Deppss Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Utenom harddisken mener du? Forsto det på han at det er noe(n) forskjell(er). Så vidt jeg vet så er det kun harddisken. Har ikke 12 gb versjonen ssd? Men er jo bare å bytte ut da. Det Sony skriver, så er det 12GB Flash. Jeg har den og nå står det en 250GB SSD i den. Den kommer orginalt uten HDD. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 les om 12gb versjonen her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1559876 1 Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Har du prøvd 500GB utgaven siden du er så skråsikker? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 12GB? Mener dere 120? Jeg trodde 40GB var det minste. 12 er så lite at man knapt har plass til OS og kanskje 1-2 spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Neida, kom en 12GB her. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Som man for en langt billigere penge enn 500 gb-utgaven kan bygge ut m 320 gb hdd med brakett hos Gamezone, uten å miste garantien. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hei, Kjøpte, lastet ned og installerte Ni No Kuni fra play stataion store i i stad. Den sier "installed successfully", så loader den en stund, men jeg finner den ikke under "PS3 spill" mappen, finner bare at den er installert under under "Game Data Utility". Uten at det er mulig å starte spilelt på noen måte Noen som har peiling? Skjedd to ganger nå Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Når du oppdager sånne feil er det som regel raskere å google enn å spørre her, men ja, det er to filer du må laste ned og installere. En på 16GB og en på 5GB. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Prøvde å google litt uten at jeg fant noe veldig gode tips med det første, har en fil på 16 GB, den på 5 GB har jeg ikke - noen idé hvor den kommer fra? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Fant en 5.9 GB fil under download listen på Play Stataion Store - da kan det kanskje se ut som det løser seg. Takker Ser ut som det er fler som sliter med samme når jeg ser litt næmere på PS3 forumet til Sony. Endret 9. januar 2014 av Cerb89 Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Lagrer ikke GT6 i skyen? Kjøpte nettopp ny PS3 etter den gamle fikk yellow ring of death, men ser at spillfilen ikke har blitt med over.. Trodde den hentet dette fra skyen. Tips til hva jeg kan gjøre? Er spillfila fra den gamle fortapt, og hvordan får jeg den over? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Lagrer ikke GT6 i skyen? Kjøpte nettopp ny PS3 etter den gamle fikk yellow ring of death, men ser at spillfilen ikke har blitt med over.. Trodde den hentet dette fra skyen. Tips til hva jeg kan gjøre? Er spillfila fra den gamle fortapt, og hvordan får jeg den over? Er du PSN + medlem? Hvis ikke så nei. Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Noen som vet om de som lagde Heavy Rain og Beyond: Two Souls jobber med noe nå? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Anbefaler alle the last of us! Kjempe bra spill! Blir avhengig! Endret 10. januar 2014 av neeeeii Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Har installert GT6, og skulle til å starte GTA V nå, men disken var allerede full.. Tips? Har bestilt HDD Caddy. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Runda the last of us, nesten litt trist for det må være det beste spillet jeg har spilt! (Etter gta v da..) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 neeeeii; seriøst? GTA V ligger (for deg, såklart) over Half-Life, Metal Gear, GoldenEye, Chrono Trigger osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Noen som vet om de som lagde Heavy Rain og Beyond: Two Souls jobber med noe nå? De har annonsert at de jobber med et spill til ps4. http://www.youtube.com/watch?v=4j5xxi6cjjU Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 neeeeii; seriøst? GTA V ligger (for deg, såklart) over Half-Life, Metal Gear, GoldenEye, Chrono Trigger osv? Synes GTA er så spesielt, Har aldri spilt et spill som man blir så avhengig av som GTA serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå