Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg savner "korte" rollespill som kan fullføres på under 50 timer uten at man går glipp av masse valgfritt materiale. 50 timer virker nesten som et minstekrav nå og stort sett oppnår man den lengden ved å dra det ut med grinding og repetive dungeons. Dessverre fører det til at disse spillene hoper seg opp hos meg, for det er begrenset hvor mange man kan komme i gjennom i løpet av et år. Helt unødvendig, da mange av de beste rollespillene som er laget til tidligere generasjoner kan rundes 100% på maks 30-40 timer.

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg savner "korte" rollespill som kan fullføres på under 50 timer uten at man går glipp av masse valgfritt materiale. 50 timer virker nesten som et minstekrav nå og stort sett oppnår man den lengden ved å dra det ut med grinding og repetive dungeons. Dessverre fører det til at disse spillene hoper seg opp hos meg, for det er begrenset hvor mange man kan komme i gjennom i løpet av et år. Helt unødvendig, da mange av de beste rollespillene som er laget til tidligere generasjoner kan rundes 100% på maks 30-40 timer.

Fable :p

Lenke til kommentar

 

 

Jeg låner alltid COD og Battlefield for å spille gjennom kampanjene, online biten gidder jeg aldri å røre :-)

 

Hahaha, HÆ? Tuller du, eller?

 

 

Nei, dønn seriøst. Har aldri likt COD, Battlefield og lignende multiplayer shooter spill. Kampanje delen er selvsagt ikke alltid strålende "storywise", men siden jeg har kompiser som alltid kjøper COD eller Battlefield, så låner jeg dem for å spille gjennom single delen.

 

Grøss. Men hvis du har det gøy så bra for deg :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg ser ikke for meg at en fan av GTA-spillene ikke fullfører. Selv har jeg spilt gjennom alle GTA-spillene og gir meg ikke før jeg har fått 100%. Nå skal det sies at jeg ikke har 100% på GTA 5, men det har mest med at jeg ikke synes kjøring med undervannsbåt og lete etter skatter er spesielt gøy. Vi får se.

 

 

Akkurat den biten trengs ikke for å få 100 % ;) Har sjæl 100% Tok litt tid, men moro var det

 

Kult! Da blir det nok lettere for meg å starte jakten på 100%! :wee:

Lenke til kommentar

Er det noen her som vet når man spiller singstar ps3 om man skårer på tonefall eller klar stemme. Kan man synge falskt og skåre høyt på poeng med tonene feks? :) Har ikke lyst til å plage naboene for mye hehe:) Og jeg liker å ha på høy lyd.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Prøvde litt Devil May Cry: DMC i går, og må si at jeg ikke akkurat ble frelst. Hadde virkelig trodd jeg skulle like det, men sånn ble det ikke.

 

Bedre var det med Assassins Creed III som jeg på forhånd trodde jeg skulle mislike, men som eg likte overraskende godt. Mulig det har noe med settingen å gjøre, men det falt hvertfall i smak!

Lenke til kommentar

Trenger ikke DNS, bare følg en US konto oppskrift på nettet, kjøp spillene der og laste de ned med den kontoen, så kan du spille med din norske bruker :) Norsk registrerte VISA/paypal kontoen fungerer ikke etter det jeg har skjønt. Men man kan kjøpe slike 20 og 50USD kort rundt om og redeeme de på sin US konto.

Lenke til kommentar

 

Må innrømme at jeg savner "korte" rollespill som kan fullføres på under 50 timer uten at man går glipp av masse valgfritt materiale. 50 timer virker nesten som et minstekrav nå og stort sett oppnår man den lengden ved å dra det ut med grinding og repetive dungeons. Dessverre fører det til at disse spillene hoper seg opp hos meg, for det er begrenset hvor mange man kan komme i gjennom i løpet av et år. Helt unødvendig, da mange av de beste rollespillene som er laget til tidligere generasjoner kan rundes 100% på maks 30-40 timer.

Fable :p

 

Må vell både være bra og passelig lengde, då detter det spillet vekk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sitter og sammenligner spillutvalget til PS4 og Xbone (har ikke kjøpt noen av dem ennå) og jeg får nesten inntrykk av at eksklusiver er noe som hører fortiden til. De har nesten eksakt samme line-up, så det blir hipp som happ hvilken konsoll man kjøper. Jeg må innrømme at jeg savner den tiden hvor hvilken konsoll man kjøpte hadde alt å si for hvilke spill man endte opp med å spille.

Lenke til kommentar

Du får spill som uncharted, the order 1886, No man's sky(Før andre) og en del andre indie spill.

Du har flere eksklusiver, men kan vel være at 8. gen er ganske ung enda. Blir sikkert flere ekskluier etter hvert.

Er vel bra med mindre eksklusiver, da må jo sony og ms gjøre selve maskinen bra, og det gjør jo at vi får en bedre maskin : )

Lenke til kommentar

Mange av eksklusivene som kommer er bare eksklusive i en periode, eller så kommer de til PC eller forrige generasjon skonsoller. I utgangspunktet vil jeg si at det aldri har vært mindre grunn til å eie begge konsollene.

 

(Men dette kan forandre seg hvis begge fortsetter å pumpe ut eksklusiver. Men dette er dyrt, og jeg tror ikke det er opprettholdbart med for mange når man tenker på hvor mye det koster å lage spill i dag. )

Lenke til kommentar

Jeg er i grunn overrasket over at Uncharted-serien har holdt seg eksklusiv så lenge. Det må være store penger å tjene på å gå multiplattform med en så populær serie, så Sony må ha gitt noen sterke incentiver for å holde den eksklusiv.

 

Og ærlig talt; Metal Gear og Final Fantasy på Xbox? Det føles like feil som Mario og Zelda på Playstation.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...