Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjule trophy pop-ups har vært på plass en stund. Denne updaten gir deg (etter hva jeg har forstått/gjetter meg til) muligheten til å skjule at du f. eks har hatt Hannah Montana i maskinen din (mao. det spillet dukker ikke opp om jeg sniker meg inn på PS3-profilen din og vil titte på trofeene dine).

Som et svar til hvorfor noen ville være interessert i å skjule trophy pop-up så finnes det sikkert nok av folk som gir blanke F i trofeer og synes kanskje det ødelegger litt av stemningen i et spennende spill at det kommer en pling lyd og en boks oppe i hjørnet.

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar

Jeg hadde gjerne sett at det var mulig å fjerne spill helt fra trofe lista mi, da mener jeg spill som jeg ikke har fått trofeer i. Er jo flere som jeg bare har testet i 5-10 minutter etter at de har ligget ute gratis for psn+ brukere.

Hadde også sett at det hadde vært en mulighet til å fjerne spill hvor man kun har 2-3 trofeer. Da hadde i det minste kunne fjerne spill som bare har blitt testet ut i får minutter og som jeg har funnet ut at dette ikke er for meg.

Endret av Chance Boudreaux
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det ikke går. Mener det gikk ut den 20 eller noe rundt der.

Kjipt, glemte save på ps3'en i norge så tenkte å bruke online storage og be noen save der hjemme i Norge (GTA) sånn at jeg kan fortsette her i utlandet der jeg studerer. Men da betaler jeg bare for ett år nå med en gang, selv om jeg ikke får 3 mnd gratis, fordi vi må vel ha PS+ uansett for å spille online på PS4 om 2-3 måneder vel? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Update 4.50 er ute, som du der blandt annt kan velge å skjule trophy pop-ups.. Why would you?

Men uansett: Update

Var faen meg på tide. Å leve seg inn i spill føles helt magisk, men hver trophy pop-up drar deg jo rett ut av opplevelsen. Irriterte meg flere ganger under The Last of Us.

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var faen meg på tide. Å leve seg inn i spill føles helt magisk, men hver trophy pop-up drar deg jo rett ut av opplevelsen. Irriterte meg flere ganger under The Last of Us.

Veldig enig. For meg kokte det litt da en forholdsvis følelsestung scene i Enslaved ble avbrutt av "Achievement unlocked: Crispy Bacon!"

Lurer forøvrig litt på når vi får en oppdatering som lar oss bytte brukernavn. :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde gjerne sett at det var mulig å fjerne spill helt fra trofe lista mi, da mener jeg spill som jeg ikke har fått trofeer i. Er jo flere som jeg bare har testet i 5-10 minutter etter at de har ligget ute gratis for psn+ brukere.

Hadde også sett at det hadde vært en mulighet til å fjerne spill hvor man kun har 2-3 trofeer. Da hadde i det minste kunne fjerne spill som bare har blitt testet ut i får minutter og som jeg har funnet ut at dette ikke er for meg.

Kan jo kjøre en liten oppdatering på denne, har testet ut og jeg kan ikke fjerne spill fra mitt system, men jeg kan fjerne de sånn at andre ikke ser dem.

Fjernet en bunke med spill som jeg bare hadde testet og fått 2-3 trofeer i og alt under 10% av spill som jeg bare har testet litt og jeg fjernet en del spill i første omgang, gikk fra 169 til 114 (tok en liten rydderunde til etter det, så forsvinner nok noen til når den blir oppdatert)

Fullføringsprosenten min på 169 spill var vel på ca. 35%, den spratt opp til 45% når jeg fjernet de andre og vil vel sprette over 50% håper jeg med de siste jeg fjernet tenker jeg.

Mistet lit over 100 trofeer i prossessen med det skal jeg leve med :)

Manx-Tequila.png

post-29624-0-24861100-1380722294_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Leaving PS Plus:

Entering PS Plus:

http://blog.eu.playstation.com/2013/10/11/playstation-plus-in-november-metal-gear-rising-remember-me-more/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...