Aleks Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Har ikke vært helt ombord i Indie-toget bortsett ifra å ha spilt Don't Starve litt, men etter å ha spilt Journey innser jeg potensialet til dette. Skal bli ekstremt spennende å følge med på hvilke som kommer til PS4. Noen andre Indie spill å anbefale for øyeblikket? Endret 22. august 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Som er til PS3, mener du? Eller kommende? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Tenkte som er tilgjengelig for ps3 nå ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Guacamelee, Hotline Miami, Limbo, Spelunky, Braid, Castle Crashers, Flower, The Unfinished Swan, The Cave. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Sjekk ut Pixeljunk spilla. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Rain will be available in October 1st in North America, October 2nd in Europe, and October 3rd in Japan. It will cost $14.99/€12.99 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Rain ser fantastisk ut og skal lett kjøpes når det kommer. Synes det er litt rart at ikke PSN er oppdatert enda. Finner ikke tilbudet med PS+ og det er ikke mulig å forhåndsbestille Castle of Illusion enda. @Aleks: Hold et øye med Brothers: A Tale of Two Sons. Det er ute på X360 nå og slippes i begynnelsen av september på PSN. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Assassin's Creed 3 free on PlayStation Plus in September Joining it will be Naughty Dog's remastered Jak and Daxter HD Trilogy and tactical 2D platformer Stealth Inc: A Clone in the Dark. PlayStation Vita owners will be able to download Trials Evolution wannabe Urban Trial Freestyle and charming RTS New Little King's Story, meanwhile. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Har både Assassin's Creed 3 og Jak-trilogien, dessverre, men Stealth Inc kan jo bli spennende. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Rain virker veldig lovende. Atmosfære alene gjør ikke et spill, men det hjelper godt. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) What in fucking gods name??? Hans Zimmer? Er det bare meg eller begynner budsjettet og sprenges snart angående Beyond. Endret 22. august 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Er ikke sikkert han har jobbet noe med musikken til Beyond, han kan ha vært der bare som ekspertkommentator. Men hvis han har vært med, da må dette spillet ha kanonbra musikk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Kjøper man Special Edition får man med lydsporet og 30 min ekstra med gameplay. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jupp, er en grunn til at en Special Edition til meg har vært forhåndsbestilt leeenge allerede. Heavy Rain hadde flott musikk, og det virker som Beyond får enda bedre. Me likey! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Fant denne http://blog.us.playstation.com/2013/08/22/beyond-two-souls-soundtrack-composed-by-hans-zimmer-and-lorne-balfe/ Enig med Heavy Rain, det hadde flott musikk. Veldig trist at han som sto bak musikken der har gått bort. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Så tragisk at fyren som lagde musikken til Heavy Rain gikk bort. Men husk at Hans Zimmer jobber med en annen fyr og mange av prosjektene hans er ikke like bra som de hvor han holder på alene. Jeg stoler mer på han første fyren. Hans Zimmer er litt overalt og han lager ikke bare epic musikk hele tiden. mange filmer hvor folk ikke vet at han var med en gang, jeg sier dette fordi jeg elsker fyren men har lagt merke til et mønster hvor han ikke alltid er på topp. men hvordan kan han det?, mannen har jo laget hit etter hit i hver eneste big budget film han har vert med i. Nesten ingen som har hans epic rating. Endret 23. august 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Assassin's Creed 3 free on PlayStation Plus in September Litt greit Har fullført AC 1 (bæsj) og AC2 men orket aldri å kjøpe AC3 da tilbakemeldingene fra folk rundt meg var "meh". Enig angående Brothers, en utrolig god opplevelse. Endret 23. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jak and Daxter HD Trilogy? Hell yeah! Et av mine beste juleminne er den jula jeg og bruttern spilte gjennom Jak and Daxter på PS2. Har dessverre aldri spilt nr. 2 og 3., så det er supert. Assassin's Creed 3 er heller ikke feil for min del :-) Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Har ikke vært helt ombord i Indie-toget bortsett ifra å ha spilt Don't Starve litt, men etter å ha spilt Journey innser jeg potensialet til dette. Skal bli ekstremt spennende å følge med på hvilke som kommer til PS4. Noen andre Indie spill å anbefale for øyeblikket? Er Journey egentlig indie, dog? Thatgamecompany er riktignok ikke eid av Sony, men de ble finansiert av den kanten, og Sony både eier IPen og ga ut spillene deres. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå