Joαkim Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hm, lastet ned PS3 Media Server, men når jeg skulle finne mappene jeg ville dele og oppdaterte HTTP så var mappene der, men ikke filene. Hjelp? Det er vanlige musikk filer og .avi filer. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hm, lastet ned PS3 Media Server, men når jeg skulle finne mappene jeg ville dele og oppdaterte HTTP så var mappene der, men ikke filene. Hjelp? Det er vanlige musikk filer og .avi filer. du må huske å velge rett medium på ps3 menyen først.. dersom du skal se film må du gå inn på PS3 mediaserver via filmmenyen og ikke bildemenyen feks.. Det er ingen grunn til å oppdatere http osv.. det er ikke slik som tversity.. alle endringer i mapper oppfattes av ps3mediaserver umiddelbart. Noen som vet hvordan jeg kan endre navn på filer/mapper jeg har kopiert over på harddisk (PS3'en sin) fra minnepenn? La over to mapper, med rundt 10-15 filer hver, og da ble mappene bare hetene T og R, de første bokstavene fra det fulle mappenavnet. du velger å sortere på "album" istedenfor alfabetisk sortering slik osm du har.. Når du har valgt album-sortering kan du gå inn på trekant -> informasjon , der har du noe som heter albumnavn eller noe, skift det til hva du ønsker og mappen endrer navn. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som har klart å fikse NAT type 3 problemet? Ingenting ser ut til å funke for meg Lenke til kommentar
praystation Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Supertilbud på Heavy Rain Special Edition denne helga. Selges for kun 349,- hos Elkjop! De selger også Bioshock 2 til 399,-. Løp og kjøp!!! Endret 22. januar 2010 av praystation Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Noen som har klart å fikse NAT type 3 problemet? Ingenting ser ut til å funke for meg Start med å si HVA du har prøvd da Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har prøvd ALT. DMZ, portåpning, statisk/automatisk ip, ulike uPnP instillinger, utallige rutere (div naboer ) + samtlige forkalringer på youtube. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nja, har opplevd litt trøbbel med PS3 Media server, mest pga java oppdateringer og brukerfeil på min side. Den enkleste fiksen om du har mye rart i loggen er å rett og slett avinstallere PS3 media server , kjøre en oppdattering eller avinstallering / reinstall av Java for å så legge inn PS3 media serveren til slutt. Den kødder også litt med andre program oppe, så jeg sørger for å kjøre ps3 før feks utorrent. Akkurat nå sitter jeg på den siste betaen, funker ganske så fett Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 ps3mediaserver skal ligge i oppstartsmappen på startmenyen, så er den alltid på Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har prøvd ALT. DMZ, portåpning, statisk/automatisk ip, ulike uPnP instillinger, utallige rutere (div naboer ) + samtlige forkalringer på youtube. Høres ut som du har et modem med innebygget router, eventuellt så sitter du kanskje på studenhybel eller noe liknende hvor du får nett fra skolen? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Sitter i hvert fall i ei blokk hvis det har noen betydning. F.eks: Alle på samme ip? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvis du ikke har modem eller noe slikt hjemme sitter du nok bak et større system. Da må du kontakte de får internett av. Du får nok ikke åpnet portene selv. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Helvete, da kan jeg ikke game mot noen Kan ikke kontakte leverandør når jeg kun leier. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Folk flest er ganske reale å prate med. Hør først med husverten din om han vet noe, eventuelt om han kan gi deg kontaktinformasjon til noen som vet noe. I verste fall får må du punge ut med 3-400kr/mnd for ei egen ADSL linje. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Husverten er av den eldre garde, og dermed ikke så intressert i å hjelpe meg med å få ps3 en i gang så lenge internet funker ellers Jaja, kan vel leve med det, er kun invite i noen få spill som streiker (og alt online i Fifa10 ). Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Du taper ikke noe på å prøve Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hmm, når sendte du den inn? Jeg fikk tilbake min etter en uke Fyren på Elkjøp sa det kunne ta mellom 2-3 uker. Har fått ett ordre ID, så jeg kan sjekke statusen på PS3'en. Var inne med den 12 Jan. Har ikke noe hastverk, har jo Xbox 360 jeg kan spille på. (håper jeg ikke bannet i kirken nå som jeg nevnte Xbox 360 ) Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har ikke noe hastverk, har jo Xbox 360 jeg kan spille på. (håper jeg ikke bannet i kirken nå som jeg nevnte Xbox 360 ) HEDNING! VIK FRA MEG!! Bare drøyt to uker til Bioshock 2 nå Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 *....My eyes hurts... * 4 - 5 timer intens COD4 gaming er ikke bra ... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 4-5 timer? Det er jo bare litt oppvarming. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå