Senyor de la guerra Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg liker nesten alle spill som "kunne hendt". Alt med monstre, aliens og fantasy takler jeg nesten ikke spille. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg tenkte at nei, FPS spill fungerer bare på PC. Men så kjøpte jeg Battlefield Bad Company for å gi det en sjanse, og har ikke angret siden. Folk sier det er vanskelig, men det er likt for alle Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg tenkte at nei, FPS spill fungerer bare på PC. Men så kjøpte jeg Battlefield Bad Company for å gi det en sjanse, og har ikke angret siden. Folk sier det er vanskelig, men det er likt for alle Samme her, først Battelfield BC så FarCry 2 og nå går det i CoD4 (kosta jo "ingenting", mye moro for penga). Men mener fortsatt at det er best på pc, men siden alle har samme handicap på konsoll ser jeg ikke noe problem. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 hvilke handicap da? autoaimen han referer til sikkert.. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ja, det er vel ingen tvil om at i en COD4 kamp mellom PC og PS3 så hadde PS3-spilleren blitt griseknust Selv om PS3 har autoaim og større hitboxer. Menmen, digger å spille på PS3 fordet Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hm, det var pussig. Hvorfor det? pga jeg ikke like fps,gærent i det heller?,lol. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Oooooo, gleder meg. Tipper om ca 14 dager så får jeg min elskede PS3 tilbake fra reperasjon. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hmm, når sendte du den inn? Jeg fikk tilbake min etter en uke Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Så at Xbox-gutta har mekka café nå også, for noen dager siden.. Høhø Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Flotters da kan jeg campe i begge leire er det som er fordelen med begge man går ikke glipp av no Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Flotters da kan jeg campe i begge leire er det som er fordelen med begge man går ikke glipp av no Flere spill = mer utgifter Er fortsatt glad jeg har begge. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Flotters da kan jeg campe i begge leire er det som er fordelen med begge man går ikke glipp av no /AGREE Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Men xbox 360 suger jo. Ville heller solgt 360 boxen å kun gamet på ps3. Er jo gratis å spille online til og med. No brainer spør du meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Men xbox 360 suger jo.Klassisk argumentasjon. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 NEIIIIII!!!!!!!!!!! Nå begynner xbox vs ps3 diskusjonen igjen. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Så at Xbox-gutta har mekka café nå også, for noen dager siden.. Høhø That's me =) Så din PS-Cafè og da tenkte jeg at hvorfor ikke, det kunne jo vært artig og sett om det blir noe aktivitet ... Og det har visst seg at det ble det også =) Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen som vet hvordan jeg kan endre navn på filer/mapper jeg har kopiert over på harddisk (PS3'en sin) fra minnepenn? La over to mapper, med rundt 10-15 filer hver, og da ble mappene bare hetene T og R, de første bokstavene fra det fulle mappenavnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå