Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns den lista var ganske tåpelig, MGS4 er jo et bra spill, men ikke så bra. Ratchet&Clank er vel ikke helt det samme som det var før i tiden, og egentlig har serien skuffet meg litt på PS3, hadde selvfølgelig altfor høye forhåpninger både når det gjaldt fysikk og antall fiender. Fortsatt veldig gode spill, da.

Lenke til kommentar
Syns den lista var ganske tåpelig, MGS4 er jo et bra spill, men ikke så bra. Ratchet&Clank er vel ikke helt det samme som det var før i tiden, og egentlig har serien skuffet meg litt på PS3, hadde selvfølgelig altfor høye forhåpninger både når det gjaldt fysikk og antall fiender. Fortsatt veldig gode spill, da.

Prøvde R&C for første gang på PS3, var jo faen meg umulig :p

Hadde ikke peiling på hvordan man styrte gnomen etc, så ble raskt vanskelig. Men blir vel å spille gjennom det etterhvert.

Lenke til kommentar

Har problem med at mirror`s edge låser seg på et visst punkt hver gang jeg spiller slik at det er umulig å komme seg videre. Må restarte hele konsollen hver gang. Litt kjipt nå hele konsollen er 2 dager gammel å begynne å plages med den allerede...

Noen flere som har opplevd det og evt fått løst problemet?

Lenke til kommentar
Har problem med at mirror`s edge låser seg på et visst punkt hver gang jeg spiller slik at det er umulig å komme seg videre. Må restarte hele konsollen hver gang. Litt kjipt nå hele konsollen er 2 dager gammel å begynne å plages med den allerede...

Nå er det en evighet siden jeg spilte det spillet, men synes å erindre at jeg hadde det samme problemet. Ta å slett selve game fila (IKKE save fila) så ordner det seg kanskje. Ta backup for sikkerhets skyld dersom du skulle slette feil fil.

Lenke til kommentar

Nå er det en evighet siden jeg spilte det spillet, men synes å erindre at jeg hadde det samme problemet. Ta å slett selve game fila (IKKE save fila) så ordner det seg kanskje. Ta backup for sikkerhets skyld dersom du skulle slette feil fil.

Skal jo en god del til for å ripe opp en BD-ROM, men du kan jo sjekke for sikkerhets skyld.

Jeg har aldri opplevd at et eneste spill har hengt seg på min 80GB PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...