LarZen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 PS+ innhold for Desember 24/Januar 8 Don’t Starve (PS4) – January 8DmC: Devil May Cry (PS3) – December 24Borderlands 2 (PS3) – December 24Soul Sacrifice (PS Vita) – December 24Blazblue Continuum Shift Extend (PS Vita) – December 24 Spill som forsvinner ifra PS+ 24 Desember Grid 2Dragons Dogma Dark Arisen Sonic and Allstars Racing Transformed Spill som forsvinner ifra PS+ 8 Januar Contrast Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nice! Godt å se de ikke senker kvaliteten på PS+ gratisspillene til PS3 selv om PS4 nå er ute. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Endelig får jeg spilt DmC! Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 PS+ innhold for Desember 24/Januar 8 Don’t Starve (PS4) – January 8 DmC: Devil May Cry (PS3) – December 24 Borderlands 2 (PS3) – December 24 Soul Sacrifice (PS Vita) – December 24 Blazblue Continuum Shift Extend (PS Vita) – December 24 Spill som forsvinner ifra PS+ 24 Desember Grid 2 Dragons Dogma Dark Arisen Sonic and Allstars Racing Transformed Spill som forsvinner ifra PS+ 8 Januar Contrast Gud som jeg elsker PS+ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 PS+ og Xbox Gold kan virkelig ikke sammenlignes når det gjelder "gratis" spillene. På gold får jeg servert 5 år gamle spill, mens PS+ gir meg virkelig spill jeg har lyst å spille som er relativt nye. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 SONY er kongen her ja, PS+ er fantastisk i sammenligning! Håper MS sin tjeneste tar seg bra opp med One Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Koselig bilde ifra Naughty Dog. Og i henhold til bildet, God Jul ifra meg også! 2 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 PS+ er definitivt verdt pengene:-) Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Tales of Zestiria announced, will celebrate series' 20th anniversary Kommer på PS3 faktisk. Hvorfor ikke ps4?:s Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Går det an å sette inn en 500 GB HDD fra min døde PS3 phat i en ny PS3 Superslim 12 GB med flashminne, eller bruker den en fysisk mindre HDD? Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Når det kommer til f.eks. PS1, PS2, Wii og generelt konsoller som har polygonbasert 3D-grafikk, så kan man drastisk forbedre grafikken på spillene ved å spille via en emulator som lar deg bruke PCens kraft til å kjøre spillene med en rekke grafiske tweaks. På denne måten kan du enkelt lage din egen HD-remake av gamle spill; spill som ser helt forferdelig kornete ut på nye tv-skjermer blir plutselig skarpe. Forskjellen er så stor at jeg mener det er helt meningsløst å spille disse spillene på konsollen de er ment for med mindre man ikke har noe valg. Sammenlign f.eks. grafikken på Xenoblade på Wii og kjørt via Dolphin på PC, eller Final Fantasy 9 kjørt via ePSXe. PS1 spill er greie, selv om det er lite som kan hjelpe de lavoppløste bakgrunnene i Final Fantasy eller Resident Evil, dog bedre enn hva en får på PS3 I guess. Med tanke på hvor krevende PS2 og Wii emulering fortsatt er, er dette noe som fortsatt er forbeholdt de med en dedikert spill-PC. Joda, en kan få enkelte spill til å fungere bra, også på PCer med mer moderate spesifikasjoner, men det hører til unntakene. Det er fortsatt mange spill med små og store bugs, og selv spill som tilsynelatende fungerer bra kan få ekstreme tap i ytelse enkelte steder. Så det er nå fortsatt litt for mange som ikke har noe annet valg enn å dra frem den slitne PS2en eller Wii, til at emulatorer kan sees på som noe fullgodt alternativ for folk flest. Men for all del, hvis en først har maskin til det så begynner det jo å bli en nokså lang liste med PS2 og Wii spill som er mer eller mindre perfekt emulert. Det er jo også enda en god grunn til og faktisk kjøpe inn en kraftigere PC. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Går det an å sette inn en 500 GB HDD fra min døde PS3 phat i en ny PS3 Superslim 12 GB med flashminne, eller bruker den en fysisk mindre HDD? Alle PS3 maskiner bruker 2,5" HDD og det er bare å sette 500GB disken i superslim'en, men da må den formateres, noe som er noe dritt.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Noen som vet om non butikk som kan ha PS4 inne? Enten på nett eller Drammensområdet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Haha, akkurat der kan jeg nesten garantere deg at du er litt spent ute desverre. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Noen som vet om non butikk som kan ha PS4 inne? Enten på nett eller Drammensområdet. prøv igjen rundt april/mai neste år så får du kanskje tak i en 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Kanskje verdt å ha en da og, hvis de har patchet inn litt funksjoner den mangler akkurat nå. Du kan jo vurdere å se om det er å få tak i fra utenlandske nettsider, kanskje. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Noen som vet om non butikk som kan ha PS4 inne? Enten på nett eller Drammensområdet. Du kan vel få kjøpt Killzone bundle rundt disse tider, eller så er det nok mulig å kjøpe på finn.no til en ganske uhyggelig pris Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Begynne å lete etter PS4 fire dager før jul...lykke til. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Du kan vel få kjøpt Killzone bundle rundt disse tider, eller så er det nok mulig å kjøpe på finn.no til en ganske uhyggelig pris Ikke desperat etter en akkurat, men er litt dødtid om dagen så derfor det hadde hvert artig med en ps4. Er det noen butikker som ikke operer med ventelister? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå