Slai Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Mener det skal være med VR missions? Husker det var en av tingene jeg likte mest med mgs1 originalt. Edit: ja, mener pakken crazy Joe devola nevner. Endret 15. september 2013 av Slai Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Så nice med en bundle med alle spillene, de burde gjort dette for spill serier som spyro og gta, hadde likt og hatt alle i et spill:) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 GTA5 i morgen og dette neste mnd....herre Jesus.. http://youtu.be/cCoM9qDrK_I Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Installerer gta5 as we speak. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Som eg skrev på Twitter, "GTA5 kan du være snill å komme ut så folk kan ti still om spillet." Er så overdrevet drittlei av alt maset om dette spillet. Har i utgangspunktet ingen interesse av det, men er jo ikke mulig å komme utenom det uansett hvor en snur seg, så det blir jo til at eg får en mening om noe eg ikke bryr meg om. Overdreven hype = Over 9000!!! Endret 16. september 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er spillet hypet opp når det får topp karakter i de fleste anmeldelser da? Men kan forstå at man går lei om man ikke har noen interesse av det ja. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hype har ingen forbindelse med anmeldelser. Når du hører så mye om spillet rundt hver eneste sving du tar leeeeenge før anmeldelsene begynner å tikke inn så blir en lei før en i det hele tatt har spilt det. Spillet er helt sikkert ikke dårlig, for all del, men herregud så lei eg er av å høre om det. En kommer liksom ikke utenom heller med mindre man bor i 1910. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg er spent på det, men ikke i nærheten av hva de i GTA-trådene er. Der er det jo folk som har bestilt fra to nettbutikker for å være sikker, noen som skal møte opp på Elkjøp og sende det de får i posten i retur om det ikke kommer på slippdato osv. Regner med jeg får mitt i morgen, men får uansett ikke spilt det på en stund. Hadde det ikke vært for at jeg fikk det for 225 kroner hadde jeg nok ikke forhåndsbestilt det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 En italiensk side sier at dette er spillene for PS+ i oktober:- Far Cry 3 (PS3)- Dragon's Dogma Dark Arisen (PS3)- Giana Sisters: Twisted Dreams (PS3)- Street Fighter X Tekken (VITA)- Touch my Katamari (VITA) Og det kan stemme om man ser på denne reklamen fra en fransk side: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fantastisk. Enda et spill jeg har hatt lyst på men ikke tatt meg råd til. Lenke til kommentar
Atleb Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg har et spørsmål. Vet noen hvordan man får sjekket ut hvor mye plass man har igjen på PS3'en? Jeg tenker på å bestille GTA V, men det krever mye plass, og hvis jeg har for lite plass, er det nytteløst. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Innstillinger - system - noe slikt. Kan sjekke nærmere om du ikke finner det, men det er det jeg husker i hodet akkurat nå. Hvor stor disk har konsollen din? Lenke til kommentar
Atleb Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Innstillinger - system - noe slikt. Kan sjekke nærmere om du ikke finner det, men det er det jeg husker i hodet akkurat nå. Hvor stor disk har konsollen din? Jeg skal prøve, men spør igjen hvis det ikke funker Lenke til kommentar
Atleb Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Innstillinger - system - noe slikt. Kan sjekke nærmere om du ikke finner det, men det er det jeg husker i hodet akkurat nå. Hvor stor disk har konsollen din? Jeg fant det ut. Det stod "Ledig plass - 17 GB/ 37 GB" - GTA V trenger 8 GB til installasjon? Trenger det noe mer? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 PS+ får Far Cry 3 blandt annet, Xbox Live brukere får Rainbox Six: Vegas...er litt freshere utvalg hos Sony må jeg si 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kjøp diskversjonen du. PSN-versjonen som må lastes ned er 18GB, og man trenger dobbelt så mye siden man trenger plass til å installere fila på og. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ja faen, PS+ er tidvis helt sinnsykt. Greit nok at man ikke eier spillene for evig og alltid, men det er fremdeles en sinnsykt bra tjeneste. Aner ikke hvor mye jeg har spart på det, og hvor mange spill jeg har spilt som jeg ikke hadde spilt ellers. Lenke til kommentar
Atleb Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kjøp diskversjonen du. PSN-versjonen som må lastes ned er 18GB, og man trenger dobbelt så mye siden man trenger plass til å installere fila på og. Aha! Jeg har tenkt å bestille det enten fra Game, Expert, Elkjøp eller CDON, etc. Da er det bare 8GB installasjon, og så er det good to go? Har kjøpt DLC packs fra Game Store, og nedlastningene rummet nesten 1GB hver. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 8GB installasjon ja. Så det skal gå supert. Lenke til kommentar
Atleb Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 8GB installasjon ja. Så det skal gå supert. Supert! Takk for raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå