Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da spørs det om jeg gidder det, evt. vente til (hvis) det kommer på PS4, eller, kanskje Vita-versjonen er mer aktuell :) Har alltids muligheten til å emulere også, 1080p med 6x native oppløsning, ser riktig så pent ut.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Jeg har forsøkt å finne det ut men som vanlig får man absolutt all den informasjonen man ikke trenger fra utgiver. Erfaringsmessig er det allikevel ekstremt usannsynlig, da svært få spill på PS3 har høyere oppløsning enn 720p (inkludert FFXIII).

Har ikke alle HD remakes vært i 1080p da?

Lenke til kommentar

Utrolig gøy å kjøpe Ni No Kuni på salg på psn, for så å finne ut at harddisken min er for liten til å installere spillet, selv etter en fullstendig formatering. (Har den gamle 40 GB-versjonen).

Nå er vi så langt uti i levetiden til konsollen at det virker idiotisk å kjøpe ny harddisk til den bare for å.spille spillet.

Fml?

Lenke til kommentar

Et spørsmål ang. bytte av harddisk på PS3: Jeg har byttet harddisk nylig, og jeg gjenopprettet den med en backup. Men spørsmålet mitt er, er det bedre å bare laste ned alle spill på nytt istedet for å gjenopprette gammel data? Tenker mest i forhold til pc, der jeg kanskje en gang i året formaterer, legger inn windows på nytt og legger inn programmer på nytt for å få en clean installasjon. :) Før jeg gjenopprettet data på PS3, synes jeg menyer og slikt virket litt mer responsivt, til og med PSN virket bedre. Men det kan bare være i hodet mitt. :hrm:

Lenke til kommentar

Det tror jeg er unøvendig. På pc så legger filer til programmer seg i alle retninger og selve programmet i den mappen du velger og når du sletter programmet så ligger det masse tilhørende filer her og der som ikke blir slettet. Så har du ditt og så har datt, filer blir fragmentert og ikke glem virus... Har nylig innstalert windows på nytt og kun windows mappen inneholder over 170 000 filer.. :eek: På konsollen så er dette forenklet et par tusen ganger (tror jeg). Det er ingenting som tukler med operativsystemet til PS3 konsollen og da er mye gjort. Detter er da mitt syn på spørsmålet ditt da :p

Lenke til kommentar

Fikk HD-remaken av FFX og X-2 i posten i går. Er tre timer inne i spillet og det ser - naturligvis - bedre ut enn noengang. Går for å få alle summons og ta alle valgfrie bosser denne gangen.

Edit: Kan forøvrig bekrefte at det er 1080p.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...