Bytex Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Svarer meg selv, jeg. Fant lydsporet på PS Store, det kostet jo bare femten kroner, så jeg kjøpte det (men måtte overføre 40, av en eller annen grunn...får vel kjøpe noe annet senere). Teit nok fikk jeg ikke lov å laste det ned på PC, måtte visst bruke PS3. Jaja, lite irritasjonsmoment, siden jeg ikke var hjemme, men ingen grisekrise. Så kommer jeg hjem da, fyrer opp PS3, og laster ned sakene. Så får jeg beskjed om at de må installeres. Hæ, installere MP3? For all del, kan vel ikke skade. Imidlertid kræsjer den midt i installasjonen, og jeg må laste ned på nytt. Denne gangen fungerer det, men jeg ser intet i musikkmappa. Viser seg at Super Stardust HD OST er lagt inn som et spill. Igjen, hæ? Jeg starter "spillet", som ikke gjør annet enn å vise et bilde av stjernedusteromskipet, og sier "Press X to install". Hva, gjorde jeg ikke det for litt siden? For all del. Dette tar evigheter, forøvrig, selv om det er snakk om drøye 100 MB allerede nedlastede musikkfiler. Når dette er gjort dukker sakene opp i musikkmappa. Så skal jeg kopiere, litt av poenget var jo å få sakene over på PC. Imidlertid kjenner ikke PS3 igjen MP3-spilleren eller minnepinnen jeg prøver med. Viser seg at den kun støttet FAT32, så jeg må formatere først. Kom i mål til slutt, men snakker om omstendelig prosess. Jammen ikke rart folk blir pirater. En pirat vil gjøre det slik: Gå på thepiratebay, søke etter Super Stardust OST, laste ned på 1-2 minutter, spille MP3 på PC. Go figure. Endret 16. august 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Castle of Illusion remaster out 4th September for £10 If you pre-order it from 21st August on PSN you'll receive an emulated version of the Mega Drive original, a dynamic theme and three avatars as well. Vet ikke om det kun gjelder på PSN, men det kan se sånn ut. Da frister det mest å kjøpe det der. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 En pirat vil gjøre det slik: Gå på thepiratebay, søke etter Super Stardust OST, laste ned på 1-2 minutter, spille MP3 på PC. Go figure. Ja, ik zant. Rimelig tullete at det skal være et så inderlig prosjekt å kjøpe noe på lovlig vis. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jøss. Må kjøpe enda en remake, da. Må ærlig innrømme at jeg koser meg nesten mer med nyversjoner av gamle spill enn nye spill. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg vet hva du mener. Har det ofte slik selv også. ^_^ Det er rett og slett noe mer koselig med gamle spill. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Vurderer å forhåndsbestille PS4 inkl FIFA 14. Men litt usikker på om eg skal gjøre det nå, eller vente til det kommer litt nærmere releas datoen. Kva trur folk er lurest? Tenker da på om prisen kommer til å synke etter det nærmere release datoen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Vurderer å forhåndsbestille PS4 inkl FIFA 14. Men litt usikker på om eg skal gjøre det nå, eller vente til det kommer litt nærmere releas datoen. Kva trur folk er lurest? Tenker da på om prisen kommer til å synke etter det nærmere release datoen Tror ikke prisen kommer til å synke, men det kan nok dukke opp noen bra tilbud med noen spill. Selve maskinen ville jeg ha bestilt så fort som mulig om jeg var deg. Siden XBO ikke kommer før til neste år så er det nok enda flere som går for en PS4 i år. Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Da var PS4 med Knack, Killzone Shadowfall, Assasin's Creed IV Black Flag og Watchdogs bestilt. Så nå er det bare og vente til Sony avslører datoen Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Da var ps4 og fifa 14 bestilt, så da er det berre å glede seg til releas datoen Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=KCJJHwmB9G4&feature=c4-overview&list=LLHBXe3D3JT0pGY37_0C8G2w Wth jeg visste ingenting av dette. Genial video, så skaperne av Crash Bandicoot og The Last Of Us var de som lagde designet av Spyro. Og at et medlem av the fuckings Police lagde musikken. Endret 17. august 2013 av Realzi Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Noen som vet når PS Store oppdateres? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hver onsdag, litt ut på ettermiddagen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ser noen på pressekonferanse fra Sony her? http://www.gamer.no/artikler/151747/far-vi-endelig-vite-playstation-4-datoen/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Idag får alle PS+ medlemmer tilgang til Puppeteer demoen. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har fått mange PS Plus "trial" kuponger opp gjennom årene, og lurer på om jeg bare kan bruke en av dem, eller om jeg kan bruke alle? Tenkte å "hamstre" opp litt spill siden jeg uansett skal ha Plus når PS4 kommer. Ingen som vet? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Når i dag starter kampanjen der man får 1 år pluss 90 dager ps plus. Tenkte å kjøpe nå og ha det klart il ps4 kommer Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Pleier å oppdateres mellom sju og åtte. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hmm, fikk mail fra PSN om at jeg har fått tilgang til Killzone Mercenary betaen på PS Vita, men når jeg taster inn koden får jeg bare opp en feilmelding som utifra googling ser ut til å bety at den tilhører en annen region?! Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ingen som vet? Hvis jeg har skjønt det riktig, så er baren 1 ps+ trial du har fått. Har flere mailer med trial koder og alle kodene er like. PS+ trial fungerer bare en gang. Hvis du har hatt ps+ tidligere så funker det ikke, det inkluderer også med ps+ vi fikk for PSN krasjen... det er min teori Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ah, da skjønner jeg. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå