Mala Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 PS+ er så latterlig mye bedre enn MS sitt motstykke, herregud! 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ratchet & Clank: Nexus Release Date Announced 13. november. Lurer på om det blir enda kortere enn Quest for Booty Blir sikkert ikke kortere enn quest for booty men ikke lengre enn tidligere spill:) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Må/burde man ha spilt de tidligere Metal Gear spillene før man spiller Metal Gear Rising: Revengeance? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 På vei ut av PS+ den 23 november: 23rd October: Far Cry 3 23rd October: Mafia 2 23rd October: Spec Ops The Line (NBA 2K13 in UAE) 23rd October: Street Fighter X Tekken 23rd October: Touch My Katamari Nytt innhold til PS+ den 23 november: 23rd October: Metal Gear Rising: Revengeance 23rd October: Remember Me 23rd October: Oddworld Strangers Wrath 23rd October: MotorStorm RC Så husk å få lagt dem spillene som er på vei ut i historiken deres slik at dere kan laste dem ned senere om ønskelig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 En mager måned for min egen del. For første gang siden jeg startet å abonnere på PS+ er det en måned uten spill som frister. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hei godtfolk. Da jeg slo på PS3'en i går kveld så hadde den visst bestemt seg for å installere alt jeg har av uinstallert på harddisken, UTEN mulighet til å avbryte prosessen. Så måtte slå den av og på igjen. Meget spesielt. Og tidspunktet kunne knapt vært verre for min del, da jeg akkurat skulle til å teste ut Dark Souls 2 betaen som var satt til å vare i to timer. Heldigvis var alt normalt da jeg slo på maskinen igjen. Kjente det kokte ganske bra et øyeblikk der, lol. Jeg testa ut "download queue" gjennom nettportalen til PSN for noen dager siden. Ser ut som det rett og slett var en bug i forbindelse med det, da jeg fikk beskjed om at "nedlastingen er klar" før nevnt installasjon startet. Jeg var da ferdig med dette og hadde ikke lagt til noe etter det. Anyway... Just a heads up. Noen som spiller Dark Souls her forresten? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 PS+ er så latterlig mye bedre enn MS sitt motstykke, herregud! PS pluss er det eneste som faktisk har gjort at jeg må si nei til gratis spill. Seriøst, har Dead or Alive, Mortal Combat, Mass Effect 3, og masse annet i vente listen, jeg har bare ikke tid til flere gratis spill lenger XP Det er nesten som (Oh se et bra spill. la oss vente 7 måneder til det kommer i PS pluss) Nesten slik det er O,o Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Kanskje Xbox Live er noe for deg da? Ettersom man må vente i 3 år eller mer før de eventuelt kommer dit. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Crossbuy-salg på Playstation Store. (Vil si at du får spillet til både PS3 og Vita (om man nå har det)). https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-no/cross-buy-sale/cid=STORE-MSF75508-CROSSBUYSALE Anbefaler Hotline Miami til 30 spenn (22 om du har Plus) og Guacamelee til 65 (59 om du har Plus). Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hvis jeg ikke hadde hatt PS+, så hadde jeg ikke fått spille NFS Most Wanted, Mafia 2, Battlefield 3, LBP karting/racing, Uncharted 3 osv... Har aldri kjøpt en så sinsyk bra deal før Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Noen med psn issues i kveld? Disconnecter hele tiden, noe som er gøy da det også sparker meg ut av gta online. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 http://www.playday.no/content/nok-et-storspill-utsatt http://kotaku.com/is-ps4-launch-game-driveclub-delayed-to-2014-1446600232 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Venter på offisiell beskjed fra Sony, burde komme ganske kjapt. I tillegg, hvis dette viser seg å stemme, kommer det til å være et saftig slag for Sony. Fokuset på Driveclub har vært stort, og hvis det nå plutselig blir utsatt kan det føre til mye skuffelse. Kanskje. Endret 17. oktober 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Mye det du sier, Selvin. Helt utrolig idiotisk å utsette Driveclub når fokuset har vært så stort på dette spillet. Kunne like gjerne utsatt Knack i samma slengen. (Men heller et utsatt Driveclub enn at det er bugga sønder og sammen, men fortsatt dårlig av Sony) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Håper de på ett mirakuløst vis greier å få Driveclub på beina med 60fps. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Eller enda bedre: 61 fps! 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Venter på offisiell beskjed fra Sony, burde komme ganske kjapt. I tillegg, hvis dette viser seg å stemme, kommer det til å være et saftig slag for Sony. Fokuset på Driveclub har vært stort, og hvis det nå plutselig blir utsatt kan det føre til mye skuffelse. Kanskje. http://www.eurogamer.net/articles/2013-10-17-report-claims-ps4-launch-title-driveclub-delayed-until-2014 UPDATE: Sony has confirmed the delay of PS4 launch title Driveclub delay until "early 2014" and announced details of new offers for PlayStation Plus subscribers who previously would have been able to play a free version of the game. Indie title Contrast will now be offered for free at launch for Plus members, and Sony will grant an "open weekend" trial of Killzone Shadow Fall's multiplayer on 28th-29th December. In a statement posted to both the US and EU PlayStation blogs, Sony worldwide studios boss Shuhei Yoshida explained that Driveclub's postponement was due to the game simply needing more time. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Dette er et saftig slag i trynet, rett og slett. Alt i alt får vi et bedre produkt når Driveclub kommer, men så hardt som Sony har promotert dette. Ikke bra. Endret 18. oktober 2013 av Selvin Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hva skjer med vennelistene? Har plutselig ingen venner på noen av brukerne. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Kanskje alle instantly hatet deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå