Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Last of us var litt oppskrytt jeg. Ja, det var veldig bra, men manglet frihet. Og ofte logikk. Det er få spill som klarer å formidle en historie like godt, men så føltes det også slik at jeg like gjerne kunne sett en film til tider.

Men fjorårets mest oppskrytte spill var uten tvil Bioshock Infinite.

Lenke til kommentar

Leaving PS Plus

29th January: DmC Devil May Cry
29th January: Remember Me
29th January: Sonic and Allstars Racing Transformed
29th January: Blazblue Continuum Shift Extend
29th January: GTA Liberty City Stories PSP
5th February: Don’t Starve
5th February: RESOGUN

Entering PS Plus

29th January: Metro Last Light
29th January: BioShock Infinite
29th January: Dynasty Warriors Next
29th January: ModNation Racers: Road Trip
5th February: Outlast

Edit:

Pga PS+ så er min PS3 nå mer eller mindre en heldigital spill plattform. Og det er ganske så behagelig egentlig. Nå er det jo slik at PS4 spill er vesentlig større i mb så å gjøre det samme der er ikke like fristende. Men PS+ er jo med på en måte å pushe digital distribusjon på konsoll. Litt artig å tenke på bare...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

PS+ er insane, selv om jeg har Bioshock: Infinite på PC, og enda ikke har spilt igjennom Metro: 2033.

Rundet Last Light på PC, Awesome spill! Latterlig krevende og fet grafikk også. Har dog ikke spillt 2033 da. Tror ikke jeg har så mye å hente på PS3 versjonen, men kan ikke annet enn å rose Sony for at de legger det ved PS+

Lenke til kommentar

Skal jeg være helt forbanna ærlig? Ps Plus er rett og slett for bra! Jeg har i den siste tiden sakte men sikkert redusert backloggen min betraktelig. Men spillsamlingen vokser raskere enn jeg klarer å spille, selv uten spillkjøp, ene og alene på grunn av playstation plus...! Hvordan i huleste forventer Sony at vi skal klare å spille alle disse spillene? :O

• Liker 4
Lenke til kommentar

Nei, når jeg har spilt ferdig Tomb Raider blir det Ni No Kuni etterpå! Fantastisk spill og musikk, kom meg ikke så langt sist gang jeg prøvde, men nå blir det andre boller :) Kom meg til den ånden i havnebyen.

Bør jeg spille med japansk eller engelsk voice acting?

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Jupp! Kvalitetsmessig er de mer eller mindre likestilt, men jeg likte den japanske stemmen til blandt andre Oliver best. Er forøvrig veldig fornøyd med at det er valgfritt i det spillet. Sub eller dub burde vært valgfritt i slike spill for lenge siden.

Enig. Fant forresten lydsporet på iTunes. Koster 135 kroner. Har sett der før, men da var det ikke der. Blir kjøpt nuh.

Ikke brukt iTunes på lenge. Er det låst til å brukes på iTunes og i-produkter hvis jeg kjøper der?

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Her kan du kjøpe soundtracket på disc: http://www.shop.wayorecords.net/en/vgm/6-ninokuni.html

ninokuni.jpg

Performed by the Tokyo Philharmonic Orchestra
Composed and arranged by Joe Hisaishi
Japanese vocals by Mai
English vocals by Archie Buchanan

Includes all the musics from the hit PS3 game, plus a bonus collector's item: 20-page booklet featuring artwork, lyrics and background information

33 tracks, 2 discs, 20-page booklet
Reference: WAYO-003~004
Pre-order: February 1st, 2013
Shipping date: March 2013

Disc 1

01. Ni no Kuni: Dominion of the Dark Djinn — Main Theme
02. One Fine Morning
03. Motorville
04. The Accident
05. In Loving Memory of Allie
06. Drippy
07. Magic with Oomph
08. World Map
09. Ding Dong Dell — The Cat King's Castle —
10. Al Mamoon — Court of the Cowlipha —
11. Imperial March
12. Crisis
13. Tension
14. Battle
15. Shadar, the Dark Djinn
16. A Battle with Creatures
17. Labyrinth
18. The Lead-Up to the Decisive Battle
19. The Showdown with Shadar
20. Miracle — Reunion —
21. Kokoro no Kakera (Japanese Version)

Disc 2

01. Ni no Kuni: Wrath of the White Witch — Main Theme
02. The Fairyground
03. Mummy's Tummy
04. Battle II
05. The Horror of Manna
06. Unrest
07. Blithe
08. Sorrow
09. The Zodiarchs
10. The Final Battle Against the White Witch
11. The Wrath of the White Witch
12. Kokoro no Kakera — Pieces of a Broken Heart — (English Version)

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Muligens dumt spørsmål, men er det slik at det kun er noen av PlayStation-spillene som lanseres på PS+ som fungerer på PS4? Kan ikke se at DmC er tilgjengelig for eksempel..

Kun PS4 spill fungerer på PS4, så DmC vil ikke fungere siden det kun er utgitt for PS3.

Uansett så vil du se flest PS+ spill på PS3 en god stund fremover siden PS4 er nylig lansert. Etterhvert som tiden går så vil vi se mer og mer PS+ spill for PS4 også.

Om et års+ tid så vil vi også få Playstaion Now tjeneste i Europa som gjør at man kan streame PS3 spill, forhåpentlig så får man da også mulighet til å streame PS+ spill for PS3 som f.eks DmC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...