Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er inne i en spillmessig bølgedal i det siste. Etter at jeg rundet HD-remasteren av FFX har jeg ikke klart å finne noe som hekter meg. Spilte gjennom Dynasty Warriors 8 men det føltes billig sammenlignet med syveren, Ni No Kuni ble fort repetivt, på Deus Ex: Human Revolution stanget jeg hodet i veggen hele tiden og Fist of the North Star: Ken's Rage 2 har faktisk mindre å by på enn eneren. Jeg tenkte å tenne flammen igjen med å prøve en gammel favoritt som jeg ikke har spilt på lenge, Breath of Fire 3, men mistet gløden da grindingen meldte seg allerede i første timen.

 

Kanskje like greit å ta en liten pause.

Lenke til kommentar

Du får komme med noen førsteinntrykk da, henter min på tirsdag tenker jeg.. Jeg så at kartet var sluppet og at det tok over 7 minutter i bil fra ene til andre enden. Håper det er mange interessante steder man kan entre og at ikke byen er en kjempestor, kjedelig kulisse.

Størrelse i forhold til GTA5? vet du noe om det?

Lenke til kommentar

Det var litt kjipt! Stort kart er alltid litt ekstra spennende.. Men, veldig mye var jo ødemark i GTA5, og jeg føler at behovet for mer åpne landskap er større i GTA enn i Watch_Dogs. På en annen siden, så kommer det jo helt an på hva kartet er fyllt med.. Ser vi RPG-er og Risen kontra andre slike spill, så var jo Risen-kartet veldig lite, men det var spennende hendelser bak enhver busk!

Lenke til kommentar

Etter en relativt lang pause (pga. frustrasjon) har jeg plukket opp Braid igjen, og dæven for et spill der altså. Måtte ta meg en pause på et halvt år-åtte måneder eller noe fordi jeg begynte å slite sånn, men nå har jeg tatt e del puslespillbrikker igjen, vøtt. Dette spillet er vel det første spillet jeg har silt som har gjort walkthroughs/youtube fristende, selv om jeg selvfølgelig har mer enn nok selvrespekt til å holde meg unna den typen tull. Skal tross alt ikke ødelegge opplevelsen ved å få kjip hjelp. Jævlig deilig og ikke minst morsomt med spill som er så utfordrene at man bare må glemme spillet i en lengre periode, før man føler seg klar for å plukke det opp igjen og prøve seg igjen. Sånt sikrer ofte ekstremt lang levetid på et spill for min del. Et vakket tegn.

 

 

Greit mye frustrasjon i luften her på siste puslespillbrikken på level 5. Haha, faen som jeg har sleti før jeg tok den.

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Er på slutten av Red Dead Redemption nå.

 

 

Er bare masse oppdrag med familien hans nå for å få gården i orden. Er det noe poeng i å gjøre disse? Føler storyen var dratt nok ut i utgangspunktet.

 

 

Er det noen planer for en oppfølger til dette spillet på PS4? Herlig konsept og stemning.

Lenke til kommentar

Ferdig med Braid. Dææææææven så morsomt. Akkurat passe vanskelig, veldig unikt og utrolig morsomt.

 

9/10

 

 

Fant ved en tilfeldighet en stjerne og la selvfølgelig merke til at det er et lass av disse man skal/kan finne. Er dette noe mer enn kun for og få "100%"?

 

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...