Auto Asmodeus Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Etter å ha sett en video som sammenligner begge versjonene, samt lest et innlegg på Kotaku om samme tema så venter jeg. Kan fint vente en måned nå og klarte å gå forbi Gamestop i dag uten å kjøpe noe. Yey lizm. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Finnes det ikke et slikt 'upgrade program' for cross-gen titler som AC4? Skal vel følge med en kode i esken som kan tastes inn på PS4 og gi heftig rabatt på PS4-versjonen. Eller er dette kun i USA? Gjelder her også. Jeg fikk med en kode og har lagt den inn. Kan kjøpe PS4-utgaven for en drøy hundrelapp, hvis jeg vil. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Yoshida er fantastisk. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 To spørsmål (to forskjellige cases). 1. Er det mulig å se om en bruker er online når vedkommende ikke er i vennelista mi? 2. Sendte en venneforespørsel. Hvis den blir avvist, vil den da forsvinne fra "vennelista"? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 1. Nei, tror ikke det. 2. Hvis man fjerner en venn så vil du automatisk fjernes fra motpartens liste, så burde nå igrunn tro det. Nå er ikke dette fasitsvar da, men jeg tror. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 1. Nei, tror ikke det. 2. Hvis man fjerner en venn så vil du automatisk fjernes fra motpartens liste, så burde nå igrunn tro det. Nå er ikke dette fasitsvar da, men jeg tror. Takker, som jeg trodde selv. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Etter å ha satt meg ned for å virkelig undersøke mulighetene til ePSXe (PS1-emulator) må jeg si at det nå føles helt overflødig å dra frem PS1/PS2 for å spille de gamle spillene mine. Ved å bruke litt tid på å finjustere videoinnstillingene kan man - forutsatt at man har hardware til det - forbedre grafikken til den grad at spillene ser ut som HD-remakes. Det gjelder spesielt spillene som bruker polygoner, men 2D-sprites ser også bedre ut. FMV-sekvensene ser det derimot ut som det ikke går an å redde. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jaha? Jeg syntes ikke et føles helt naturlig å spille alle spill på touchcontrols, selv. Feks MGS. Men FF funker greit. Suger for mye batteri, tho. Like greit bare ha en psp =) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Batteri? Touchcontrols? Man bruker da en håndkontroller til ePSXe, og det kjører på PC... Polygonene på MGS ser forøvrig suverene ut. Rene HD-remaken. Endret 11. november 2013 av Spartapus Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bruker PS3 kontrolleren på PC via DS3 tool, eller Xbox 360 driver thingymajigg. Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Fikk litt lyst på PS Vita av en eller annen grunn...men ser aldri noen som bruker en eller snakker om Vita...hmm Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 PSVita er kanskje den kuleste håndholdte noensinne...bare så synd at man glemte å lage spill til den. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg kjøpte Vita for et par med siden, og synes den er kjempedigg! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 PSVita er kanskje den kuleste håndholdte noensinne...bare så synd at man glemte å lage spill til den. Kuleste etter 3ds:) Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kuleste etter 3ds:) Get out of here, Stalker! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Solgte min 3ds i sommer. Kjøpte i dag vita, uten tvil bedre Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Solgte min 3ds i sommer. Kjøpte i dag vita, uten tvil bedre 3ds har langt bedre spill, syns sony har failet mye de siste årene Get out of here, Stalker! Troll much? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 OK, hvilket skytespill har bedre gameplay en killzone på 3ds? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 OK, hvilket skytespill har bedre gameplay en killzone på 3ds? Har ikke nevnt noe om skytespill, skyespill er bare tull i min mening, 3ds har spill som pokemon, mario, zelda, donkey kong osv. Som gjør det deffinitivt bedre Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Til dit behov ja. Jeg har et annet behov og de spillene er kjedelige for mef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå