αкαѕнα Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Ikke desperat etter en akkurat, men er litt dødtid om dagen så derfor det hadde hvert artig med en ps4. Er det noen butikker som ikke operer med ventelister? Eneste håp du har er nok finn.no. Der er det mange til salgs Utover det har du timesvis men moro med en PS3 også som du kan få for litt over en tusenlapp for den med minste harddisk. Om du kjøper en ps3 nå for tusen kr og venter med å kjøpe en ps4 på nyåret blir det billigere enn om du kjøper en dyr en på finn.no Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Eneste håp du har er nok finn.no. Der er det mange til salgs Utover det har du timesvis men moro med en PS3 også som du kan få for litt over en tusenlapp for den med minste harddisk. Om du kjøper en ps3 nå for tusen kr og venter med å kjøpe en ps4 på nyåret blir det billigere enn om du kjøper en dyr en på finn.no Har da PS3 og en haug med spill.. men får bare ha litt is i magan! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Noen som vet om non butikk som kan ha PS4 inne? Enten på nett eller Drammensområdet. Dyrt, men de har den i hvert fall på lager. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/85983-playstation-4-console-killzone-shadow-fall-bundle Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Burde jeg kjøpe The last of us? Ser de har det for 229 kr på Playstation store, er det bra? Er det verdt 229 kr? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Det er utrolig bra. Sinnsykt bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Burde jeg kjøpe The last of us? Ser de har det for 229 kr på Playstation store, er det bra? Er det verdt 229 kr? Do IT!! Syns det var hysterisk godt gjennomført Endret 23. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Lett årets beste spill. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hva er season pass? Verdt 50 kroner ekstra for det? Last of us altså. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hehe takk for svar ser det er mange som anbefaler det, så da var det kjøpt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Det er all DLC. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Har ikke fått spilt før nå, men hvilken vanskelighets grad burde jeg ta på? Er The Last Of Us vanskelig eller veldig lett? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Det spørs hvor flink du er, samt spillestil. Bare kjør på med normal du, blir det for lett kan du øke vanskelighetsgraden, blir det for lett kan du senke den. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Ah skulle starte spillet men der vsr det jo en stoor nedlastning, burde å lure da det barr var et par hundre når jeg installerte istad.. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Må være det beste spillet jeg har spilt! (Med unntak av GTA V) Kan se fram til mye spilling denne juleferien! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Jøss. Beste spillet du har spilt etter under to timer spilletid? Da MÅ det være bra ;-) Skulle gjerne kjøpt det selv, men jeg har brukt opp alt av penger på julegaver, og føler ikke at jeg kan prioritere å kjøpe spill på en stund :-| Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Ja om det fortsetter like bra eller blir bedre er det en av de beste spillene jeg har spilt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Gled deg til en reise av de sjeldne. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Syntes det kanskje kunne vært litt mer enklere trophies å få, feks en per kapittel. Får jo ingen trophies før du har rundet spillet jo.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ikke vits å henge seg opp i trophies under ett så herlig spill Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hva gjør du med disse troféene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå