oscrue10 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Kanskje alle instantly hatet deg? Ja, alle inkludert meg selv. Shizo. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Tydeligvis flere som har det problemet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1545050&utm_source=mytsuggest Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Kjøpte meg akkurat en ny PS2. Trodde ikke de var i salg lenger, men så plutselig at cdon hadde. Nå kan jeg spille alle de gamle spillene mine som ikke ligger på PSN. Ah, det skal bli digg Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Da gjenstår bare å skaffe en god 29" crt-skjerm.... - Hvis ikke du har en på lur allerede, da. Misunn, misunn....! Har skrekkelig lyst til å spille Silent hill 2 om igjen +++ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Silent Hill 2 er et av tidenes beste spill. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Har en 32" CRT, men den står hos mine foreldre og veier et tonn Får klare meg med LCD. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Skaff deg i det minste en komponent kabel Bør finne det i billigkurvene rundt om. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Da gjenstår bare å skaffe en god 29" crt-skjerm.... - Hvis ikke du har en på lur allerede, da. Misunn, misunn....! Har skrekkelig lyst til å spille Silent hill 2 om igjen +++ Fins ikke det en slik silent hill hd colletion på ps3? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jo, men den er forferdelig ræva. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jo, men den er forferdelig ræva. Dette er helt korrekt. Kanskje den duger for noen som ikke har spilt de opprinnelige spillene, dog. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Har en i vennelista som jeg tenkte å både slette og blokkere, men får jeg blokkert ham uten å finne ham under "spillere møtt"? Flere mnd jeg siden jeg spilte med ham. Og et spm til: kan man logge på et sted på nettet og få tilgang på meldinger som er sendt til meg på konsollen? Endret 29. oktober 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Æsj skal jeg gidde å vente til Ps4 med AC4-kjøp? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Forhåndsbestilte det på komlpett for 300 spenn, jeg Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det jeg mente var om jeg skulle kjøpe det til ps3 istedetfor å vente en måned på ps4utgaven.. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Grafikken er kanskje ikke så forskjellig, men jeg vil tro PS4, som er kraftigere, vil ha langt raskere lastetider, det påvirker faktisk inntrykket mitt av spill mer enn grafiske forskjeller. Er bare en antakelse. Har desverre ingen kilder på dette, da det har vært skuffende lite info om slikt. :/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det jeg mente var om jeg skulle kjøpe det til ps3 istedetfor å vente en måned på ps4utgaven.. Det gjorde jeg. Er ikke store forskjellen på de to versjonene, så å vente en måned gadd jeg ikke. Nå skal det sies at jeg mest sannsynlig ikke får tak i en PS4 før ut i januar, men hadde uansett kjøpt det til PS3 selv om jeg hadde fått tak i en PS4 i november. Fikk det for 349,- på cdon. De sendte ut en rabattkode på mail. Kanskje du har fått den også? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ok, takk for innspill begge. Tror jeg overlater dette til skjebnen: passerer jeg en spillbutikk de neste dagene så var det meningen at jeg skulle ha det på PS3. Jeg har sett på videoene fra begge versjonene og rent grafikkmessig så har bare ps4'en et lite overtak. Det er helt klart en oppjazza ps3-versjon med andre ord så jeg tror ikke jeg går glipp av noe ved å kjøpe det nå.. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ja, jeg gjorde det samme som dere. Fikk min AC4 fra Lefdal i går til 249 og avbestilte PS4 versjonen hos Komplett til 349kr. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Finnes det ikke et slikt 'upgrade program' for cross-gen titler som AC4? Skal vel følge med en kode i esken som kan tastes inn på PS4 og gi heftig rabatt på PS4-versjonen. Eller er dette kun i USA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå