Crazy Joe Davola Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg så at 4.45 var der, men valgte å vente med installering i tilfelle det var noe galt med den. Alltid tryggest å vente og se om noen får problemer. Får vel installere 4.46 nå siden den virker trygg. Kommer uansett ikke til å fjerne trofeene. Liker å se og høre plinget Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hvordan funker det forresten å kjøre psx/snes/gba etc spill på en ps3? Finnes det cfw som på psp som lar deg gå litt "retro" =p ? Har slått meg til ro med at ps2 er bare å glemme, så har satt opp ps2en min kliss ved ps3en i stua. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Fantastisk at man nå kan fjerne den irriterende popupen. Tenke seg til at en så enkel ting tar flere år å fjerne. Åpner en øl på dette. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Irriterende synes eg ikke den er. Er ikke akuratt slik at den dukker opp 5 ganger i minuttet. Synes både lyden og bildet er kjærkommen når det popper opp under spilling. Elsker dog trofeer. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 I enkelte spill er det jo ikke noe problem, men føler trofé-popups er ganske distraherende i spill som krever litt emosjonell tilstedeværelse av spilleren. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 I enkelte spill er det jo ikke noe problem, men føler trofé-popups er ganske distraherende i spill som krever litt emosjonell tilstedeværelse av spilleren. DET er eg enig i ja. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Husker spesielt en scene i Enslaved, en ganske tung sådann, der en av hovedpersonen dør i et flykrasj. Velskrevet, velregissert, minneverdig...helt til "TROPY UNLOCKED: CRISPY BACON!" dukker opp på skjermen. Ærlig talt. Burde puttet inn sånt i Schindler's List bare for å se reaksjonene. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=OBFjPIeFvS4 5:00 Jepp Titanfall kommer til Ps4. i know that look. Microsoft er kjent for og bruke massiv mengde penger på reklame for Xbox, som og la spill kun virke som de kommer til Xbox One. Begge konsollene selger som regel like mye, og bedrifter ser alltid litt ekstra cash i og lansere på den andre konsollen og. Endret 28. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) noen som har spilt dead nation syntes det så litt kult ut skulle gjerne spilt det coop i helga, har bare 2 stykker på psn vennelista mi, så bare å adde meg psn id: henrikhoe Endret 28. juni 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 testa demoen til Ni no Kuni nå også. virka fantastisk. herlig grafikk, herlig combat jrpg med pokemon elementer, veldig lyst på det Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 testa demoen til Ni no Kuni nå også. virka fantastisk. herlig grafikk, herlig combat jrpg med pokemon elementer, veldig lyst på det Var kjempe gira på dette spillet. Men har lagt det på hylla halvveis inn . Mangler mye innen strategi og kamp. Men resten er perfekt. synd de ikke brukte mye tid på kampene da. Hadde vert det første ordentlige turn based konsoll spill fra japan siden Last oddysei jeg faktisk kunne spille om igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Koste meg veldig med Dead Nation co-op i samme sofa ihvertfall. Og Ni No Kuni er herlig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) testa demoen til Ni no Kuni nå også. virka fantastisk. herlig grafikk, herlig combat jrpg med pokemon elementer, veldig lyst på det Bare å kjøpe det først som sist. Absolutt et av de herligste spillene jeg har i hylla. Tonnevis med sjel i det spillet. Endret 29. juni 2013 av Rider of Reason 1 Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Postet i feil tråd xD Endret 29. juni 2013 av Deppss Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Takk for tips folkens, laster det ned ni no kuni nå Samboer er hos foreldre så har helga fri, herlig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Helga er jo snart over! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Dette virker interessant. http://www.youtube.com/watch?v=JNPzhpV1ccM 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Er det et spesielt klokkeslett de nye spillene blir tilgjengelig på PS+? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Onsdag ettermiddag, selve tidspunktet varierer fra uke til uke. Psn store blir kun oppdatert en gang i uka. Endret 30. juni 2013 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) storkoste meg med ni no kuni i hele dag herlig spill, litt slow i starten, men elsker det nå noen som vet hvor den psn id vennetråden her, har ikke hatt ps3 lenge og vil gjerne ha flere å spille med der inne. Menne finner den ikke, misliker så hardt det spille sammen sosialt forumet, fordi er så dødt Endret 1. juli 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå