Christoffero89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 ser fortsatt kun sentrum og nr jeg flyr vaier flyet fram og tilbake:S Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Mener du at noen deler av kartet bare er grått? Det er fordi du ikke har utforsket hele kartet enda. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 hva med fly problemet? fly og helikopter klarer ikke å fly rett fram, måå hele tiden svinge på spakene Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 hva med fly problemet? fly og helikopter klarer ikke å fly rett fram, måå hele tiden svinge på spakene Det er ingame turbulens. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 hva med fly problemet? fly og helikopter klarer ikke å fly rett fram, måå hele tiden svinge på spakene Det kalles ett snev av utfordring. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) ikke gøy å fly:( kkan jo ikke kjøre rett fram bare vingling konstant. akkurat som om man var full... samme med helikoptrene. vurderer å reinstalere spillet da noe må være galt Endret 20. september 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Si meg, finnes det ingen dedikert GTA V tråd? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jo, faktisk en egen underkategori. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1173327&page=257 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 ikke gøy å fly:( kkan jo ikke kjøre rett fram bare vingling konstant. akkurat som om man var full... samme med helikoptrene. vurderer å reinstalere spillet da noe må være galt Er jo selvfølgelg ikke noe galt pga. vinglete fly og helikopter, det er rett og slett du som må ha mere trening. Slet med helikopteret litt selv, men fly gikk som en lek. Med mindre du sikter til de kjente probleme PSN-utgaven sliter med? Treg tekstur lasting, hakking og pop-ups etc? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hahah Mala, du svarer Luna også fortsetter å snakke om GTA Litt morsomt, men kanskje litt feil og, haha. Du skjønte vel grunnen til at Luna spurte det spørsmålet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Hahah Mala, du svarer Luna også fortsetter å snakke om GTA Litt morsomt, men kanskje litt feil og, haha. Du skjønte vel grunnen til at Luna spurte det spørsmålet? Ser den nå! Trodde ett lite sekund der at jeg var i GTA tråden, ettersom jeg nettopp hadde fanen oppe:p Hvem er Luna? Endret 20. september 2013 av Mala Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Beklager, Han het Luna før, ser bare på avataren av og til. My bad. Iced** Og ja, var ikke noe big deal, bare litt morsomt. Endret 20. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Sony: We're Waiting to "Reintroduce" The Last Guardian Spennende å se om det kommer på PS3 eller PS4, hvis det kommer. Tipper PS4. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Yes. PS4 all the way, nå som det uansett har tatt så lang tid. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 The Last Guardian til PS4 hadde vært knall. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Spiller "The last of us" nå og må si det er virkelig bra så langt! Ble i skikkelig godt humør nå, klarer ikke sove Er over et år siden jeg spilte et bra spill sist.Btw: Skulle laste ned en opdatering til NFS: Most wanted, den er på 2000MB, så tar vel 4-5 timer ifølge PS3en. Har prøvd 3 ganger nå, men hver gang rundt 20% envei kommer det bare en feil har opstått. Nettet er ikke ustabilt heller. Er alene hjemme så er den eneste som er på nett. Og mister det ellers heller aldri, så noen tips til hvordan jeg hadde hatt en sjangs å fått lasta det?! Kanskje det finnes en måte som gjør det enklere å laste ned, for eks en metallboks rundt routeren så nettet blir retta mot PS3en, eller flytte PS3en ned og laste ned via kabel?! Hadde det vært noe vits å prøve eller får jeg bare godta å aldri få spillt spillet?! (: Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Noen andre som synes Jak 2: Renegade er vanvittig frustrerende? Har holdt på med det noen timer og kommet 35%, men tror jeg bare gir meg. Svevingen i byen er latterlig dårlig og oppdrag uten et eneste sjekkpunkt blir bare frustrerende. Det første spillet var mye bedre. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Noen som har lyst å prøve demo av Beyond: Two Souls eller......laster ned nå...mohaaaa EDIT: Prøv denne linken. Du må være på en US PSN konto for å kunne laste den ned. Er over 3gb og jeg laster ned nå...så vet ikke om den virker fra idag eller hva greia er. Endret 24. september 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå