Slai Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Ok, du har litt andre kriterier enn meg på hva som gjør et spill bra tror jeg . Syntes GTA V var sweet, kjempebra spill, men ikke på linje med liksom topp 10 for meg Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Synes Last of us var litt oppskrytt jeg. Ja, det var veldig bra, men manglet frihet. Og ofte logikk. Det er få spill som klarer å formidle en historie like godt, men så føltes det også slik at jeg like gjerne kunne sett en film til tider. Men fjorårets mest oppskrytte spill var uten tvil Bioshock Infinite. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Spørsmål: Hvis jeg kansellerer Playstation plus og aktiverer det igjen, får jeg da tilbake til de spillene jeg hadde tidligere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Spørsmål: Hvis jeg kansellerer Playstation plus og aktiverer det igjen, får jeg da tilbake til de spillene jeg hadde tidligere? Det er slik jeg har forstått det ihvertfall Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Leaving PS Plus 29th January: DmC Devil May Cry29th January: Remember Me29th January: Sonic and Allstars Racing Transformed29th January: Blazblue Continuum Shift Extend29th January: GTA Liberty City Stories PSP5th February: Don’t Starve5th February: RESOGUN Entering PS Plus 29th January: Metro Last Light29th January: BioShock Infinite29th January: Dynasty Warriors Next29th January: ModNation Racers: Road Trip5th February: Outlast Edit: Pga PS+ så er min PS3 nå mer eller mindre en heldigital spill plattform. Og det er ganske så behagelig egentlig. Nå er det jo slik at PS4 spill er vesentlig større i mb så å gjøre det samme der er ikke like fristende. Men PS+ er jo med på en måte å pushe digital distribusjon på konsoll. Litt artig å tenke på bare... Endret 22. januar 2014 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 PS+ er insane, selv om jeg har Bioshock: Infinite på PC, og enda ikke har spilt igjennom Metro: 2033. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Spørsmål: Hvis jeg kansellerer Playstation plus og aktiverer det igjen, får jeg da tilbake til de spillene jeg hadde tidligere? Ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 PS+ er insane, selv om jeg har Bioshock: Infinite på PC, og enda ikke har spilt igjennom Metro: 2033. Rundet Last Light på PC, Awesome spill! Latterlig krevende og fet grafikk også. Har dog ikke spillt 2033 da. Tror ikke jeg har så mye å hente på PS3 versjonen, men kan ikke annet enn å rose Sony for at de legger det ved PS+ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Skal jeg være helt forbanna ærlig? Ps Plus er rett og slett for bra! Jeg har i den siste tiden sakte men sikkert redusert backloggen min betraktelig. Men spillsamlingen vokser raskere enn jeg klarer å spille, selv uten spillkjøp, ene og alene på grunn av playstation plus...! Hvordan i huleste forventer Sony at vi skal klare å spille alle disse spillene? :O 4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Kommer bare ikke over hvor latterlig bra jeg synes Ni no Kuni er. Det soleklart beste spillet i fjor. Har tilbragt flere hundre timer i den "Andre verden". Og det er like verdt å spille gjennom hver gang kun for å høre denne sangen. Forelsket meg helt i den jeg. http://www.youtube.com/watch?v=9RkTQ2YN56U 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er så enig at det ikke går an å være mer enig Hele lydsporet er helt fantastisk. Utrolig synd det ikke fulgte med Wizards Edition. Hører av og til på musikken på youtube og får så utrolig lyst til å spille det igjen hver gang. 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hehe, ja jeg gjør akkurat det samme. xD Må nesten få kjøpt lydsporet hvis det er mulig. Håper suksessen med Ni no Kuni gjør at de vil gjenta dette samarbeidet, så vi får se flere spill som dette. 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Enig. Fant forresten lydsporet på iTunes. Koster 135 kroner. Har sett der før, men da var det ikke der. Blir kjøpt nuh. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ferdig med Ico HD nå. Fantastisk. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Nei, når jeg har spilt ferdig Tomb Raider blir det Ni No Kuni etterpå! Fantastisk spill og musikk, kom meg ikke så langt sist gang jeg prøvde, men nå blir det andre boller Kom meg til den ånden i havnebyen. Bør jeg spille med japansk eller engelsk voice acting? Endret 25. januar 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Spørs hva du selv liker, har hørt at engelsk i Ni No Kuni skal være veldig bra, men jeg kjørte på med japansk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Jupp! Kvalitetsmessig er de mer eller mindre likestilt, men jeg likte den japanske stemmen til blandt andre Oliver best. Er forøvrig veldig fornøyd med at det er valgfritt i det spillet. Sub eller dub burde vært valgfritt i slike spill for lenge siden. Enig. Fant forresten lydsporet på iTunes. Koster 135 kroner. Har sett der før, men da var det ikke der. Blir kjøpt nuh. Ikke brukt iTunes på lenge. Er det låst til å brukes på iTunes og i-produkter hvis jeg kjøper der? Endret 25. januar 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Her kan du kjøpe soundtracket på disc: http://www.shop.wayorecords.net/en/vgm/6-ninokuni.html Performed by the Tokyo Philharmonic Orchestra Composed and arranged by Joe HisaishiJapanese vocals by MaiEnglish vocals by Archie BuchananIncludes all the musics from the hit PS3 game, plus a bonus collector's item: 20-page booklet featuring artwork, lyrics and background information33 tracks, 2 discs, 20-page bookletReference: WAYO-003~004Pre-order: February 1st, 2013 Shipping date: March 2013 Disc 101. Ni no Kuni: Dominion of the Dark Djinn — Main Theme02. One Fine Morning03. Motorville04. The Accident05. In Loving Memory of Allie06. Drippy07. Magic with Oomph08. World Map09. Ding Dong Dell — The Cat King's Castle —10. Al Mamoon — Court of the Cowlipha —11. Imperial March12. Crisis13. Tension14. Battle15. Shadar, the Dark Djinn16. A Battle with Creatures17. Labyrinth18. The Lead-Up to the Decisive Battle19. The Showdown with Shadar20. Miracle — Reunion —21. Kokoro no Kakera (Japanese Version) Disc 201. Ni no Kuni: Wrath of the White Witch — Main Theme02. The Fairyground03. Mummy's Tummy04. Battle II05. The Horror of Manna06. Unrest07. Blithe08. Sorrow09. The Zodiarchs10. The Final Battle Against the White Witch11. The Wrath of the White Witch12. Kokoro no Kakera — Pieces of a Broken Heart — (English Version) Endret 25. januar 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
DonJuan. Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Muligens dumt spørsmål, men er det slik at det kun er noen av PlayStation-spillene som lanseres på PS+ som fungerer på PS4? Kan ikke se at DmC er tilgjengelig for eksempel.. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Muligens dumt spørsmål, men er det slik at det kun er noen av PlayStation-spillene som lanseres på PS+ som fungerer på PS4? Kan ikke se at DmC er tilgjengelig for eksempel.. Kun PS4 spill fungerer på PS4, så DmC vil ikke fungere siden det kun er utgitt for PS3. Uansett så vil du se flest PS+ spill på PS3 en god stund fremover siden PS4 er nylig lansert. Etterhvert som tiden går så vil vi se mer og mer PS+ spill for PS4 også. Om et års+ tid så vil vi også få Playstaion Now tjeneste i Europa som gjør at man kan streame PS3 spill, forhåpentlig så får man da også mulighet til å streame PS+ spill for PS3 som f.eks DmC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå