Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, lastet ned PS3 Media Server, men når jeg skulle finne mappene jeg ville dele og oppdaterte HTTP så var mappene der, men ikke filene. Hjelp? Det er vanlige musikk filer og .avi filer.

du må huske å velge rett medium på ps3 menyen først.. dersom du skal se film må du gå inn på PS3 mediaserver via filmmenyen og ikke bildemenyen feks..

Det er ingen grunn til å oppdatere http osv.. det er ikke slik som tversity.. alle endringer i mapper oppfattes av ps3mediaserver umiddelbart.

Noen som vet hvordan jeg kan endre navn på filer/mapper jeg har kopiert over på harddisk (PS3'en sin) fra minnepenn? La over to mapper, med rundt 10-15 filer hver, og da ble mappene bare hetene T og R, de første bokstavene fra det fulle mappenavnet.

du velger å sortere på "album" istedenfor alfabetisk sortering slik osm du har..

Når du har valgt album-sortering kan du gå inn på trekant -> informasjon , der har du noe som heter albumnavn eller noe, skift det til hva du ønsker og mappen endrer navn.

Lenke til kommentar

Nja, har opplevd litt trøbbel med PS3 Media server, mest pga java oppdateringer og brukerfeil på min side.

Den enkleste fiksen om du har mye rart i loggen er å rett og slett avinstallere PS3 media server , kjøre en oppdattering eller avinstallering / reinstall av Java for å så legge inn PS3 media serveren til slutt.

Den kødder også litt med andre program oppe, så jeg sørger for å kjøre ps3 før feks utorrent.

Akkurat nå sitter jeg på den siste betaen, funker ganske så fett :)

Lenke til kommentar
Har prøvd ALT. DMZ, portåpning, statisk/automatisk ip, ulike uPnP instillinger, utallige rutere (div naboer :devil: ) + samtlige forkalringer på youtube.

Høres ut som du har et modem med innebygget router, eventuellt så sitter du kanskje på studenhybel eller noe liknende hvor du får nett fra skolen?

Lenke til kommentar
Hmm, når sendte du den inn? Jeg fikk tilbake min etter en uke :)

Fyren på Elkjøp sa det kunne ta mellom 2-3 uker.

Har fått ett ordre ID, så jeg kan sjekke statusen på PS3'en. Var inne med den 12 Jan.

Har ikke noe hastverk, har jo Xbox 360 jeg kan spille på. (håper jeg ikke bannet i kirken nå som jeg nevnte Xbox 360 :whistle: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...