Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Alt kommmer jo selvfølgelig i helgen jeg har besøk av fruen, og når jeg i neste uke drar for å besøke foreldra Endret 14. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg har lånt bort spillet og han som låner det er ikke hjemme før etter helga :/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg har ikke spillet tilgjengelig før til sommeren. Føffaen Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Laster ned DLC nå, gleder meg! Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Kjøpte meg PS3 ultra slim med GT 6 og The Last Of Us. Lurer da på om det er andre titler som er greit å få med seg, når jeg er ferdig med de to spillene som følger med (med tanke på eksklusive titler)?. Har også tenkt å melde meg som PS plus, og ser at det er flere spill som er gratis. Hvor lenge er de utvalgte PS plus spillene gratis? Har hørt mye bra spill som Uncharted serien, og little big planet. Har tenkt å skaffe meg disse spillene, men er det noen andre PS3 titler som dere anbefaler? liker så og si alt av sjangere, men har blitt litt mettet av FPS. Tenker mest på eksklusive titler, siden jeg har Xbox 360 fra før med noen multiplattform spill. Håper på å bli en fornøyd PS3 kunde Endret 16. februar 2014 av FatHobbit Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Uncharted serien er et must, er de spillene jeg har kost meg mest med på ps3. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Fått begynt på Left Behind nå, helt fantastisk, gled dere! Hadde glemt litt hvor ekstremt bra the Last of Us faktisk er. Endret 16. februar 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Får vente til etter friuken med den pakken Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Har begynt på Dragon's Dogma: Dark Arisen nå, et spill man jo fikk på Plus for en stund tilbake. Jeg storkoser meg, rett og slett et fantastisk RPG, med et mye dypere gameplay enn f.eks Skyrim. Men dæven så vanskelig det er til tider, og jeg forstår de sammenligningene jeg har lest, Skyrim blandet med Dark Souls/Monster Hunter. Men fett, det er det. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Har lurt litt på om det er verdt å sette seg inn i. Post gjerne mer om det hvis du kommer over flere inntrykk. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Kjøpte meg PS3 ultra slim med GT 6 og The Last Of Us. Lurer da på om det er andre titler som er greit å få med seg, når jeg er ferdig med de to spillene som følger med (med tanke på eksklusive titler)?. Har også tenkt å melde meg som PS plus, og ser at det er flere spill som er gratis. Hvor lenge er de utvalgte PS plus spillene gratis? Har hørt mye bra spill som Uncharted serien, og little big planet. Har tenkt å skaffe meg disse spillene, men er det noen andre PS3 titler som dere anbefaler? liker så og si alt av sjangere, men har blitt litt mettet av FPS. Tenker mest på eksklusive titler, siden jeg har Xbox 360 fra før med noen multiplattform spill. Håper på å bli en fornøyd PS3 kunde Finnes veldig mange, men noen av de jeg har likt best er Ni No Kuni, Heavy Rain, God of War 3, Infamous 1 og 2, 3D dot Game Heroes og Ratchet & Clank-serien (hold deg unna All 4 One). 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Har lurt litt på om det er verdt å sette seg inn i. Post gjerne mer om det hvis du kommer over flere inntrykk. Er en tråd her på forumet om spillet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1436978&page=1 Inneholder ikke store spoilere, så er det sagt. Lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill, selv om grafikken, pop-ins og diverse AI-problemer ødelegger litt. Skulle gjerne hatt spillet på PC, egentlig. 1 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Kjøpte meg PS3 ultra slim med GT 6 og The Last Of Us. Lurer da på om det er andre titler som er greit å få med seg, når jeg er ferdig med de to spillene som følger med (med tanke på eksklusive titler)?. Har også tenkt å melde meg som PS plus, og ser at det er flere spill som er gratis. Hvor lenge er de utvalgte PS plus spillene gratis? Har hørt mye bra spill som Uncharted serien, og little big planet. Har tenkt å skaffe meg disse spillene, men er det noen andre PS3 titler som dere anbefaler? liker så og si alt av sjangere, men har blitt litt mettet av FPS. Tenker mest på eksklusive titler, siden jeg har Xbox 360 fra før med noen multiplattform spill. Håper på å bli en fornøyd PS3 kunde Ni No Kuni og Heavy Rain som allerede nevnes, ellers så har du jo Metal Gear, Demon Souls og Dark Souls. Endret 16. februar 2014 av Cerb89 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Valkyria Chronicles er utvilsomt inne på PS3ens topp 10. Metal Gear (hvis det er Guns of the Patriots man mener) ville jeg kun anbefalt med forbehold om at man har spilt i hvertfall noen av de foregående titlene (da særlig MGS1 og 2), da det først og fremst er et nostalgisk kjærlighetsbrev til fansen. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Har også tenkt å melde meg som PS plus, og ser at det er flere spill som er gratis. Hvor lenge er de utvalgte PS plus spillene gratis? Det legges stadig til nye gratis spill på PS+ samtidig som gamle fjernes, men alle gratis PS+ spill som du har lastet ned eller lagt til "download list" er tilgjengelig for deg så lenge du abonnerer på PS+. Sier du opp abonnementet mister du tilgangen spillene, men får de tilbake hvis man starter opp igjen. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hva vil dere si er den beste og mest hyppig oppdaterte siden som handler om Playstation? for tiden bruker jeg dualshockers og ign, men er det flere? (ikke fan av PSU og sixthaxis) Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hva vil dere si er den beste og mest hyppig oppdaterte siden som handler om Playstation? for tiden bruker jeg dualshockers og ign, men er det flere? (ikke fan av PSU og sixthaxis) www.playstationtrophies.org Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hvis jeg kjøper Ghost på us store, får jeg bare spilt med amerikaner eller noe sånt da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hvis jeg kjøper Ghost på us store, får jeg bare spilt med amerikaner eller noe sånt da? Neida, men du må huske at kjøper du ett spill på US Store, må du også kjøpe tilhørende DLC fra US Store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå