Selvin Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Er FFX remake 1080p på PS3? Noen som vet? 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg har forsøkt å finne det ut men som vanlig får man absolutt all den informasjonen man ikke trenger fra utgiver. Erfaringsmessig er det allikevel ekstremt usannsynlig, da svært få spill på PS3 har høyere oppløsning enn 720p (inkludert FFXIII). Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Da spørs det om jeg gidder det, evt. vente til (hvis) det kommer på PS4, eller, kanskje Vita-versjonen er mer aktuell Har alltids muligheten til å emulere også, 1080p med 6x native oppløsning, ser riktig så pent ut. Endret 10. mars 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Har det kommet noe informasjon om når PS Vita Slim kan forventes og hva den vil ligge på? Finner ikke stort om dette.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg har forsøkt å finne det ut men som vanlig får man absolutt all den informasjonen man ikke trenger fra utgiver. Erfaringsmessig er det allikevel ekstremt usannsynlig, da svært få spill på PS3 har høyere oppløsning enn 720p (inkludert FFXIII). Har ikke alle HD remakes vært i 1080p da? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Er FFX remake 1080p på PS3? Noen som vet? Utifra dette så er det 1080p: http://www.dualshockers.com/2013/08/11/40-new-screenshots-and-bonus-map-of-final-fantasy-xx-2-hd-remaster-released/ Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Har vert borte fra Konsoll spill miljøet i over 2 år nå, men min PS4 blei sendt idag, eg lurer på om GAIKAI( eller dei kaller det) er klart, eller får eg ikkje spillt dette på PS4 med det første? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Det er under lukket beta testing Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Slet med motivasjonen i FF XIII og la det vekk da jeg kom til Odin Historien var innviklet, kampsystemet ikke helt det store og det var veldig lineært og klaustrofobisk. FF X og X-2 ser derimot bedre ut. Mulig jeg gir det en sjanse. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Utrolig gøy å kjøpe Ni No Kuni på salg på psn, for så å finne ut at harddisken min er for liten til å installere spillet, selv etter en fullstendig formatering. (Har den gamle 40 GB-versjonen). Nå er vi så langt uti i levetiden til konsollen at det virker idiotisk å kjøpe ny harddisk til den bare for å.spille spillet. Fml? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Husker jeg gjorde det samme med Uncharted. Hadde heldigvis en gammel laptop liggende som jeg tok harddisken i fra. Endret 17. mars 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 En kompis av meg har en 1. generasjon PS3 phat med (ja hva er det) 60GB hdd som han vurderer å selge. Er det fortsatt ettertrakta vare eller har interessen dabba av? Mener å huske at det før lå phat'er ute til flere tusen kroner, eller husker jeg feil nå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Nei det var en periode de låg ute for en latterlig pris faktisk. Men tror ikke det er så mye å hente der nå med mindre den er helt forbanna strøken og lite brukt. Endret 17. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Ach so.. Edit: fredag blir en dyr ukedag gitt: Infamous SS, Final Fantasy X/X2 HD og Metal Gear Solid Ground zeroes.. Endret 18. mars 2014 av Ham 550 1 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Et spørsmål ang. bytte av harddisk på PS3: Jeg har byttet harddisk nylig, og jeg gjenopprettet den med en backup. Men spørsmålet mitt er, er det bedre å bare laste ned alle spill på nytt istedet for å gjenopprette gammel data? Tenker mest i forhold til pc, der jeg kanskje en gang i året formaterer, legger inn windows på nytt og legger inn programmer på nytt for å få en clean installasjon. Før jeg gjenopprettet data på PS3, synes jeg menyer og slikt virket litt mer responsivt, til og med PSN virket bedre. Men det kan bare være i hodet mitt. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Det tror jeg er unøvendig. På pc så legger filer til programmer seg i alle retninger og selve programmet i den mappen du velger og når du sletter programmet så ligger det masse tilhørende filer her og der som ikke blir slettet. Så har du ditt og så har datt, filer blir fragmentert og ikke glem virus... Har nylig innstalert windows på nytt og kun windows mappen inneholder over 170 000 filer.. På konsollen så er dette forenklet et par tusen ganger (tror jeg). Det er ingenting som tukler med operativsystemet til PS3 konsollen og da er mye gjort. Detter er da mitt syn på spørsmålet ditt da Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Fikk HD-remaken av FFX og X-2 i posten i går. Er tre timer inne i spillet og det ser - naturligvis - bedre ut enn noengang. Går for å få alle summons og ta alle valgfrie bosser denne gangen. Edit: Kan forøvrig bekrefte at det er 1080p. Endret 20. mars 2014 av Spartapus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Fullførte Beyond: Two Souls i dag. Herlig spill, selv om jeg synes Heavy Rain var bedre. Grafikken, ansiktsanimasjonene, stemmeskuespillet og musikken var virkelig bra og dro meg inn. Veldig spent på det neste spillet til Cage som skal komme på PS4. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ble skuffa over historien. Eller, mer hvordan de gjorde det. Men grafikken, ansiktanimasjoner, stemmeskuespill og slikt var insane. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Fikk HD-remaken av FFX og X-2 i posten i går. Er tre timer inne i spillet og det ser - naturligvis - bedre ut enn noengang. Går for å få alle summons og ta alle valgfrie bosser denne gangen. Edit: Kan forøvrig bekrefte at det er 1080p. Anima i HD er alene grunn nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå