kaaasen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det sies at dette er hva PS+ får i januar, knusebra av Sony nok en gang i så tilfelle PS4: Dont Starve PS3: DmC: Devil May Cry, Bioshock Infinite, Brothers: a Tale of Two Sons PS Vita: Smart as, Worms Battle Islands http://www.dualshockers.com/2013/12/25/january-playstation-plus-free-games-leaked-by-promo-video/ Brothers var eft av årets herligste overaskelser på xbox for min del, og Infinite var knall på PC. http://blog.eu.playstation.com/2013/12/13/playstation-plus-in-january-dmc-soul-sacrifice-borderlands-2-more/ Ingen Bioshock Infinite, men som han over meg sier, Borderlands 2 isteden for det. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Måtte kjøpe ni no kuni selv, pga tilbudet. Har alt for mye å spille nå... Gjøre ferdig ac2 og 3 (vurderer mellomspillene også), ac4 skal kjøpes, MGS Legacy (alle åtte spillene), samt FFX, FFXII, FFXIII OG XIII-2, pluss last of us. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Gjøre ferdig ac2 og 3 (vurderer mellomspillene også)Les ihvertfall storyen til tilleggspakkene. Var ikke bare og bare å hoppe rett over de fant jeg ut. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Brotherhood og Revelations? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Måtte kjøpe ni no kuni selv, pga tilbudet. Har alt for mye å spille nå... Gjøre ferdig ac2 og 3 (vurderer mellomspillene også), ac4 skal kjøpes, MGS Legacy (alle åtte spillene), samt FFX, FFXII, FFXIII OG XIII-2, pluss last of us. Da hadde jeg heller spilt AC2 og Brotherhood og Revelations og skippet nr. 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Heller 3'ern enn Relevations i alle fall. 3-ern fullførte jeg, Relevations var så kjedelig at jeg aldri kom igjennom spillet. Endret 26. desember 2013 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Både treern og Revelations er forferdelig kjedelige spill. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Hva gjør at ac3 er så kjedelig kontra ac2? Endret 26. desember 2013 av Slai Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Forstår ikke helt hatet mot AC3. Jeg likte det veldig godt, men synes både AC2, AC2 B og AC4 er bedre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Likte ikke historien, jævla mye av spillet gjør at det føles uferdig og rushed ut, ekstremt mye rævdårlig dialog, kan ikke si at jeg var noen stor fan av Connor heller. Min rangering av de jeg har spilt: AC2 AC Brotherhood AC AC3 AC Revelations 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Er PSN på PS3 like tryna som på PS4 i dag igjen?? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Ogsen spill er det ni no kuni eller hva det heter? Ser ut som et sånn barnespill.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Det er et jrpg. Tenk final fantasy/breath of fire/Chrono trigger. Hvordan ser det ut som et barnespill? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Så litt ut som et sånn hoppe å løpe rundt spill. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Ah. Nei, det er ikke det. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg klarer ikke JRPG'er hvor man må løpe rundt og daske løs med et sverd i realtime. Koser meg mer med spillene som har turn based combat. Noen som har noen gode forslag på dette? Kjøpte forøvrig Brothers til 35,- Så absolutt verdt det og koste meg i mange timer i går og har mer igjen.. Anbefales hvis du har likt Fable, Gobliins (på Amiga) eller tilsvarende.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Ja, hadde selv litt skuff da jeg fant ut det ikke var turnbased.. Men virker interessant det kampsystemet, så det skal gå fint. Endret 27. desember 2013 av Slai Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Kampsystemet til Ni No Kuni kan virke litt uvant i starten, men etter hver forelsket jeg meg både i det og selve konseptet også. Vil gjerne ha flere spill som den. Og musikken og det visuelle er det ingenting å utsette på, som vanlig knallgod Ghibli-stil. Ut fra trailere virker det som FF XV kjører en lignende "aktiv" kampstil. Har alt for mye å spille nå... Gjøre ferdig ac2 og 3 (vurderer mellomspillene også), ac4 skal kjøpes, MGS Legacy (alle åtte spillene), samt FFX, FFXII, FFXIII OG XIII-2, pluss last of us. Hehehe, det blir bare vanskeligere og vanskeligere å ta igjen backloggen. ved siste telling tror jeg jeg hadde 23 PS3-spill jeg ennå ikke har startet på. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ser det er mye tilbud på spill i PS Store nå. Om jeg kjøper BF4 til 250kr på storen, vil jeg kunne oppgradere til PS4-versjonen for 100kr ekstra når jeg får meg en PS4, eller gjelder kun tilbudet fysiske kopier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå