Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikke må, anbefaler jeg deg å beholde din PS3. Utrolig mange gode spill man får tilgang til nå gjennom PS+. Har hentet ut mange spill i vår som jeg gleder meg til å sette meg ned med til høsten.

 

Spillutvalget til PS4 er enda ikke bra nok til at PS3 kan kastes bort enda.

Endret av Emils.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, jeg ville ikke dumpet PS3`en, elsker PS4, men jeg skal ærlig innrømme at den siste tiden har jeg spilt mer på PS3, spill fra PS plus som jeg aldri spilte tidligere, og så tar igjen litt trophies jeg har hoppet over i spill.

 

Selv om det kommer ut til "last gen" så føler jeg Destiny er det som kommer til å rettferdiggjøre alt for meg :)

Det er dette spillet jeg har ventet på. Om det er det for andre vet jeg ikke men.

Lenke til kommentar

Har kjøpt Resogun og spilt det litt. InFamous har bror min kjøpt, så det låner jeg etterhvert. Trials har jeg på pc.

 

Jeg har ikke spilt på PS3 siden The Last of Us kom ut. Det er egentlig heller ingen spill som jeg har hatt lyst til å spille på den fremfor på pc (hvor jeg har aaaltfor mange spill :)). Så den legger jeg nok ut på finn.no ganske snart.

 

Førsteinntrykk at maskinen er greit nok. Den brukes vel så mye til Netflix som til spill foreløpig. Noen gode tips til spill for ungene på 4 og 6 år?

Lenke til kommentar

Du må ha amerikansk bruker hvis du kjøper spill fra amazon :)

Er jo billigere å kjøpe fra usa enn norge, så slik bruker burde du skaffe deg ;)

 

Vil det fungere om jeg har norsk bruker på PSN og amerikansk bruker på Amazon? Er det ellers noen fordeler/ulemper med å ha amerikansk bruker på PS4 som jeg burde være klar over. Hadde det på PS3 tidligere (så sånn sett har jeg jo det på PSN fortsatt), men brukte det egentlig bare til demoer som ikke kom til Norge.

Lenke til kommentar

Du har en norsk og en us psn bruker. Den norske har du ps+ på og den amerikanske bruker du til å kjøpe spill og DLCer, eventuelt kodene du kjøper fra amazon (Har du amerikansk spill, må du kjøpe amerikanske DLCer) Du bruker den amerikanske til å laste ned spillene og den norske til å spille på. Bare husk å log inn på den amerikanske før du spiller på din norske bruker slik at spillet dit blir spillbart. Har du to kontrollere? Er litt usikker på om man får logget seg inn på to brukere hvis man bare har en, men det kan du jo prøve.

 

:)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Noen andre som har problemer med å få tilgang til Playstation store i nettleseren? Jeg prøver å gå inn for å redeeme månedens Playstation plus-spill, men får bare feilmelding hver gang. "Site not available. The Sony Entertainment Network Store is currently not available". Har vært sånn en stund tror jeg. Hva skjer?

 

EDIT: Prøvde nå med Firefox, i stedet for Chrome. Hadde ikke troen, men det funker faktisk i FF. Hmm.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.eurogamer.net/articles/2014-07-24-sony-to-offer-free-games-ps-plus-subs-in-usd15m-psn-hack-settlement

 

"choice of an old PS3 or PSP game, or three months of free PlayStation Plus. The latter is easily the best option but you only qualify if you're not already a Plus subscriber. And you have to live in the US." :shrug:

Hadde vært flott med 3 mnd gratis PS+ altså. :dontgetit:

Men dette gjelder kanskje for oss som har en amerikansk konto uten plus, selv om vi også har en norsk med?

Lenke til kommentar

 

http://www.eurogamer.net/articles/2014-07-24-sony-to-offer-free-games-ps-plus-subs-in-usd15m-psn-hack-settlement

 

"choice of an old PS3 or PSP game, or three months of free PlayStation Plus. The latter is easily the best option but you only qualify if you're not already a Plus subscriber. And you have to live in the US." :shrug:

Hadde vært flott med 3 mnd gratis PS+ altså. :dontgetit:

Men dette gjelder kanskje for oss som har en amerikansk konto uten plus, selv om vi også har en norsk med?

 

  • WHO IS INCLUDED?
  • The Class includes everyone in the US who had a PSN account, a Qriocity account, or an SOE account at any time before May 15, 2011.
  • WHAT DOES THE SETTLEMENT PROVIDE?
  • There are various benefits, depending in part on what type of account(s) you had. Benefits you could get (if you qualify) include:
  • -Payment equal to paid wallet balances (if $2 or more) in PSN or SOE accounts that have been inactive since the Intrusions,
  • -One or more of the following: a free PS3 or PSP game, 3 free PS3 themes, or a free 3-month subscription to PlayStation Plus (once valid claims exceed $10 million, class members will still be eligible for one free month of PlayStation Plus),
  • -A free month of Music Unlimited for Qriocity accountholders who did not have a PSN account,
  • -$4.50 in SOE Station Cash (amounts will be reduced proportionally if valid claims exceed $4 million).
  • Identity Theft Reimbursement: If you had out-of-pocket charges due to actual identity theft, and have documentation proving that the theft was actually caused by the Intrusion(s), you can submit a claim for reimbursement up to $2,500. Reimbursements will be reduced proportionally if the total amount payable on of all valid claims would exceed $1 million.
  • HOW DO YOU ASK FOR BENEFITS?
  • You need to file a claim to be eligible for benefits. Claim forms are available at WWW.PSNSOESETTLEMENT.COM [TREAT WITH CAUTION -Bertie] or by calling 1-800-000-0000. The earliest deadline to file a claim is Month 00, 2014, or 60 days after the settlement becomes final and effective.
  • YOUR OTHER OPTIONS.
  • Even if you do nothing, you will be bound by the Court's decisions. If you want to keep your right to sue the Sony Entities yourself, you must exclude yourself from the Settlement Class by Month 00, 2014. If you stay in the Settlement Class, you may object to the Settlement by Month 00, 2014. The detailed notice, available at the website or by phone, explains how to exclude yourself or object. The Court will hold a hearing in this case on Month 00, 2014, to consider whether to approve the settlement, and a request by Class Counsel for fees, costs, and expenses up to $2,750,000. You or your own lawyer may appear and speak at the hearing at your own expense.
Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...