Crazy Joe Davola Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Det vet jeg ikke. Godt mulig. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ikke se så svart på dette, men Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det er en gammel PSP-reklame, ikke Vita.. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det er en gammel PSP-reklame, ikke Vita.. Jeg snakket om beskjeden den ga Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hvis man ser sånn på det så er det merkelig reklame, ikke helt vellykket vil jeg si. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ble vel litt oppstyr rundt den såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Andre som har fått mail med invitasjon til ridge racer driftopia beta? Kan det være scam? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Nei det er ekte. fikk det jeg og. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Sjekka ikke så nøye, men er det til pc eller ps3? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Nå skal Brothers: A Tale of Two Sons være på finne på både PSN og Steam, løp og kjøp Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Sixaxis Counterfeit Fikk en sånn i posten nå. Var usikker fra starten av om den var fake eller ei, men den var fake gitt. Skrudde den opp og fikk et blått batteri. Sinnsykt bra fake, for å si det mildt. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Haha, SHIT. Det der var ganske bra fake ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Får ikke skrudd den sammen heller, tenkte å teste den litt mer for å sjekke hvordan den føles, men den gikk jaggu meg i stykker. Jaja, good riddance. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ah, den er jo litt lei. Men regner med du ikke la ut altfor mange kronene likevel ? Men uansett..var en god kopi det der altså. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Nei, var ikke så mye. Syntes det var billig, men fikk beskjed om at alt med originalt navn og slikt på fasttech var originalt, om det ikke var det så var det fake. Så tenkte jeg skulle prøve. Men har sendt inn en klage, og satser på å få spenna tilbake. Prinsipp. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Holy crap. Hadde ingen aning om at fake kan se så tilsynelatende originalt ut. Hadde lurt meg ved første øyekast, men siden jeg har som prinsipp at alt som er for godt til å være sant antageligvis er for godt til å være sant så hadde jeg vel ikke kjøpt noe på "supertilbud".. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Interessant nok var det en dokumentar om falske produkter på tv'en senest i går på NRK2: Farlige Forfalskninger. Litt mer omfattende enn t-skjorter fra Thailand. Vel verdt å se. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Interessant nok var det en dokumentar om falske produkter på tv'en senest i går på NRK2: Farlige Forfalskninger. Litt mer omfattende enn t-skjorter fra Thailand. Vel verdt å se. Det var ganske så skremmende å få vite hvor sinsykt svært forfalsknings industrien har blitt. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det var ganske så skremmende å få vite hvor sinsykt svært forfalsknings industrien har blitt. Ja, det er ganske drøyt. Og langt mer omfattende enn hva jeg tror folk flest vet. Jeg synes også det er vanskelig å argumentere mot logikken i å ikke kjøpe noe piratkopiert, selv billige t-skjorter, fordi det kan ha konsekvenser og opphav man ikke kjenner. Tenker da på barnearbeid, slavearbeid, håpløse arbeidsforhold, hvitvasking av penger og selvfølgelig hvordan man støtter en større industri som er blottet for moral og ansvarlig for mange dødsfall hvert år. Men så er det også problemet rundt alt man tror er ekte da. Har bommet på et par ørepropper fra Philips en gang, bestilt på ebay. Veldig gode kopier, med god lyd også. Men ikke så gode som de skulle vært om de var ekte. I Phuket, Thailand handlet jeg på Central Festival. Et varehus på 120.000 kvm. De nordiske reiselederne fortalte at det kun var ekte varer der, og at de drev streng kontroll, men kjøpesenteret var fullt av dårlige kopier. Deriblant parfyme fra Lacoste (som jeg brukte selv da) som luktet omtrent riktig ved første sniff, men gikk veldig fort over i en lukt av oppvaskmiddel. På Kreta har jeg kjøpt boxere som virket brukt, men vasket. De gikk rett i søpla. Om noe er for billig til å være sant osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå