Senyor de la guerra Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg er ikke i gameform lengre. Men ble overrasket over hvor god jeg fremdeles er i COD4, på topp i nesten hver Team Deathmatch server Hmmm... *skryt* Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) får skryte litt jeg og da.. spillte nettopp 7 runder free for all.. klarte da å oppnå 6 nye Finishing moves achievments Deriblant riot shield og kastekniv Noen er så sinnsykt dårlige at jeg fatter og begriper ikke at de klarer å ha det gøy utpå "slagfelten", jeg hadde blitt så forbanna På tide og få dedicated servers! Endret 23. januar 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg er ikke i gameform lengre. Men ble overrasket over hvor god jeg fremdeles er i COD4, på topp i nesten hver Team Deathmatch server Hmmm... *skryt* Ikke sånn for å ødelegge dette men nå for tiden er det heller ikke så mange virkelige gode igjen på CoD4, vi har jo noen da, som prøver å få KDen sin opp ... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er vel de som virkelig er gode, som fremdeles gidder å spille det gamle spillet. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 de som er gode i cod4 spiller vel pro-mod og ikke standard cod4.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hva er pro-mod? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen som har peiling på hvordan jeg kan kopiere en fil over fra memory stick, til en bestemt folder? Hadde akkurat ikke nok plass til siste fil, og har ikke klart å kopiere den eller flytte den til mappen den skal ligge i. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hva er pro-mod? den som klanspillerne spiller, brukes i konkurranser osv.. gjør at det faktisk trengs litt skills http://www.cod4promod.com/ Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) de som er gode i cod4 spiller vel pro-mod og ikke standard cod4.. Det er noe av det latterligste jeg har hørt xF ... Hva er pro-mod? EDIT: Svaret er kommet, så trenger ikke å besvare dette ... Endret 24. januar 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 hva er det som er latterlig med det? når du ikke har hørt om det engang så har du vel ikke mye grunnlag for å motsi det Det er en grunn til at ESL og Clanbase kjører promod vettu. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Promod virket helt latterlig teit Og dessuten er det nok kun for pc. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 har ikke spillt noe "profesjonellt" cod4, så jeg har ikke spillt promod, men det er vel et forsøk på å gjøre spillet mer "skillbasert".. og ut i fra hva norges beste cod spillere sier så er det jævli bra, men ikke vet jeg Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Et kjapt spørsmål til dere andre med PS3. Bruker dere nettleseren noe særlig? Jeg bruker den hele tiden. Det tar litt lengre tid med skriving og sånt, men den er herlig å ha. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvis du skal vise skills er det vel bare å spille S&D og/eller hardcore mode? Nei, jeg bruker ikke nettleseren til annet enn å streame video fra nett. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg bruker den til diskusjon.no og jeg. Funker flott, men tar litt lang tid. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) pcen står kanskje 6-7 meter gange vekke og er på 24/7 365 dager i året så da er det helt uaktuellt å bruke ps3en sin nettleser, men den er grei nok den Hvis du skal vise skills er det vel bare å spille S&D og/eller hardcore mode? Nei, jeg bruker ikke nettleseren til annet enn å streame video fra nett. jo men om konkurransen går på team deatchmatch da feks.. er ikke jeg som lager konkurranseregler, men som sagt; ESL og clanbase bruker mye promod tror jeg. Endret 24. januar 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Bruker kun nettleseren for youtube-vids en gang i blant. Men aldri ellers. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Tror jeg har åpnet den nettleseren én gang, men jeg lukket den ganske kjapt. Med laptopen innen rekkevidde foretrekker jeg nok den. Men kan godt være jeg kan bruke den til YouTube og sånt, mtp. at det i større grad finnes videoer i HD. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Bruker faktisk nettleseren av og til jeg, med tastatur og mus funker den ganske greit. Det eneste jeg finner forbannet irriterende med den, er at du er avhengig av å bruke kontrollen ganske ofte for å få tilgang til all funksjonaliteten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå