Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Er på slutten av Red Dead Redemption nå.

 

 

Er bare masse oppdrag med familien hans nå for å få gården i orden. Er det noe poeng i å gjøre disse? Føler storyen var dratt nok ut i utgangspunktet.

 

 

Er det noen planer for en oppfølger til dette spillet på PS4? Herlig konsept og stemning.

Du er maks bare en liten halv time unna slutten, den er vel verdt å få med seg. Ellers er det ikke annonsert noe rundt en oppfølger, men på bakgrunn av spillets suksess er det ingen tvil om at det kommer. Men jeg tror spillet er et par år unna ennå, Rockstars fokus på GTA5 har trolig gått på bekostning av RDR2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse PS4-konverteringene er sørgelige saker i grunn. Jeg forstår at mange som har kjøpt PS4 heller har lyst til å spille de nyeste spillene sine på den, men jeg synes det er skuffende at så mange av de største titlene til en ny konsoll bare er konverteringer. Da f.eks. PS2 kom gledet man seg til å spille nye og unike titler, ikke PS1-titler med oppdatert grafikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil heller ha RDR2 på PS4 enn en oppgradert GTAV, Bully eller Agent (selv om jeg ikke helt vet hva Agent ender opp med å bli så vil jeg heller ha mer Western).

Vel, det blir vel en Read Dead 3, med mindre du pratet om en HD/oppgradert for nåværende generasjons konsoller versjon av Red Dead Redemption?

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Disse PS4-konverteringene er sørgelige saker i grunn. Jeg forstår at mange som har kjøpt PS4 heller har lyst til å spille de nyeste spillene sine på den, men jeg synes det er skuffende at så mange av de største titlene til en ny konsoll bare er konverteringer. Da f.eks. PS2 kom gledet man seg til å spille nye og unike titler, ikke PS1-titler med oppdatert grafikk.

Da ps2 kom var det måneder med nesten ingenting som interesserte meg. Husker jeg kjøpte et madden spill på lanseringsdagen til ps2, og jeg interesserer meg null for amerikansk fotball. Indieutviklingen og disse hd remakene holder jula i gang for xbox one og ps4. Det er da min mening.
Lenke til kommentar

 

Vil heller ha RDR2 på PS4 enn en oppgradert GTAV, Bully eller Agent (selv om jeg ikke helt vet hva Agent ender opp med å bli så vil jeg heller ha mer Western).

Vel, det blir vel en Read Dead 3, med mindre du pratet om en HD/oppgradert for nåværende generasjons konsoller versjon av Red Dead Redemption?

 

Jeg mente en oppfølger. Blir selvfølgelig Read dead 3 jeg skulle ha skrevet

 

*brainfart* :)

Lenke til kommentar

 

Disse PS4-konverteringene er sørgelige saker i grunn. Jeg forstår at mange som har kjøpt PS4 heller har lyst til å spille de nyeste spillene sine på den, men jeg synes det er skuffende at så mange av de største titlene til en ny konsoll bare er konverteringer. Da f.eks. PS2 kom gledet man seg til å spille nye og unike titler, ikke PS1-titler med oppdatert grafikk.

Da ps2 kom var det måneder med nesten ingenting som interesserte meg. Husker jeg kjøpte et madden spill på lanseringsdagen til ps2, og jeg interesserer meg null for amerikansk fotball. Indieutviklingen og disse hd remakene holder jula i gang for xbox one og ps4. Det er da min mening.

 

 

Med få unntak har det ikke lønt seg å kjøpe nye konsoller på release. Det meste av det som kommer ut da er spill fra utviklere som spekulerer i at det vil være lite å velge mellom og at selv dårlige spill vil selge godt, og lager spill som ikke er i nærheten av å utnytte potensialet til den nye maskinen. Unntaket her er first party-titler til Nintendo sine konsoller.

Lenke til kommentar

Spilte gjennom Super Street Fighter 2 Turbo (til SNES) i går på høyeste vanskelighetsgrad. Jeg kan ikke huske at jeg la merke til det da jeg spilte som liten, men selv om dette regnes som et fantastisk spill er ikke vanskelighetsgradene spesielt godt implementert. Det er mulig at tekniske begrensninger på AI er synderen, det tross alt et veldig gammelt spill, for det eneste som skjer når du øker vanskelighetsgraden er at motstanderens angrep oftere avbryter dine og gjør mer skade. For å vinne må man bare finne ut hvilke angrep som AIen er dårlig til å håndtere og repetere dem (med Ryu, som jeg brukte, fungerte det best å hoppe rett opp og ned mens man sparket). Hvis man prøver å spille på samme måte som mot en menneskelig motstander vil man få juling.

Lenke til kommentar

Er det noen spill som kommer ekslusivt til PS3 fremover som er verdt å få med seg, eller kan jeg selge den? Det siste spillet jeg kjøpte for konsollen er FFXIII Lightning Returns.

 

Eneste jeg kan tenke meg er Kindgdom Hearts remaken, men jeg vet ikke om jeg har tid til slikt lengre. Begynner å bli gammel :)

Lenke til kommentar

Lastet ned og installert Sly Copper: Thives in Time via PS+ til Vita. Men ser ut som eneste valg for språk og tale er norsk, svensk og dansk? :hm:

 

Alt av konsoll innstillinger er satt til engelsk - som regel hjelper det på på PS3/PS4.

 

Er det noen måte å få engelsk tale?

Lenke til kommentar

Lastet ned og installert Sly Copper: Thives in Time via PS+ til Vita. Men ser ut som eneste valg for språk og tale er norsk, svensk og dansk? :hm:

 

Alt av konsoll innstillinger er satt til engelsk - som regel hjelper det på på PS3/PS4.

 

Er det noen måte å få engelsk tale?

 

Nei. Les denne tråden.

 

Sinnsykt, forjævlig bullshit av Sony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...