neeeeii Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ser det er mye tilbud på spill i PS Store nå. Om jeg kjøper BF4 til 250kr på storen, vil jeg kunne oppgradere til PS4-versjonen for 100kr ekstra når jeg får meg en PS4, eller gjelder kun tilbudet fysiske kopier? Du kan oppgradere den digitale versjonen å for 75kr. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Noen som vet når neste batch av PS4-maskiner kommer inn? Har smurt meg med tålmodighet en stund, og har hørt at det burde være mulig å få tak i dem på nyåret. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 April mai or so har jeg hørt fra ymse leverandører. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det var da veldig lenge. Kan vel ikke stemme? Er man uansett desperat så har Coolshop inne nå, men til overdrevet pris. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 April/mai høres latterlig ut. Da har Sony virkelig tabbet seg ut ved å lansere så tidlig som de gjorde. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Papirlanseringer er fint vettu. Fokuset ligger på å forsyne de store markedene, så vi i norden blir nok hardt nedprioritert. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Spilte igjennom Beyond: Two Souls nå, og må si at jeg er litt skuffet. Selve konseptet er fett, og jada, det er mye fett i selve spillet og, men jeg synes det skurrer litt på gjennomførelsen. Jeg koste meg nå, for det da, men det kunne vært så mye mer. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Spilte igjennom Beyond: Two Souls nå, og må si at jeg er litt skuffet. Selve konseptet er fett, og jada, det er mye fett i selve spillet og, men jeg synes det skurrer litt på gjennomførelsen. Jeg koste meg nå, for det da, men det kunne vært så mye mer. Jeg føler at Cage presset litt for mye inn, men glemte å fylle inn i detaljer. Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg satte igjen med en mer tilfredsstillende følelse etter Heavy Rain. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg skal gå imot strømmen og faktisk kjøpe en ny PS3 denne uka. Min gamle er den første modellen som kom og begynner å få så lite lagringsplass (jeg tror alle OS-oppdateringene har spist opp mye) at jeg ikke kan ha mer enn 3-4 spill installert av gangen. Jeg ser det er noen fine bundles nå med enten GTA5 eller Last of Us, men jeg er ennå litt usikker på hvilket av de spillene jeg ha vil spille først. Jeg ville naturligvis ventet på PS4 i stedet hvis den var bakoverkompatibel, men slik det er nå har jeg fortsatt et titalls spill på PS3 jeg ikke har spilt mens jeg ikke kan se en eneste interessant tittel til PS4 før Metal Gear og Final Fantasy kommer på banen. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg skal gå imot strømmen og faktisk kjøpe en ny PS3 denne uka. Min gamle er den første modellen som kom og begynner å få så lite lagringsplass (jeg tror alle OS-oppdateringene har spist opp mye) at jeg ikke kan ha mer enn 3-4 spill installert av gangen. Jeg ser det er noen fine bundles nå med enten GTA5 eller Last of Us, men jeg er ennå litt usikker på hvilket av de spillene jeg ha vil spille først. Jeg ville naturligvis ventet på PS4 i stedet hvis den var bakoverkompatibel, men slik det er nå har jeg fortsatt et titalls spill på PS3 jeg ikke har spilt mens jeg ikke kan se en eneste interessant tittel til PS4 før Metal Gear og Final Fantasy kommer på banen. Hvorfor bytter du ikke bare disk på den du har? Eller kjøper en brukt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Bytte disk ville nok være det enkleste og rimeligste. Sony har gjort det enkelt for oss Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Ville absolutt bare kjøpt en ny harddisk i stedet, og lagt pengene du sparer til ps4-kassen =) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kjøp en feit og god harddisk, gjerne 7200 RPM. Så når du er ferdig med PS3-biblioteket kan du bruke den bedre harddisken i din PS4. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Poenget er ikke bare lagringsplass men også å eie en slim-modell, som tar mindre plass i hylla og gjør at jeg kan ha den gamle konsollen som backup. Jeg liker å spare de gamle modellene før de blir så utslitt at de ikke kan brukes lenger. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/7914/Snart-stenges-Gran-Turismo-5-serverne Er ikke dette litt tidlig? :S Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Altfor tidlig... De har allerede stengt alt av bildedeling og sånne greier i pc verden. Skulle inn på brukeren min på mobilen, det gikk visst ikke. ALT vav lagt ned. Spartapus: Det synes jeg er et bra sjakktrekk Har gjort det selv. har en 60GB som er så og si ubrukt, så kjøpte jeg en superslim for å bevare den gamle Det er den tredje i rekken jeg har, resten har gått dukken. Endret 6. januar 2014 av Deppss Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Poenget er ikke bare lagringsplass men også å eie en slim-modell, som tar mindre plass i hylla og gjør at jeg kan ha den gamle konsollen som backup. Jeg liker å spare de gamle modellene før de blir så utslitt at de ikke kan brukes lenger. ikke kjop 12gb utgaven i vaertfall den hyler naar den leser discen.... var en post om det her tidligere. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hva er forskjellen på 12GB og 500GB utgavene da? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Utenom harddisken mener du? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har ikke 12 gb versjonen ssd? Men er jo bare å bytte ut da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå