Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart. Uansett, The Last of Us ser ut som tidenes drittspill og jeg holder meg unna. Ser heller Pacific Rim eller noe annet skrot syv ganger fremfor å spille det der. Urgkh!

 

Alt for mange cutscenes i Uncharted 3. Og når jeg ser det der ser jeg jo enda en grunn til å holde meg unna de to første Uncharted-spillene.

Hvordan du kan like Uncharted spillene bedre, uten å ha prøvd The Last of Us er ganske utrolig. Spesielt siden førstnevnte serie har ett jævlig fittete pisse skytemekanikk og våpensystem fra dimensjon ukjent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at jeg liker spillene bedre. Jeg har, som jeg allerede har sagt, ikke engang prøvd The Last of Us. Men jeg har heller ingen interesse av det, fordi jeg synes det virker kjipt. Derfor holder jeg meg unna. Jeg holder meg også unna denne skiva siden jeg tror den er pissdårlig. Er det så jævlig ille? Ræva innstilling fra min side siden skiva faktisk kan være dritbra? Ja, kanskje det. Men jeg har begrensa med tid og kan ikke sjekke ut absolutt alt som finnes bare fordi det kan være bra. Bare fordi jeg kanskje går glipp av litt gull her og litt gull der.

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Det er jo egentlig uinteressant. Smak og behag osv.

 

Ferdig med Uncharted 3: Drake's Deception. Jeg elsker historien, og synes den er en film verdig. Men her har de tatt en fantastisk historie og ødelagt med et på sitt beste middels gameplay. Alt for mye action for et spill hvor hverken skyting eller slossing fungerer veldig godt, og at alle steder du skal klatre og gå mer eller mindre er fremhevet ved bruk av sterke farger er idiotisk. Det virker som om Naughty Dog tror alle som spiller spillet er enten småbarn eller stokk forbanna dumme. Fornærmende.

 

6/10 (pga. den fete historien. Men en slappere story ville jeg trukket to poeng)

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Holder på med Resistance: Fall of Man - fantastisk spill! Her snakker vi våpenhåndtering (noe annet enn TLoU) Digger atmosfæren, omgivelsene og våpnene - et stykke unna Halo - men allikevel veldig bra dette.

 

Er ny PS3 eier, fornøyd med konsollen, mange bra spill, men denne ladingen av kontrollen er noe frustrerende innimellom.

 

Mulig det bare er hos meg - men hvorfor er lydnivået så forskjellig på spillene? The Last of Us - veldig lavt, Uncharted: Drakes Fortune - normalt, Resistance: Fall of Man - litt lavt. Er jo ikke verre enn å vri opp lyden på receiveren, men allikevel.

Lenke til kommentar

Stort, åpent og vanskelig. Veldig vanskelig. Har kommet meg litt opp i level, og møtte på en simpel banditt her forleden, som onehitta meg som faen og drepte meg. Urinerte ned TVen i rent hat før jeg kastet neper på passerende barn som gikk hjem fra skolen.

Huff! Lover ikke godt for meg som nettopp har startet på det. Har ikke noen neper å kaste på barn for tiden. :p

 

Jeg er fakstisk litt enig med det Jack.

Synes Last of Us var alt for hypet.

Opplevde det også som en laaaaang film.

At mange mente det var årets spill 2013 skjønte jeg ikke helt. Da var underholdningsverdien i GTA 5 mye større for meg. Det var årets spill 2013 i mine øyne.

Forskjellige folk, forskjellig smak. For meg er det for eksempel helt motsatt igjen. Likte GTA da jeg var yngre, men nå går jeg fort lei. Er for mye frihet for meg, føler etter en stund at jeg kaster bort tid uten mål og mening. :p Det var mye bedre enn det ekstremt skuffende GTA IV, det skal det ha.

 

Da passer spill som TLoU meg bedre. Der har jeg hele tiden et bestemt mål å bevege meg mot, og en veldig engasjerende historie med troverdige karakterer som jeg kan leve meg inn i. Fjorårets beste var det dog ikke for meg heller. Da var det flere spill som sjarmerte meg mer (Ni no Kuni, Brothers: A Tale of Two Sons, etc.)

 

Jeg er klar for remaster :)

Jeg er også litt fristet av den remasteren. Har veldig lyst til å se TLoU med forbedret grafikk og commentary, men litt usikker på om jeg gidder å spille gjennom det en gang til. Får vente og se videoer av hvor gode disse grafiske overhalingene er først. :)

Lenke til kommentar

 

Forskjellige folk, forskjellig smak. For meg er det for eksempel helt motsatt igjen. Likte GTA da jeg var yngre, men nå går jeg fort lei. Er for mye frihet for meg, føler etter en stund at jeg kaster bort tid uten mål og mening. :p Det var mye bedre enn det ekstremt skuffende GTA IV, det skal det ha.

 

GTAV må være det spillet i serien som bruker mest tid på å fortelle en skikkelig historie og å utvikle karakterene sine. Friheten er jo i seg selv valgfri; du kan gå rett fra story-oppdrag til story-oppdrag gjennom hele spillet, hvis du kun er interessert i det. Selv var jeg heller ikke veldig interessert i alt du kan sysle med på siden, som tennis og racing.

 

Men det beste med GTAV er hvor godt spillet er som satire på det amerikanske samfunnet. Det er det som hever spillet til å være noe mer enn ren underholdning; Rockstar mener faktisk noe. "We know that your business matters to us, that's why we treat you like shit."

Lenke til kommentar

GTA 5 var da ganske fett det. Som mange spill som har kommet ut de siste par åra, er det spekket med aktiviteter jeg ikke har tatt meg bryet med å prøve ut. Det nevnes bla. tennis og golf over her, og jeg må si det ikke interesserer meg stort. Men jeg liker at muligheten er der. Selv er jeg mye mer opptatt av progresjon i historien, og så fort jeg er ferdig med den mister jeg mye av interessen for å spille videre.

Paraleller kan trekkes til Assassin's Creed, en serie som forøvrig har tatt segg opp etter fadesen AC 3.

 

Hvordan er stemningen rundt Assassin's Creed Unity? Generellt lunken eller er man gira? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...