Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag har det vært en bedriten dag med PS3...

Starter med å navigere PS Store som er jo så treg at en får lyst å rive av seg håret.

Så klikker et spill slik at jeg må slå av PS3 maskinen. Den booter opp og en må sjekke at filer er ok, så klarer ikke trophy lista å synkronisere og det ender opp med feilkode hver gang. For å løse dette så må jeg slette min PSN profil ifra PS3 for så å lage den på nytt.

Og nå står den å synkroniserer ut av milde helvete.....

Ikke en god dag å spille på PS3.

Lenke til kommentar

Idag har det vært en bedriten dag med PS3...

Starter med å navigere PS Store som er jo så treg at en får lyst å rive av seg håret.

Så klikker et spill slik at jeg må slå av PS3 maskinen. Den booter opp og en må sjekke at filer er ok, så klarer ikke trophy lista å synkronisere og det ender opp med feilkode hver gang. For å løse dette så må jeg slette min PSN profil ifra PS3 for så å lage den på nytt.

Og nå står den å synkroniserer ut av milde helvete.....

Ikke en god dag å spille på PS3.

PS Store er et helvete, derfor bruker jeg den nettleserbaserte som er mye bedre.

Lenke til kommentar

Dro frem PS2en i kveld. Faen for en herlig konsoll, helvetes mange bra spill. Vet ikke hvor jeg skal begynne.

Konsollen over alle konsoller etter min mening. Bakoverkompatibiliteten med PS1 gir den et helt enormt bibliotek (større enn noen annen konsoll?), så skal man bare ha en konsoll er PS2 absolutt valget. Det aller beste er at det bare er å slenge inn spillene og sette i gang, ikke noe med OS med oppdateringer og faenskap, også så lett å restarte.

Lenke til kommentar

Konsollen over alle konsoller etter min mening. Bakoverkompatibiliteten med PS1 gir den et helt enormt bibliotek (større enn noen annen konsoll?), så skal man bare ha en konsoll er PS2 absolutt valget. Det aller beste er at det bare er å slenge inn spillene og sette i gang, ikke noe med OS med oppdateringer og faenskap, også så lett å restarte.

Det eneste negative er den kjipe grafikken på "moderne" tv. Ellers er jeg helt enig. Spilte Jackass spillet her om dagen, veldig artig. Og The Simpsons Hit & Run. Artig artig.

Lenke til kommentar

Fikk vite at Dragon's Crown er blitt sendt fra Canada :)

Enda en eksklusiv dette året, var heller ikke for lite.

Fått spilt Ni No Kuni, God Of War Ascension, The Last Of Us og Sly Thieves In Time til nå

Neste ukene blir det Dragon's Crown og Tales Of Xillia!

Kommende månendene blir det Beyond Two Souls, Kingdom Hearts HD 1.5 RemiX, Gran Turismo 6 og FFX-FFX-2 HD.

2013 for meg med å eie en PS3 kan godt bli den beste året noensinne, når man ser på hva Sony gir ut av spill :)

Lenke til kommentar

Nei økonomisk sett lønner det seg jo selvsagt å gi ut spillet på platformen med massiv installbase.

Det er helt sikkert derfor de ville dytte spille ut som et siste hurra før neste generasjon kommer.

ND klarer helt sikkert ikke å utvikle to spill av samme kvalitet som det de leverer samtidig. Naugthy Dog har en track record på litt over 2 år mellom hver utgivelse. Det er forøvrig vel og bra, da en grunn til at de leverer så bra produkt er at de tar seg tid. Selv CoD spillene (som er relativt Copy/paste) har en produksjonssyklus på to år. Naughty Dog teller forøvrig pr juni over 240 ansatte, Treyarch som leverer nytt CoD spill annethvert år har 250.

Edit: Er jo mulig jeg må spise ordene mine etter gamescom om de sier de har noe klart allerede i 2014, men de ordene spiser jeg gladelig om det viser seg at de kommer med et nytt TLoU eller Uncharted.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...