Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sikkert blitt nevnt før, men har sett litt på disse trophy statistikkene, prosentvis osv. Stemmer de? Hvis de gjør er det bare 30% av de som kjøpte Skyrim til PS3 som fullførte hovedhistorien. Ser det som høyst usannsynlig, under 50% fullførte The last of us. Må vel ta med i forbehold at ikke alle er online og syncer trophies, men alikevel.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Har sikkert blitt nevnt før, men har sett litt på disse trophy statistikkene, prosentvis osv. Stemmer de? Hvis de gjør er det bare 30% av de som kjøpte Skyrim til PS3 som fullførte hovedhistorien. Ser det som høyst usannsynlig, under 50% fullførte The last of us. Må vel ta med i forbehold at ikke alle er online og syncer trophies, men alikevel.

Sikkert ikke 100% nøyaktig, men det er veldig mange som ikke fullfører spill ja, og enda færre som er så nøye som meg med å fullføre spill helt før man legger det bort. Har for eksempel allerede 120 timer spilt i Dragon's Dogma, som jeg holder på med nå, og er vel bare litt over halveis i hovedhistorien.

 

Rollespill altså, de sluker tiden min rå, men jeg elsker dem allikevel. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som andre nevner så er det forbausende mange som aldri ser slutten av et spill. Det er faktisk mange spill jeg selv aldri har fullført selv om det var spill jeg likte, Skyrim og GTA er eksempler på det. Problemet er at det er så mye å gjøre (ikke negativt), at jeg klarer å gå lei/bli mett på spillet før jeg ser slutten av det :-)

 

Andre spill har selvsagt generelt vært bomkjøp eller ikke fullt så bra som jeg tenkte de skulle være, og dermed aldri avsluttet.

 

Når det er sagt, så er det også en god porsjon av spill jeg kjøper som jeg faktisk fullfører.

 

Nine Out of 10 Will Not Finish the Game They are Playing

http://kotaku.com/5832450/nine-out-of-10-will-not-finish-the-game-they-are-playing

 

What Percentage Of Players Will Actually Finish GTA 5?

http://www.forbes.com/sites/insertcoin/2013/09/20/what-percentage-of-players-will-actually-finish-gta-5/

Lenke til kommentar

 

Jeg ser ikke for meg at en fan av GTA-spillene ikke fullfører. Selv har jeg spilt gjennom alle GTA-spillene og gir meg ikke før jeg har fått 100%. Nå skal det sies at jeg ikke har 100% på GTA 5, men det har mest med at jeg ikke synes kjøring med undervannsbåt og lete etter skatter er spesielt gøy. Vi får se.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser ikke for meg at en fan av GTA-spillene ikke fullfører. Selv har jeg spilt gjennom alle GTA-spillene og gir meg ikke før jeg har fått 100%. Nå skal det sies at jeg ikke har 100% på GTA 5, men det har mest med at jeg ikke synes kjøring med undervannsbåt og lete etter skatter er spesielt gøy. Vi får se.

 

 

Akkurat den biten trengs ikke for å få 100 % ;) Har sjæl 100% Tok litt tid, men moro var det

Lenke til kommentar

 

Jeg låner alltid COD og Battlefield for å spille gjennom kampanjene, online biten gidder jeg aldri å røre :-)

 

Hahaha, HÆ? Tuller du, eller?

 

 

Nei, dønn seriøst. Har aldri likt COD, Battlefield og lignende multiplayer shooter spill. Kampanje delen er selvsagt ikke alltid strålende "storywise", men siden jeg har kompiser som alltid kjøper COD eller Battlefield, så låner jeg dem for å spille gjennom single delen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...