere maskinvare ikke minst. Kombinert med mindre chassi og mindre dimensjonert vifte...vel man får bare ikke en lydløs boks av slikt. Samtidig er jeg glad for at vi slipper ekstern PSU dritt som på Xbox dog. Endret 29. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 ja, prøvde The last of us nå, var ikke så mye støy da, men fortsatt ganske mye mer enn xbone. sikkert fordi de ville ha så liten maskin, litt synd egentlig, ville heller hatt den større og mindre støy Husk at Sony i tillegg har integrert PSU og kraftigere maskinvare ikke minst. Kombinert med mindre chassi og mindre dimensjonert vifte...vel man får bare ikke en lydløs boks av slikt. Samtidig er jeg glad for at vi slipper ekstern PSU dritt som på Xbox dog. joda, med det her er alt for høyt støy nivå, uakseptabelt. hvor ringer man til sony for å få byttet den inn? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Nordisk Film er det vel som har ansvaret for Sony her i landet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Legend of the Heroes: Trails in the Sky er nå ute på Steam, Gamersgate og GoG, for alle som gikk glipp av JRPG-perlen på PSP. Det har naturligvis blitt oppskalert for alle vanlige PC-skjermoppløsninger. For de som ikke vet hva det er er det et tradisjonelt, japansk rollespill med fokus på historiefortelling og karakterutvikling, men også med et taktisk kampsystem. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Sommertilbudene kom i dag på PS EU. Mange gode tilbud. Deriblant dette: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/no-no/spill/dead-island/cid=EP4062-NPEB00721_00-DEADISLAND000001 Noen som har spilt dette og kan fortelle om det er verdt de 55 kronene det koster? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Plus for August: PS4:- Road Not Taken- FezPS3:- Crysis 3- ProteusPS Vita- LEGO Harry Potter 5-7 Years- Metrico Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 da er jeg på min andre PS4, jævla bråk fra den også, så enten er alle sånn og folk som synes det er en stille konsoll er døve, eller så er denne også defekt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ingen som har hevdet den er like stille som Xbox One. Viftene lager lyd på det verste. Jeg er helt enig i at det er dårlig av Sony og ikke lage en konsoll som bråker mindre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) da er jeg på min andre PS4, jævla bråk fra den også, så enten er alle sånn og folk som synes det er en stille konsoll er døve, eller så er denne også defekt. Tror folk kanskje ikke helt har samme sammenligningsgrunnlag som enkelte. Altså at det avhenger veldig av hva man har hatt av konsoller før, og hvor vidt disse var roligere eller ei. Jeg simpelten tror ikke på at det finnes en eneste lydløs, eller tilnærmet PS4 enhet. Men igjen så er det en lite bragd i seg selv med så mye presset inn under panseret. Endret 30. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) nei det tror ikke jeg heller nå, jeg ville heller hatt power brick og en stillere konsoll en det her, når man spiller The Last of us, mye rolige partier, blir man dratt ut av spillet fordi vifta bråker etter å ha hatt begge konsollene PS4 og Xbox One, kan jeg ikke fatte at folk egentlig velger PS4, man merker veldig at sony har spart på alt de kan for å få stappet inn ett bedre grafikkort. UI er rimelig dårlig. og hele maskinen føles veldig last gen. at folk er så opphengt i grafikk at de ser bort i fra andre mangler er beyond me. Endret 30. juli 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Tja i grunn plager det meg ikke stort. Jeg har åpen løsning mellom kjøkken/stue og har ett kjøleskap som overdøver konsollen greit når det setter i gang å jobbe Om natten bruker jeg uansett headsett så da legger jeg ikke merke til verken kjøleskap eller konsoll. Men ja, jeg er uansett litt skuffet over min konsoll kontra PS3`en min. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Noen som har noe å si om Road Not Taken og Fez? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 da er jeg på min andre PS4, jævla bråk fra den også, så enten er alle sånn og folk som synes det er en stille konsoll er døve, eller så er denne også defekt. Tror folk kanskje ikke helt har samme sammenligningsgrunnlag som enkelte. Altså at det avhenger veldig av hva man har hatt av konsoller før, og hvor vidt disse var roligere eller ei. Jeg simpelten tror ikke på at det finnes en eneste lydløs, eller tilnærmet PS4 enhet. Men igjen så er det en lite bragd i seg selv med så mye presset inn under panseret. Kan dere måle viftestøyen med en "DB meter" eventuelt DB meter app. Kan være interessant å se om det er stor forskjell eller om man bare har forskjellig prefferanse for hva høy lyd er. Helt inntill min PS4 så har jeg målt fra 38db opp til 45db avhengig av spill. Akkurat nå er det veldig varmt i stua og TLoU i maskina og jeg får 44db inntill min PS4 og 38db der jeg sitter (2 meter fra maskinen). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ingen her som har prøvd Dead Island altså? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Jo. Et av få spill jeg har forhåndsbestilt. Sjeldent blitt mer skuffet over et spill. Massivt potensiale, men ble bare et helt greit spill. Med masse forbedringer kunne det vært knall som faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå