Aleks Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Ble ferdig med Uncharted 3 igår. Moro spill. Men det må ha vært en av de kjedeligste bossene noen sinne? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Aleks: Jeg husker ikke det du snakker om i hele tatt, hehe, så kanskje du har et poeng, men jeg husker heller ikke annet enn at jeg var strålende fornøyd når jeg var ferdig, bortsett at jeg var ferdig og det ikke var mer igjen.. hehe.. Det er én ting jeg ikke liker med The Last of Us / Left Behind (kun teknisk spoiler, ikke historie) ..og det er når jeg kommer til et rom, og sømfarer alle kriker og kroker før jeg gjør noe annet, så trigger jeg en event, så er det plutselig en 3-4 infected i rommet, som nokså nylig var heeelt tomt, og ingen andre måter å komme inn på.. Det samme gjelder hvis jeg er forsiktig og "lytter/sanser" at det ikke skal være noen i nærheten, så spretter noen opp rett foran meg.. Jeg skjønner på hvilken grunnlag de har gjort det, men det blir også litt for feil for meg.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Uncharted 3. Snakker om siste kampen mot han som diltet etter hun slemme dama hele tiden. Var ærlig talt bare en vanlig kamp bortsett i fra at han hadde en kniv. Følte egentlig at de bare kopierte slutten av 2'eren uten en kul boss på slutten. Båt delen av spillet ble også litt dryg, men ellers var spillet bra. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Skal selge PS3'en ettersom jeg har kjøpt meg PS4. Ligger spill som jeg har lastet ned fra storen inne på maskinen, eller kan de kun spilles med min PSN-bruker? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Spill og kjøpt du gjør i PS store knyttes mot din PSN-bruker. Antar at andre forsatt kan bruke det om det ikke avinstalleres fra PS3en. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Kjøpte meg akkurat Metal Gear Solid - The Legacy Collection til PS3 .. Har ikke spilt noen av spillene her, bortsett fra Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake (begge til NES) .. Er jo svarte meg 10 spill her! Er det noe jeg mangler i denne samlingen? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Ser ut til å inneholde det meste, men ser ikke ut som den har Metal Gear Solid: Portable Ops som kom til PSP. Du har jo også i tillegg Metal Gear Rising: Revengeanc som ikke følger med Endret 19. februar 2014 av Cerb89 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Kjøpte meg akkurat Metal Gear Solid - The Legacy Collection til PS3 .. Har ikke spilt noen av spillene her, bortsett fra Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake (begge til NES) .. Er jo svarte meg 10 spill her! Er det noe jeg mangler i denne samlingen? Samlingen inneholder ikke Metal Gear Solid til PS1, men kun en kode som lar deg laste ned spillet gratis fra PSN. Hvor lite innsats som var lagt inn i nyutgivelsen av dette spillet var hva som skuffet meg mest med pakken. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg har sagt det før men er bare nødt til å si det igjen, Ni No Kuni er et fantastisk spill! Musikk, atmosfære, animasjoner, historie; alt oser av ekstrem kvalitet. Fantastisk! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Men skulle ønske det var et valg i innstillingene på spillet så man kunne slippe følelsen av å bli holdt i hendene hele tiden. Akkurat det var veldig plagsomt. Hadde det ikke vært for det hadde jeg elsket spillet, men endte opp med å like det godt. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Enig! Spilt rundt 70 timer og ferdig med en del post-game content. Et av de beste spillene jeg har spilt på lenge. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jepp, fantastisk spill på alle mulige måter. Mitt GotY i 2013. Noen som har testet demoen av Castlevania: Lords of Shadow 2? Vet ikke om den er ute på PSN enda, men jeg lastet den ned fra Steam, og det virket veldig bra. Det slippes allerede på fredag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Har vel fått ganske middelmådig og til dels dårlig kritikk, mener jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Har det kommet anmeldelser altså? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Vet ihvertfall at GameInformer ga det 6/10 og Edge 4/10. Og noe som ble postet på en diskusjon på facebookstatusen til en kamerat: Catlevania: LoS 2:Claims nearly every attempt this game makes to "stray from its fundamental kill room formula ends in failure".Reviewer loved the first game, said "Unfortunately this sequel is as fresh as a whiff of garlic breath".Good new combat mechanics but enemies stun locking you out of combos from across the map while you fight with the camera.Reviewer hates the modern setting, its filled with generic alley ways, factory levels.Says there was one stealth segment that was the worst of its class. The more traditional Castlevania settings are better.Says there is one great level with the toy maker, outside of that most of the game is just ground previously covered in the first game."This shambling monstrosity is composed of chunks from other, better games" Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hm, urovekkende. Men likte demoen, så spørs om jeg ikke kjøper det likevel. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Kommet noen anmeldelser nå. Tror jeg drøyer med kjøp til det har sunket litt i pris. Har mange andre spill å holde på med uansett. http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-25-castlevania-lords-of-shadow-2-review http://www.ign.com/articles/2014/02/25/castlevania-lords-of-shadow-2-review http://www.gamespot.com/reviews/castlevania-lords-of-shadow-2-review/1900-6415677/ Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Gjensyn med Valkyria Chronicles. Etter ørti timer med XCOM følte jeg for mer sånt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ni no kuni på engelsk eller japansk? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Synes engelsk fungerer knallbra, veldig gode voice actors hele veien 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå