Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Nei, jeg ser seriøs fordi det er slik jeg er, blir bare dumt når du bare skal være crazy. Det er deg selv som starter denne krangelen når du kommer og pirker borti i meg, begynner å bli piss lei av folk som deg som skal pirke og egle borti alle sammen og folk har ikke fått matet noe i seg siden sommeren, jeg er en vanlig snill og hyggelig bruker her akkurat som alle andre. Hva du tror og ikke tror om meg er helt uinterresant for meg...

Jammen herregud tingene du sier er jo løgn ?? hvordan kan man ikke reagere på det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Sigh... hardisken, og at du ikke kjøper Ps4 for bakover spill. men det er jo det de kjemper for. man må bare vente, Gaiakai er jo en av de tingene som skal gjøre Ps4 stor.

Jeg hadde jo tenkt å kjøpe ps4 og kvitte meg med ps3 men nå så må jeg ha to maskiner, en for ps1 til 3 og en for ps4, han bare ikke fatte hvorfor dem ikke i det minste lot oss spille ps1 og ps2 spill. det hadde gjort salget av ps4 så mye bedre pågrunn av alle dem som ville elsket å kunne spilt gamle spill på ps4. Nesten like dumt som at man ikke kan spille gamecube på wii u, håper ihvertfall xbox one kan spille vanlig og 360 spill

Lenke til kommentar

Jeg hadde jo tenkt å kjøpe ps4 og kvitte meg med ps3 men nå så må jeg ha to maskiner, en for ps1 til 3 og en for ps4, han bare ikke fatte hvorfor dem ikke i det minste lot oss spille ps1 og ps2 spill. det hadde gjort salget av ps4 så mye bedre pågrunn av alle dem som ville elsket å kunne spilt gamle spill på ps4. Nesten like dumt som at man ikke kan spille gamecube på wii u, håper ihvertfall xbox one kan spille vanlig og 360 spill

Det er ikke BARE så enkelt. Hadde det vært det hadde det nok vært realitet allerede.

Lenke til kommentar

Det er jo ganske enkelt, men koster også penger. Sony valgte heller å droppe bakoverkompatibilitet fremfor å øke prisen med $100. Aldri helt lett å si hva som er best salgsmessig. Jeg hadde kjøpt en bakoverkompatibel PS4 på flekken, men nå drøyer jeg til det dukker opp en håndfull eksklusive spill jeg vil ha.

håper ihvertfall xbox one kan spille vanlig og 360 spill

Det kan den ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det stemmer, men mener det har blitt sagt at den funksjonen kommer i en oppdatering senere.

Aww da kan jeg ikke sette ps3en bort uansett når jeg får meg ps4. Enn så lenge.

Er det noe de kan fikse med sw eller er det snakk om at en ny ps4 modell kan inkludere dette? Litt kjipt å kjøpe en ps4 nå hvis det er hardware-basert =s

Lenke til kommentar

Aww da kan jeg ikke sette ps3en bort uansett når jeg får meg ps4. Enn så lenge.

Er det noe de kan fikse med sw eller er det snakk om at en ny ps4 modell kan inkludere dette? Litt kjipt å kjøpe en ps4 nå hvis det er hardware-basert =s

Jeg tror ærlig talt det heller er motsatt. Bakoverkompatibilitet er først og fremst viktig i konsollens første par leveår, det er ikke så mange som bryr seg om et år eller to, så tviler sterkt på om Sony kommer til å gjøre noe med det på sikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vi skal selge vår gamle ps3, har 55 spill, inkludert nyheter som GTA5, 4 kontrollere og fjernkontroll....

Noen som vet hva om mye vi bør ta?

Er jo for en formue i spill der liksom....

Skal du selge dem seperat på finn.no?

Lenke til kommentar

Jeg tror ærlig talt det heller er motsatt. Bakoverkompatibilitet er først og fremst viktig i konsollens første par leveår, det er ikke så mange som bryr seg om et år eller to, så tviler sterkt på om Sony kommer til å gjøre noe med det på sikt.

Snakker om mulighet for å spille av video fra PCen min over WiFi, slik som jeg kan på ps3en.

Jeg driter i om den spiller ps1-3 spill selv. Har en psp for ps1spill, en ps2 og en ps3 for resten. Pluss at de store klassiske titlene får sikkert HD remakes til ps4 etterhvert =) .

Såklart hadde det vært nice å bare kjørt alt på en maskin, men er ikke et stort punkt for meg.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Snakker om mulighet for å spille av video fra PCen min over WiFi, slik som jeg kan på ps3en.

Jeg driter i om den spiller ps1-3 spill selv. Har en psp for ps1spill, en ps2 og en ps3 for resten. Pluss at de store klassiske titlene får sikkert HD remakes til ps4 etterhvert =) .

Såklart hadde det vært nice å bare kjørt alt på en maskin, men er ikke et stort punkt for meg.

Psp kan ikke spille ps1, de bruker ikke slike disker

Lenke til kommentar

Men du finner PS1 spillene på PSN Store, så jo man kan spille PS1 spill på PSP. Selvsagt må man betale en liten pris da. Tror du må lese deg opp litt på fakta rundt PS maskinene, for det virker ikke som du har særlig snøring på noe som helst rundt maskinene, no offence altså.

Men er vel derfor man har denne tråden her bla.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Men du finner PS1 spillene på PSN Store, så jo man kan spille PS1 spill på PSP. Selvsagt må man betale en liten pris da. Tror du må lese deg opp litt på fakta rundt PS maskinene, for det virker ikke som du har særlig snøring på noe som helst rundt maskinene, no offence altså.

Men er vel derfor man har denne tråden her bla.

Vet mye om ps

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Min erfaring er at det er kliss umulig å selge spill på Finn. Har en haug med spill i en annonse på Finn til gibort pris i ca 1 mnd nå, fått 1 henv på ett spill..

Hva med å bytte inn på games da? er du heldig får du 50 per spill, dem gir også 5 per filmer ot tv serier

Lenke til kommentar

Jeg synes det nesten ikke er verdt å selle spillene. En kompis solgte xboxen sin til gamestop med spill for noen år siden og det var så vidt han fikk en 10'er for flere av spillene. Hvis jeg husker riktig av det jeg på kviteringen så fikk han 85øre for Crimson Skies. Da er bedre å la det ligge i huset.

Lenke til kommentar

Psp kan ikke spille ps1, de bruker ikke slike disker

Jo, psp kan spille ps1.

Selvfølgelig ikke via CD platene.

Spiller FFVII på psp, og har alle tre ps1-spillene på min psp. Ikke på disker, nei, på minnekort.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...