RainbowLady Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har en film på PC'en jeg kunne tenkt meg å se, men er ikke engelsk tale, så da må det tekst til. Men teksten ligger på PC'en som en .srt-fil. Noen måte og kunne enten få tekstfilen over på PS3'en, eller på en måte klistre teksten inn på filmfilen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det bare meg som må legge inn en ny patch nå? Hva er det den inneholder? På hva, et spill eller firmware oppdatering til PS3? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hva har de kalt den for noe? 3.15 var jo den som kom sist og fremdeles den som ligger på siden til playstation.com. Edit: Kan jo like godt fyre opp maskinen selv og ta en titt også Så kan jeg ta noen runder med MW2 i samme slengen og få litt bank der også, noe jeg kommer til å få, er jo nesten ikke noe trøtt akkurat nå... Endret 15. januar 2010 av Manx Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Husker ikke hva den var jeg, men jeg spilte igår også, da kom det ikke opp noen oppdatering. Men hvis det var 3.15. Hva gjorde den? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Husker ikke hva den var jeg, men jeg spilte igår også, da kom det ikke opp noen oppdatering. Men hvis det var 3.15. Hva gjorde den? Samme her, men en het 3.15 tror jeg Lenke til kommentar
Tomait Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1193503 vær så snill ta en titt, har ikke peiling på hva som må gjøres Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Installerte også en oppdatering nettopp, men fikk egentlig ingen klarhet i hva den gjorde. Endret 15. januar 2010 av Only Chaos Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Husker ikke hva den var jeg, men jeg spilte igår også, da kom det ikke opp noen oppdatering. Men hvis det var 3.15. Hva gjorde den? 3.15 har vært uten i noen månder nå, så finner sikker ut hva den fikset med litt googling. Men jeg fikk ingen oppdatering når jeg var innom en liten time nå. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 jeg og fikk den først idag.. har hvertfall ikke vært tilgjengelig for meg før Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Noen månder var vel å dra det langt, den kom vel 10.12 (etter litt googling) så litt over en måned har 3.15 vært ute. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 3.15 har vært valgfri å installere helt fram til nå. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hovedfunksjoner i versjon 3.15 av systemprogramvaren -Dataoverføringsverktøy Nå kan du overføre data som er lagret på ett PS3-systems harddisk, til et annet PS3-systems harddisk ved hjelp av en Ethernet-kabel. -minis Det finnes nå støtte for spill i minis-kategorien på PlayStation Store, og disse er tilgjengelig for nedlasting fra 17. desember 2009. Link til kilde: http://no.playstation.com/ps3/support/syst...ner-(ver-3-15)/ Endret 15. januar 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Men teksten ligger på PC'en som en .srt-fil. Noen måte og kunne enten få tekstfilen over på PS3'en, eller på en måte klistre teksten inn på filmfilen? Streaming med ps3mediaserver eller bruke programmet her: http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs.php Bruker du det siste programmet må du aktivere teksting i "trekant"-menyen når du spiller av filmen. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som skal ha seg God of War III Trilogy Edition? http://cdon.no/spill/god_of_war_iii_trilogy_edition-7583827 Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Men teksten ligger på PC'en som en .srt-fil. Noen måte og kunne enten få tekstfilen over på PS3'en, eller på en måte klistre teksten inn på filmfilen? Streaming med ps3mediaserver eller bruke programmet her: http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs.php Bruker du det siste programmet må du aktivere teksting i "trekant"-menyen når du spiller av filmen. Takker, skal teste det i kveld. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Du må også passe på at .srt-filen har samme navn som filmen. Eks: Filmnavn.mkv og Filmnavn.srt Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Holder på å bli gal, alle på resistance 2 snakker norsk. Er smertefullt å høre på. Høres ut som en tegnefilm for barn under 3 år. Hvordan skifter jeg til engelsk? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Skifte systemspråk Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 , men blir ikke hele "driten" på engelsk da? Liker å ha noe på norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå