Gorzun Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Vi skulle betalt mindre, samme med Netflix, vi har jo bare halvparten av det Usa har. To hell with em all! Det er også noe som irriterer meg!!!! Vi er annenrangs kunder -_- Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 En enkel DNS fikser det på Ps3 190.14.36.90 109.123.111.24 Kødder du? Skal prøves.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hvis den ikke fungerer, er det bare å søke etter "american netflix" og siste måned på YouTube . Flust av videoer med mange forskjellige DNS nummer som kan prøves. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg føler vi er langt bedre stilt enn amerikanske kunder når det gjelder PS+. Vi har fått flere gode titler enn de har gjort i USA. Amerikanske kunder klager forøvrig over akkurat det samme dere griner om. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Folk flest gir blaffen i de nye konsollene Bakgrunnen for påstandene er en undersøkelse analyseselskapet IDC har gjennomført i hele 25 land. I denne undersøkelsen havnet USA, som har den største markedsandelen i bransjen, blant de fem landene der interessen for nye konsoller var lavest. Rapportene om skuffende interesse står i kontrast med meldingene om sprengte forhåndsbestillinger hos blant annet amerikanske Gamestop, som nå har stoppet å ta imot bestillinger i frykt for tomme lagerhyller. http://www.gamereactor.no/nyheter/188234/Folk+flest+gir+blaffen+i+de+nye+konsollene/ Hype kan det vel kalles, nå er det vel ikke første gangen firmaer skryter på seg, "Utsolgt før lansering". Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Nja. Hvem vet, Amazon har solgt unna alt de har nå, av både PS4 og X1. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Klart, men det er ikke folk flest som har kjøpt sakene, det er de spesielt interesserte. Det er nok slike til å bli kvitt et par opplag. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Så lenge ps3en fortsatt får spillene ps4 får ( diablo, cod etc ), minus noen typiske mainstream spill, og man itillegg nå har Wii u for eksklusiver( Mario kart m.f stikker kjepper i hjula), så ... Så skal bli artig å se hvor mange som tenker at ps4 og Xbox one kan vente en stund. Jeg tror det fort kan bli litt som med nintendoen, bare et bedre førstesalg. Endret 16. juli 2013 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Fikk lyden til å virke igjen!! Dro ut alle støpslene og kobla fra alt. Tok en safe restart av PS3'en, restore sound settings og restore file system og tok en ting av gangen. Husket ikke om jeg hadde DTS 5.1 eller DD så jeg valgte det siste istedetfor å velge begge alternativene (surroundanlegget mitt er et sånt Philips HTS3551 blue-ray greie og jeg leste noe om at disse multi-systemene av og til har problemer med å dekode lyden hvis flere alternativer presenterer seg..). Får håpe dette holder til i høst - da er det PS4 og nytt lydanlegg med HDMI-ut så jeg kan bruke det istedetfor - virker mer stabilt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Så jævla søppel at ikke vi i europa får summer sale på psn... http://blog.us.plays...rting-tomorrow/ Det kan enda komme noe. I fjor fikk europa sommersalget i august, også da en måned senere enn US. Endret 11. juli 2013 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg fikk akkurat en mail fra Sony der de reklamerer med sommersalg fra 17/7-28/8. Høres lenge ut, men er det det står. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Nå byttes vel salgene kun en gang hver uke, så det er ikke så lenge sånn sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Min deilige selvmodifiserte kontroller. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Min 6,5 år gamle phat 60GB døde av YLOD her om dagen, så er det noen fikse triks jeg kan gjøre for å få liv i den uten at det koster skjorta? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Kan bestille dette kit'et http://www.ifixit.com/Game-Console-Parts/PlayStation-3-Yellow-Light-of-Death-YLOD-Fix-Kit/IF213-028 SIden vi ikke bor i USA så følger ikke varmepistol med, men det har du kanskje og viss ikke så er ikke den dyr. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Takker. Har nok en varmepistol her i huset fra før av, så bestiller jeg nok et kit og prøver. Lite keen på å kjøpe ny nå som PS4 er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Om din PS3 skulle ryke under operasjonen så kan du jo like så godt bare vente på PS4 eller kjøpe en midlertidig konsoll. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Eller så kan du be noen som tilbyr en form for garanti fikse den? Jeg gjorde det med Xbox 360en min. Den røk med engang jeg fikk den tilbake, så da fikset de den på nytt slik at den fungerte. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Noen som får amerikansk Netflix til å funke? Har prøvd de fleste dns jeg har kommet over fra juni/juli 2013, og enten får jeg bare den norske uansett, eller Netflix sier det er et problem enten ved oppstart eller når jeg forsøker spille av. Har prøvd å slette og reinstallere Netflix uten hell. Gikk så fint for et par uker siden... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 For meg fungerte det å gå inn på brukerinnstillingene på Netflix (på PC), og fjerne alle tilknyttede enheter, for å så koble dem på igjen. Netflix bruker et ganske "dumt" system, som såvidt jeg forstår kun tillater fem tilkoblede enheter, og regner avinstallert og reinstallert Netflix på et gitt system som en ny enhet. Du får heller ikke noe varsel om du overstiger grensa, ting fungerer bare ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå