Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Alle spillselskaper bør over på mikrotransaksjoner

Vil heller betale en god slump for et godt spill enn det uvesnet der.
Per. dags dato har jeg betalt 0; kr i slike "populære" transaksjoner.

 

"En mye bedre modell, mener «Candy Crush»-sjefen" :sick:

Jon Kato fra Level Up gikk jo amokk på dette faenskapet for ikke lenge siden :p

 

Har alltid sagt det og sier det igjen: CANDY CRUSH SAGA IS EVIL!!

 

 

 

er det alle SSD disker som passer til ps3? hvilken anbefaler dere at jeg kjøper?

 

Alle HDD/ SSD'er som er maks 9,5mm tykk vil passe etter det jeg har lest. Jeg kjøpte en Samsung SSD 840 Series 250GB og funker knall :) (Her er etterkommeren)

Jeg synes Samsung sine SSD'er er solide saker. De er en av de billigste SSD'ene hos Komplett.

Hvorfor har du lyst til å ha en SSD i PS3 maskinen da?

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

For å svare på spørsmålet om hvorfor man skal ha SSD i PS3 er det en god grunn; varme, eller fravær av varme fra harddisk. Jeg merket det godt på viftestøyen, SSD lav vifte støy, HDD høyere viftestøy (men ikke plagsomt høyt). Men pga liten lagringsplass og høy pris valgte jeg å gå over fra SSD til HDD igjen. Må nevne at jeg har PS3 Slim, for ordens skyld.

Lenke til kommentar

Sitter og spiller Uncharted 3 om dagen, og jeg må si jeg er skuffa. Mest fordi jeg er blitt voksen... eller noe sånt. Jeg digger blandingen av Indiana Jones og The Mummy (rebooten), og det er nok det som har gjort at jeg orker å spille igjennom. Det er jo ikke et dårlig spill, men faen i helvete så lei jeg er av "Press X! Press trekant! Press runding gjentatte ganger! Press ditten! Press datten!" osv. Så jævlig stusselig. Det hjelper heller ikke at absolutt alle steder hvor man skal klatre og sånn er fremhevet ved bruk av sterke, lyse farger. Irriterende som bare pokker. Burde vært bedre skjult, i tillegg til at det burde være flere ruter man kan ta for å komme seg opp her og der og over hit og dit. Hadde gjort underverket for spill ala dette.

 

Og slossingen er så kjedelig. Essensen av kjedelig. Samme igjen, igjen, igjen og igjen. Zzzzzznork! Hva med litt frihet til å knuse tryner akkurat som man vil?

Lenke til kommentar

Hadde jeg spilt dette for 2-3 år siden hadde jeg nok digga det like mye som toeren, det er jeg sikker på. Men i 2014 funker det ikke like bra fordi jeg er blitt drittlei. Tør ikke å spille hverken eneren eller toeren igjen. Kommer til å kjede meg og ødelegge de gode minnene jeg har.

 

Shipyard-delen er utvilsomt den feteste delen til nå. Føltes som om jeg fikk langt mer frihet enn ellers i spillet, og settingen var blodtøff.

Lenke til kommentar

Et raskt youtube-søk viser at The Last of Us har litt i underkant av 1,5 timer med cutscenes, Uncharted 3 har nærmere to timer, Uncharted 2 1,5 time igjen, og Uncharted en time.

 

Uncharted tar i gjennomsnitt ni timer å spille igjennom, Uncharted 2 11 timer å spille igjennom og Uncharted 3 ni timer igjen.

Til sammenligning tar The Last of Us i gjennomsnitt 15 timer å spille igjennom, ergo, enda mindre en film enn hva Uncharted 3 er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rart. Uansett, The Last of Us ser ut som tidenes drittspill og jeg holder meg unna. Ser heller Pacific Rim eller noe annet skrot syv ganger fremfor å spille det der. Urgkh!

 

Alt for mange cutscenes i Uncharted 3. Og når jeg ser det der ser jeg jo enda en grunn til å holde meg unna de to første Uncharted-spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...