Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aleks: Jeg husker ikke det du snakker om i hele tatt, hehe, så kanskje du har et poeng, men jeg husker heller ikke annet enn at jeg var strålende fornøyd når jeg var ferdig, bortsett at jeg var ferdig og det ikke var mer igjen.. :p hehe..

 

 

Det er én ting jeg ikke liker med The Last of Us / Left Behind (kun teknisk spoiler, ikke historie)

 

 

..og det er når jeg kommer til et rom, og sømfarer alle kriker og kroker før jeg gjør noe annet, så trigger jeg en event, så er det plutselig en 3-4 infected i rommet, som nokså nylig var heeelt tomt, og ingen andre måter å komme inn på.. Det samme gjelder hvis jeg er forsiktig og "lytter/sanser" at det ikke skal være noen i nærheten, så spretter noen opp rett foran meg.. Jeg skjønner på hvilken grunnlag de har gjort det, men det blir også litt for feil for meg.. :(

 

 

Lenke til kommentar

Uncharted 3.

 

Snakker om siste kampen mot han som diltet etter hun slemme dama hele tiden. Var ærlig talt bare en vanlig kamp bortsett i fra at han hadde en kniv. Følte egentlig at de bare kopierte slutten av 2'eren uten en kul boss på slutten. Båt delen av spillet ble også litt dryg, men ellers var spillet bra.

 

Lenke til kommentar

Kjøpte meg akkurat Metal Gear Solid - The Legacy Collection til PS3 .. :) Har ikke spilt noen av spillene her, bortsett fra Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake (begge til NES) .. Er jo svarte meg 10 spill her! Er det noe jeg mangler i denne samlingen?

 

Samlingen inneholder ikke Metal Gear Solid til PS1, men kun en kode som lar deg laste ned spillet gratis fra PSN. Hvor lite innsats som var lagt inn i nyutgivelsen av dette spillet var hva som skuffet meg mest med pakken.

Lenke til kommentar

Vet ihvertfall at GameInformer ga det 6/10 og Edge 4/10.

 

Og noe som ble postet på en diskusjon på facebookstatusen til en kamerat:

 

Catlevania: LoS 2:

Claims nearly every attempt this game makes to "stray from its fundamental kill room formula ends in failure".
Reviewer loved the first game, said "Unfortunately this sequel is as fresh as a whiff of garlic breath".
Good new combat mechanics but enemies stun locking you out of combos from across the map while you fight with the camera.
Reviewer hates the modern setting, its filled with generic alley ways, factory levels.
Says there was one stealth segment that was the worst of its class. The more traditional Castlevania settings are better.
Says there is one great level with the toy maker, outside of that most of the game is just ground previously covered in the first game.
"This shambling monstrosity is composed of chunks from other, better games"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...