Bruker-146784 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Holy shit... http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=679533 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Haha, awesome gif! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Største problemet med at GTA fallt i smak, er at jeg faktisk kan bli sittende i timesvis...dessverre med en Dual Shock 3 i hendene. For en forferdelig kontroll det der egentlig er når det kommer til kjøring i spill. Finnes det noen brukbare kontrollere der ute som heller mot 360 ergonomi? Er vanligvis veldig i mot 3.parts utstyr da.. Endret 18. september 2013 av Mala Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Er det noen her som har hatt problemer med og aktivere Atomic Blimp-koden, men som har fått den til å fungere? Endret 18. september 2013 av Cpt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Er det noen her som har hatt problemer med og aktivere Atomic Blimp-koden, men som har fått den å fungere? Nope, har ikke fungert i det hele tatt. Latterlig av PSN/Rockstar å ikke fikse opp i dette, spesielt siden det var noe "spesielt". Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jau, får vente og se om Rockstar kommer med en fix. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er det noen her som har hatt problemer med og aktivere Atomic Blimp-koden, men som har fått den til å fungere? Min funka helt fint. Fulgte med pre-order via PSN og jeg gjorde egentlig ingenting før 2. gang jeg fyrte opp spillet og fikk beskjed om at blimpen var lasta ned og aktivert. Lenke til kommentar
KaosKnut Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Koden fungerte for meg. Jeg skrev den inn med små bokstaver sammenhengende uten strek. Ikke sånn: abcd-efgh-ijkl Men sånn: abcdefghijkl Håper det hjelper! Endret 19. september 2013 av KaosKnut Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Slo inn koden på samme måte som jeg har gjort tidligere, i dag. Funket, jeg regner med R* har fikset problemet nå da. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Tenk at GTAV faktisk ser ut til å være en hårsbredd foran Xbox i ytelse - litt tragikomisk at det først er ved utgangen av denne konsollgenerasjon at enkelte utviklere til slutt har klart å tappe den potensielle kraften i maskinvaren. På den annen side ble det vel laget et vell av gode spill på slutten til ps2 også, og den fortsatte jo å bli produsert en god stund til, enn om spillene tørket dramatisk ut. Edit: Noen som kommer på et verre eksempel enn Bayonetta i forhold til tittelen "mest udugelige møkka-optimalisering av et kryss-platform spill noensinne?" Endret 19. september 2013 av aphelion3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Dark Souls, PC-porten. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 PC-utgavene av GTA IV og Final Fantasy VII er rimelig på viddene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Da var 2 år med Ps+ handlet! Knall Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Streaming issues hit PSN digital version of Grand Theft Auto 5 Video demonstrates why the disc release is better. A comparison of pop-in between PS3 disc release and the digital version bought from the PSN store. Based on several tests, the game does struggle during the opening montage around Los Santos' beaches. Driving around town shows up worse cases of the effect when compared to the physical copy - mainly during moments of peak action during the busiest spots in the game. but if you'd rather sidestep the issue altogether then we'd recommend sticking to the retail Blu-ray copy. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-why-we-cant-recommend-GTA5-PSN Endret 19. september 2013 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 hvordan yter spillet på ps3? lugger det likt som forgje gta? altså lag under kjøring når man feks svinger? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Mitt kjører uten noen nevneverdige problemer, men har fint lite annet enn ingame save`s på min maskin/sliim 120gb, ikke prøvd på den gamle FAT60 gb ennå. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Christoffer; nei, ikke noe slowdowns for meg så langt, har spilt en 20 timer eller så. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Det går ikke 100% i 30fps, som er målet. Men det er sjeldent en stor plage at det hakker mye. Men det merkes at hardware synger på siste verset altså, skulle bare mangle mtp. alderen. Endret 20. september 2013 av Mala Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 hvordan får jeg sett hele mappet på pausemenyen? ser kun deler av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå