IcedInsanity Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) , men blir ikke hele "driten" på engelsk da? Liker å ha noe på norsk. Hele driten? som hva da? Folkene blir ikke seende mer engelske ut viss du tenker på det Men alt blir engelsk ja..så du får velge hva som er best for deg. Endret 16. januar 2010 av SideSwipe Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Bare å skifte tilbake når du er ferdig med historiedelen. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 IGN har gått igjennom ps3 spillene og lagd en topp25 liste over 25 spill man nesten må ha om man er Sony-frelst, men robotduoen ratchet & clank burde helt klart vært mye lengre opp på lista. http://ps3.ign.com/articles/106/1060027p1.html Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Syns den lista var ganske tåpelig, MGS4 er jo et bra spill, men ikke så bra. Ratchet&Clank er vel ikke helt det samme som det var før i tiden, og egentlig har serien skuffet meg litt på PS3, hadde selvfølgelig altfor høye forhåpninger både når det gjaldt fysikk og antall fiender. Fortsatt veldig gode spill, da. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 http://www.psxextreme.com/ps3-news/6427.html http://www.psxextreme.com/ps3-news/6431.html Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det kunne vært mulig å skrive hva disse linkene inneholder. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Syns den lista var ganske tåpelig, MGS4 er jo et bra spill, men ikke så bra. Ratchet&Clank er vel ikke helt det samme som det var før i tiden, og egentlig har serien skuffet meg litt på PS3, hadde selvfølgelig altfor høye forhåpninger både når det gjaldt fysikk og antall fiender. Fortsatt veldig gode spill, da. Prøvde R&C for første gang på PS3, var jo faen meg umulig Hadde ikke peiling på hvordan man styrte gnomen etc, så ble raskt vanskelig. Men blir vel å spille gjennom det etterhvert. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Det kunne vært mulig å skrive hva disse linkene inneholder. Meningsløse rykter tatt ut av lufta på ei fanboyside. Prøvde R&C for første gang på PS3, var jo faen meg umulig Tools of Destruction var det første spillet jeg skaffet, men er blant de jeg har spilt minst. Endret 17. januar 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Vel skjønner godt at det er vanskelig å sette seg inn i R&C hvis man ikke har vært hardcore-fan siden PS2-eraen. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 LOL,hele lista sugde jo,omtrent 80%fps bullshitt.Skulle heller hett ps3 dårligste top 25 spill som har kommet hittill. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har problem med at mirror`s edge låser seg på et visst punkt hver gang jeg spiller slik at det er umulig å komme seg videre. Må restarte hele konsollen hver gang. Litt kjipt nå hele konsollen er 2 dager gammel å begynne å plages med den allerede... Noen flere som har opplevd det og evt fått løst problemet? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 LOL,hele lista sugde jo,omtrent 80%fps bullshitt.Skulle heller hett ps3 dårligste top 25 spill som har kommet hittill. Hvilke spill er de beste da? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 vel for min del av favoritter,vil det have på hack n slash spill og noen race spill og fighting.Siden jeg ikke liker fps så suger lista for meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Det må være kjedelig å mislike alle FPS-spill. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har problem med at mirror`s edge låser seg på et visst punkt hver gang jeg spiller slik at det er umulig å komme seg videre. Må restarte hele konsollen hver gang. Litt kjipt nå hele konsollen er 2 dager gammel å begynne å plages med den allerede... Noen flere som har opplevd det og evt fått løst problemet? Nå er det en evighet siden jeg spilte det spillet, men synes å erindre at jeg hadde det samme problemet. Ta å slett selve game fila (IKKE save fila) så ordner det seg kanskje. Ta backup for sikkerhets skyld dersom du skulle slette feil fil. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har problem med at mirror`s edge låser seg på et visst punkt hver gang jeg spiller slik at det er umulig å komme seg videre. Må restarte hele konsollen hver gang. Litt kjipt nå hele konsollen er 2 dager gammel å begynne å plages med den allerede... Noen flere som har opplevd det og evt fått løst problemet? Nå er det en evighet siden jeg spilte det spillet, men synes å erindre at jeg hadde det samme problemet. Ta å slett selve game fila (IKKE save fila) så ordner det seg kanskje. Ta backup for sikkerhets skyld dersom du skulle slette feil fil. Skal jo en god del til for å ripe opp en BD-ROM, men du kan jo sjekke for sikkerhets skyld. Jeg har aldri opplevd at et eneste spill har hengt seg på min 80GB PS3. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 vel for min del av favoritter,vil det have på hack n slash spill og noen race spill og fighting.Siden jeg ikke liker fps så suger lista for meg. Har du i det hele tatt prøvd skytespill, eller hater du det bare fordi det er "nytt og fremmed"? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har spilt masse fps og synes det var fett back then.Men litt senere så fant jeg ut at det ikke var noe for meg. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hm, det var pussig. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå