This is Thomas Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg hadde samme problemet. Det løste seg ved at jeg slettet det som hadde blitt lastet ned, restartet maskinen og lastet ned på nytt. Denne gangen lastet jeg ikke ned i bakgrunnen, og vips.. så funket det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Er det jeg skulle ha testet nå, men det er greit med lyn og torden pluss noen liter med vann som kommer ovenfra akkurat nå, så det må jeg teste i morgen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ikke galt, på det fjerde forsøket med å laste ned Tomb Raider så gikk det. Slettet alt igjen og lot den stå i shopen å laste ned og dag gikk det. Godt jeg sitter med 60/60 fiber å laste ned med. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Idag har det vært en bedriten dag med PS3... Starter med å navigere PS Store som er jo så treg at en får lyst å rive av seg håret. Så klikker et spill slik at jeg må slå av PS3 maskinen. Den booter opp og en må sjekke at filer er ok, så klarer ikke trophy lista å synkronisere og det ender opp med feilkode hver gang. For å løse dette så må jeg slette min PSN profil ifra PS3 for så å lage den på nytt. Og nå står den å synkroniserer ut av milde helvete..... Ikke en god dag å spille på PS3. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Dro frem PS2en i kveld. Faen for en herlig konsoll, helvetes mange bra spill. Vet ikke hvor jeg skal begynne. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Idag har det vært en bedriten dag med PS3... Starter med å navigere PS Store som er jo så treg at en får lyst å rive av seg håret. Så klikker et spill slik at jeg må slå av PS3 maskinen. Den booter opp og en må sjekke at filer er ok, så klarer ikke trophy lista å synkronisere og det ender opp med feilkode hver gang. For å løse dette så må jeg slette min PSN profil ifra PS3 for så å lage den på nytt. Og nå står den å synkroniserer ut av milde helvete..... Ikke en god dag å spille på PS3. PS Store er et helvete, derfor bruker jeg den nettleserbaserte som er mye bedre. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Dro frem PS2en i kveld. Faen for en herlig konsoll, helvetes mange bra spill. Vet ikke hvor jeg skal begynne. Konsollen over alle konsoller etter min mening. Bakoverkompatibiliteten med PS1 gir den et helt enormt bibliotek (større enn noen annen konsoll?), så skal man bare ha en konsoll er PS2 absolutt valget. Det aller beste er at det bare er å slenge inn spillene og sette i gang, ikke noe med OS med oppdateringer og faenskap, også så lett å restarte. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Konsollen over alle konsoller etter min mening. Bakoverkompatibiliteten med PS1 gir den et helt enormt bibliotek (større enn noen annen konsoll?), så skal man bare ha en konsoll er PS2 absolutt valget. Det aller beste er at det bare er å slenge inn spillene og sette i gang, ikke noe med OS med oppdateringer og faenskap, også så lett å restarte. Det eneste negative er den kjipe grafikken på "moderne" tv. Ellers er jeg helt enig. Spilte Jackass spillet her om dagen, veldig artig. Og The Simpsons Hit & Run. Artig artig. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Må fyre min ps2 opp for ff x og xii snart. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Fikk vite at Dragon's Crown er blitt sendt fra Canada Enda en eksklusiv dette året, var heller ikke for lite. Fått spilt Ni No Kuni, God Of War Ascension, The Last Of Us og Sly Thieves In Time til nå Neste ukene blir det Dragon's Crown og Tales Of Xillia! Kommende månendene blir det Beyond Two Souls, Kingdom Hearts HD 1.5 RemiX, Gran Turismo 6 og FFX-FFX-2 HD. 2013 for meg med å eie en PS3 kan godt bli den beste året noensinne, når man ser på hva Sony gir ut av spill Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 GT6 Da vet jeg hvor jeg ender opp henn i noen mnd! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Synes det er flott at sony ikke glemmer de70-80 millionene som sitter med ps3, tross alt vil jo bare ca 10 millioner av de kjøpe ny konsoll første året. Og angående ND, så er de så store nå at de lett kan lage 2 spill samtidig. 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Nei økonomisk sett lønner det seg jo selvsagt å gi ut spillet på platformen med massiv installbase. Det er helt sikkert derfor de ville dytte spille ut som et siste hurra før neste generasjon kommer. ND klarer helt sikkert ikke å utvikle to spill av samme kvalitet som det de leverer samtidig. Naugthy Dog har en track record på litt over 2 år mellom hver utgivelse. Det er forøvrig vel og bra, da en grunn til at de leverer så bra produkt er at de tar seg tid. Selv CoD spillene (som er relativt Copy/paste) har en produksjonssyklus på to år. Naughty Dog teller forøvrig pr juni over 240 ansatte, Treyarch som leverer nytt CoD spill annethvert år har 250. Edit: Er jo mulig jeg må spise ordene mine etter gamescom om de sier de har noe klart allerede i 2014, men de ordene spiser jeg gladelig om det viser seg at de kommer med et nytt TLoU eller Uncharted. Endret 31. juli 2013 av Konamixx Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Fikk vite at Dragon's Crown er blitt sendt fra Canada Leste anmeldelse av Dragons Crown - det SKAL jeg ha. Hvor kjøpte du fra? Jeg ser ikke at det kommer til Norge sånn umiddelbart... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Han kjøpte det her https://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=19975 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Leste anmeldelse av Dragons Crown - det SKAL jeg ha. Hvor kjøpte du fra? Jeg ser ikke at det kommer til Norge sånn umiddelbart... Som Crazy Joe Davola linket til, det er der jeg tar en import ifra, da lanseringen for EU versjonen er 11.oktober. Ser frem til jeg får det om 5-10 postdager 1 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Finnes det en only PS2-tråd her? Hadde vært kult å mimre litt om gamle spill, oppdage gems man ikke fikk spilt pga div grunner osv Mulig det er mot reglene men også finne på en ordning hvor man kan byttelåne spill Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hei, noen som vet hvor mange PS3 som er blitt solgt i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå