Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Hehe, høres fornuftig ut. Da blir det å leggre igjen noen dollar på Steam neste uke. :)

 

Absolutt. Jo flere som kjøper dess større sjanse er det for at vi får lokalisert tredje kapittel i serien (det er en trilogi av spill), noe som slett ikke er noen selvfølge da det lenge var tvil om i det hele tatt fikk andre kapittel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

 

er det meningen at PS4 skal bråke noe så veldig hele tiden?

 

Nei

 

 

den suser som et uvær her når man spiller, må få bytta den da...

Lenke til kommentar

 

den suser som et uvær her når man spiller, må få bytta den da...

 

 

Er ikke tilfeldigvis Infamous du spiller ? Maskina mi gikk bananas under det spillet ihvertfall, og det var ikke rent uvanlig i grunn. Men konsollen er ikke støyfri overhodet, og har du en som suser er ikke det unormalt. Nå er det jo faen så varmt om dagen også så det hjelper ihvertfall ikke på. Er den i tillegg plassert inni en hylle er jo spetakkelet i gang..

 

Min står plasser oppå en benk med mye fri luft rundt seg så det er sagt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

den suser som et uvær her når man spiller, må få bytta den da...

 

 

Er ikke tilfeldigvis Infamous du spiller ? Maskina mi gikk bananas under det spillet ihvertfall, og det var ikke rent uvanlig i grunn. Men konsollen er ikke støyfri overhodet, og har du en som suser er ikke det unormalt. Nå er det jo faen så varmt om dagen også så det hjelper ihvertfall ikke på. Er den i tillegg plassert inni en hylle er jo spetakkelet i gang..

 

Min står plasser oppå en benk med mye fri luft rundt seg så det er sagt.

 

 

ja er infamous jeg spiller, min står også med luft rundt seg, men er jo ganske varmt her nå... er vel normalt da, det virket bare så usaklig mye støy.

 

en ting til, jeg har PS4 med US konto, og bruker DNS. kjøper spill med dollars.

ned lasting er ikke så veldig rask, er dette pga den laster ned fra servere i amerika?

ble plutselig brå stopp i infamouse og måtte fortsette med ned lasting.

 

EDIT: nevermind, var bare elendig wifi kort i ps4, på kabel gikk det fortere

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Det kan sikkert variere fra maskin til maskin, men min PS4 har vært den stilleste konsollen jeg har eid. Hører ikke noe sus fra den, selv når jeg spiller infamous i varmen vi har hatt her i Norge. Eneste hørbare susingen varer i 15 -20 sekunder i det jeg starter et spill, så blir det helt stille igjen. Akkurat nå har jeg mute'et tv'en og sliter med å høre noe sus over den vanlige bakgrunn støyen som kommer utenfra. Sitter 2 meter fra konsollen som er plasser på en glassbenk under tv'en.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Høres nesten for godt ut til å være sant.

 

En annen viktig ting er å unngå plassere konsollen vertikalt, da får den enda mindre kjøling igjen.

 

Og ja, Sony har gniet seg riktig så mye med Wifi kortet til konsollen dessverre:/

 

bruker jo kabel nå, var på 3mb/s til 4.5. men nå nekter den å gå over 300kb/s.

det er ikke noe feil her,da mac og xbox one kan laste ned i over 7mb/s

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Da skal jo det være i orden i grunn. Må være at man laster fra servere i US da ;)

 

 

nå har jeg min egen IP/DNS, ubrukelig tregt..

det jeg ikke skjønner er at den var på bra hasstighet men så nå gidder den ikke mer

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nei nå skjønner jeg ingenting, nå lasta den ned fort igjen... men veldig opp og ned.

men lagde en norsk bruker, og det går å fortsette med å laste ned fra den brukeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...