kilik Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Kjøpte en sånn fake PS3-kontroll på Dealextreme for noen år siden. Betalte vel 150 kroner eller noe. Trodde jeg hadde gjort et røverkjøp, men fungerte vel bare i 2-3 dager før den takket for seg. Når det gjelder konsolltilbehør lønner det seg å satse på originalt. Har også veldig dårlig erfaring med uoriginale minnekort i tidligere generasjoner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Uorginalt tilbehør straffet seg for min del på N64, så etter det har jeg kun gått for originalt uansett. Men med så gode kopier som vi såg på forrige side, er det ikke rart man kan være uheldig. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har en forespørsel jeg lurte på om noen her kanskje kunne hjulpet meg med å besvare. Jeg har relativt nylig flyttet over til UK, og har en PSN-konto jeg gjerne vil beholde (grunnet brukernavn, ikke noe annet). Som jeg har funnet ut på Sony sine sider er det ikke mulig å bytte land på kontoen du har. Men man kan bruke de i utlandet, utenom at jeg mest sannsynlig vil måtte kjøpe ting fra den norske PSN-store, og da kan jeg møte noen problemer med å spille av/bruke dette her i UK. Finnes det noen workaround her som ikke innebærer å miste brukernavnet? Jeg leste at jeg kan slette kontoen, men vil jeg da kunne opprette en ny her i UK med samme brukernavn? Noen som har vært i tilsvarende situasjon og vil dele erfaringer? Sist men ikke minst, er det noen som kunne forklart meg akkurat hvilke komplikasjoner jeg vil møte hvis det er noe jeg ikke har fått med meg på min herlige lille Google-tur? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Skal vist komme en demo av Beyond: Two Souls den 1 Oktober. Endel skal vist få tilgang til den allerede den 24 september. En kan jo håpe at PS+ medlemmer får tilgang allerede den 24 sep. kilde Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har det skjedd noe med PS Store eller? Finner verken Netflix eller Viaplay appen der lenger. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har det skjedd noe med PS Store eller? Finner verken Netflix eller Viaplay appen der lenger. Den ligger jo På Tv/Video-tjenester. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Ah. Har ikke brukt PS3en på lenge nå, men jeg prøver å finne season ticket på PS Store. Jeg søker det opp, men finner det ikke. Any tips? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Bruttern kom på besøk i går, og jeg sleit med å finne et co-op spill - helt til jeg kom på at jeg hadde Guacamelee! liggende. Guacamelee! var jo flerfoldige ganger mer morsomt med to spillere enn alene! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Ah. Har ikke brukt PS3en på lenge nå, men jeg prøver å finne season ticket på PS Store. Jeg søker det opp, men finner det ikke. Any tips? Til FIFA? Start opp spillet så spør den vel om du vil laste det ned. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Kjøpte en sånn fake PS3-kontroll på Dealextreme for noen år siden. Betalte vel 150 kroner eller noe. Trodde jeg hadde gjort et røverkjøp, men fungerte vel bare i 2-3 dager før den takket for seg. Når det gjelder konsolltilbehør lønner det seg å satse på originalt. Har også veldig dårlig erfaring med uoriginale minnekort i tidligere generasjoner. jeg kjøpte en fake ps3 kontroll på ebay for 30 kroner for noen år siden og er veldig fornøyd med den. den er akkurat lik orginalen bortsatt for at det står P3 isteden for PS3 på den Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Til FIFA? Start opp spillet så spør den vel om du vil laste det ned. FIFA ja. Står på EA sine sider at jeg må søke det opp i PS Store, men finner det ikke der. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har det skjedd noe med PS Store eller? Finner verken Netflix eller Viaplay appen der lenger. Hva fins det nettflix og viaplay på ps3??? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jepp. Må ha PS+ for at Viaplay appen skal funke da. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Ligger under streaming greia på menyen som default, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 FIFA ja. Står på EA sine sider at jeg må søke det opp i PS Store, men finner det ikke der. Du har kanskje funnet det allerede, men hvis ikke så finner du den trolig hvis du søker frem selve FIFA og ser på add-on til det. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Noen som vet hvilke butikker som vil ha Puppeteer på lanseringsdatoen? Spurte Platekompaniet, og de sa de ikke vil ha den i butikk den dagen og at spillet heller ikke vil sendes fra lager før lanseringsdagen dersom man bestiller over nett. Grunnen var at leverandøren ikke hadde sendt spillet til dem ennå. Såvidt jeg vet deler alle norske forhandlere av Sony-produkter samme leverandør, så det virker ikke lovende. Ville normalt bare kjøpt jævelskapen via PSN, men ser at spillet tar 10 GB, noe jeg er litt skeptisk til på min 80 GB PS3. Edit: Spørsmålet mitt gjelder i hovedsak Trondheim, men alle svar er interessante. Endret 9. september 2013 av TiLT42 Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ser at Minecraft kommer ut samtidig som PS4, noen som vet hvilken versjon dette er? Vil versjonen være nærmest 360 eller PC versjonen? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Laster ned FIFA-demoen nå. Kan jeg la den gå i bakgrunnen og spille et annet spill mens jeg venter? Vil nedlastingen gå nevneverdig tregere om jeg f.eks. spiller FIFA 13 online samtidig? Står 107 min igjen, tar så forbanna lang tid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Stopper ikke nedlastingen om man går online i ett spill? Har ikke spillt online på PS3 siden lanseringsåret, så kan hende dette er feil EDIT: Foruten BF: Bad Company 2 Betaen da. Endret 11. september 2013 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det spørs på spillet, rett og slett. Ser ut til at krevende spill stopper bakgrunnsnedlasting, mens ikke så krevende spill lar nedlastingen fortsette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå