Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Journey egentlig indie, dog? Thatgamecompany er riktignok ikke eid av Sony, men de ble finansiert av den kanten, og Sony både eier IPen og ga ut spillene deres.

Det er vel ikke Indie i den forstand som de fleste ser for seg, men teknisk sett tror jeg det er det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det ble annonsert på fjorårets e3, så det har vært på radaren ganske lenge. Mengden spill får være opp til hver enkelt å vurdere, i mine øyner er det forstatt utrolig få titler som kommer på Vita. Mercenary blir mitt andre vita-kjøp i år, mot 5-6 på 3DS.

Lenke til kommentar

Har nettopp oppdaget Journey..... For en opplevelse!!! Det er fullstendig galskap å være glad i spill og eie en ps3 uten å ha forsøkt dette! Nærmere meditasjon i spillform kommer man nok ikke (minner meg en god del om stemningen og opplevelsen jeg fikk da jeg spilte Ecco the dolphin på Dreamcast rundt år 2000.)

At det i tillegg er et indie-spill er også helt sprøtt. Vanvittig kunstnerisk og svært teknisk gjennomført.

Kjøpte "jubileumsutgaven" med Journey, Flower og fl0w på samme disk for en slikk og ingenting. Makan til superdeal!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Released on July 7, 2000,[19] concurrently with its successor the PlayStation 2, the PSone was a considerably smaller, redesigned version of the original PlayStation video game console.[20] The PSone went on to outsell all-other consoles, including its successor, throughout the remainder of the year.[20] It featured two main changes from its predecessor, the first being a cosmetic change to the console and the second being the home menu's Graphical User Interface.

• Liker 1
Lenke til kommentar

PSN Slashes Prices on Indie Games for PAX Prime

PSN PAX Prime Indie Game Sale (August 27 to September 2)

• Penny-Arcade: Adventures On the Rainslick Precipice of Darkness Episodes 1 & 2 (Sale: $7.49, PS Plus: $3.75, Regular: $14.99)
  • Closure (Sale: $7.49, PS Plus: $3.75, Regular: $14.99)
  • Retro City Rampage (Sale: $4.99, PS Plus: $3.74, Regular: $14.99)
  • Dragon Fantasy Book I (Sale: $4.99, PS Plus: $2.50, Regular: $9.99)
  • Limbo (Sale: $7.49, PS Plus: $5.99, Regular: $14.99)
  • Tokyo Jungle (Sale: $7.49, PS Plus: $3.75, Regular: $14.99)
  • Zombie Tycoon II: Brainhov's Revenge (Sale: $4.99, PS Plus: $2.50, Regular: $9.99)
  • Journey (Sale: $7.49, PS Plus: $3.75, Regular: $14.99)
  • Skullgirls (Sale: $7.49, PS Plus: $3.75, Regular: $14.99)
  • Retro/Grade (Sale: $4.99, PS Plus: $2.50, Regular: $9.99)
  • Dyad (Sale: $7.49, PS Plus: $3.75, Regular: $14.99)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...