DuckDuckGoose Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 du har vært så behjelpelig,takk så mye. herregud,spør folk for forslag på løsning,ikke henvisning til youtube. herregud ass! man vil jo ikke søke etter videoer på youtube når man vil ha tekst å lese!! Shit! LOL. Poop. Mitt råd til deg er å kjøp deg en ny PS3. For at du skal slippe å søke etter ny PS3, skal du få link av meg her: http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/PS3CECH4004C/playstation-3-500-gb 1 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 hmm....det suger som f....har håpa alle 3åra jeg har min 60gb at det ikke skulle skje med meg.... jeg nekter og kjøpe en slim hvertfall,den er så ufattelig stygg,får se hva jeg gjør med det og se om jeg kan finne en 60gb noe sted... takk for alle svar,men hadde håpet det var en mer positiv løsning angående meg. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 En på finn avaterer rep av 60gb makiner. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39200425 Jeg har fått inntrykk av at det er stor sjans for at den vil fungere igjen etter tredje perosons fiks. Jeg var jo så griseheldig og fikk en kliss ny 60gb og ikke blitt starta opp siden den ble lagd i 07. Og nå skal den i "Hall Of Fame" som jeg liker å kalle det. kjøpte en superslim for å gjøre det unøvendige ps3 arbeidet PS3 60gb kosollen min skal ikke byttes for ALT I VERDEN! Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 herregud ass! man vil jo ikke søke etter videoer på youtube når man vil ha tekst å lese!! Shit! LOL. Poop. Mitt råd til deg er å kjøp deg en ny PS3. For at du skal slippe å søke etter ny PS3, skal du få link av meg her: http://www.elkjop.no...tation-3-500-gb ja,det jeg mente med det jeg skrev også. Men merkelig nok når jeg sto opp idag så slo jeg på ps3'n min og nå starter den hel fint. har hatt den på 1.5time nå uten problem,så vet ikke helt enna hva som har skjedd. Mulig det kommer tilbake når jeg begynner og spille. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Det er mulig at den har blitt for varm. Hvis jeg husker rett, så skal den blinke grønt og rødt mens det er i gang for å varske at den er veldig varm. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 herregud ass! man vil jo ikke søke etter videoer på youtube når man vil ha tekst å lese!! Shit! LOL. Poop. Mitt råd til deg er å kjøp deg en ny PS3. For at du skal slippe å søke etter ny PS3, skal du få link av meg her: http://www.elkjop.no...tation-3-500-gb ja,det jeg mente med det jeg skrev også. Men merkelig nok når jeg sto opp idag så slo jeg på ps3'n min og nå starter den hel fint. har hatt den på 1.5time nå uten problem,så vet ikke helt enna hva som har skjedd. Mulig det kommer tilbake når jeg begynner og spille. Altså jeg mente å være litt sarkastisk, for jeg synes det minste man kan forvente er høflige svar når folk svarer deg på noe du ønsker å vite, på tross av om de har misforstått spørsmålet ditt. Uansett så håper jeg din 60GB er frisk! 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Noen andre som hatt probleme med at spillet blir nedskalert og centret ingame. Ser bare ein liten firkanta boks av spillet og resten er svar :/ Er Metal Gear Rising det er snakk om. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Uncharted 3 forblir gratis på PS+ i juli og ikke sant? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Altså jeg mente å være litt sarkastisk, for jeg synes det minste man kan forvente er høflige svar når folk svarer deg på noe du ønsker å vite, på tross av om de har misforstått spørsmålet ditt. Uansett så håper jeg din 60GB er frisk! er ikke alltid like lett og fange sarkasmen gjennom tekst vettu:p..... takk for det,håper sjøl at ps3'n min ikke går gjennom ylod. Det er mulig at den har blitt for varm. Hvis jeg husker rett, så skal den blinke grønt og rødt mens det er i gang for å varske at den er veldig varm. hmm,mulig det har skjedd,men jeg hadde bare spilt 1 time ellerno,har spilt masse mer flere ganger uten det har skjedd,. Men min bare blinkte rødt så,eneste som av lampene som er på er grønt blått som vanlig. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Sony skal hjelpe Rocket Hall med og overføre Dayz Standalone til Ps4. Han sa i et intervju at sony var veldig snille og skulle hjelpe han med overføringen. Så når Dayz blir ferdig kan vi kanskje se det på Ps4. Det blir ikke og komme til Xbox One visst de ikke skifter mening angående Indie spill. Joda der dreit Xbox One seg, Dayz kan håve inn over 1 million i salg på Ps4. Endret 26. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Uncharted 3 forblir gratis på PS+ i juli og ikke sant? Hvis jeg ikke har misforstått skal Uncharted 3 være tilgjengelig for nye abonnenter i et år, i motsetning til den vanlige måneden spill flest er. Ble litt dårlig formulert fra min side, men skitt au! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hvis jeg ikke har misforstått skal Uncharted 3 være tilgjengelig for nye abonnenter i et år, i motsetning til den vanlige måneden spill flest er. Ble litt dårlig formulert fra min side, men skitt au! Toppers. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 føkk,nå skjedde det igjen,har hatt på ps3 hele dag,men når jeg skulle sitte og spille så slo den seg av på nytt. Så nå står den og blinker rødt.får prøve og ta kontakt med han på finn.no jeg da for og høre om han kan fikse slikt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 føkk,nå skjedde det igjen,har hatt på ps3 hele dag,men når jeg skulle sitte og spille så slo den seg av på nytt. Så nå står den og blinker rødt.får prøve og ta kontakt med han på finn.no jeg da for og høre om han kan fikse slikt. Ta en titt her : http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-3-General-Discussion/PS3-shuts-down-after-few-second-nothing-appears-on-the-screen/td-p/11536765 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Ta en titt her : http://community.eu....n/td-p/11536765 hmm,men jeg har ikke tatt noe fw update,og jeg har heller ikke på auto update,aldri hatt det på eller. men kan prøve noe av det der,.. takk for linken. Endret 26. juni 2013 av zlpw0ker Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Ny oppdatering nå. 4.46, er den trygg? Tydeligvis: http://www.engadget.com/2013/06/27/sony-ps3-4.46-update-fix/ Endret 27. juni 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 hmm,men jeg har ikke tatt noe fw update,og jeg har heller ikke på auto update,aldri hatt det på eller. men kan prøve noe av det der,.. takk for linken. Hvordan gikk det ? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Installerte oppdateringen (4.46?) og alt den sa var gjort var dette med å vise achievements. Uansett ser det greit ut so far. Denne cinavia saken, dog. Er det noen enkel vei utenom den? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 4.46 er dog en patch for å fikse de maskinene som ble tullerusk etter 4.45 FW. Men den inneholdt kun det trophy greiene ja. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Jeg mottok aldri noen 4.45 såvidt jeg la merke til. Hvis det ikke kom for over to uker siden, før jeg overtok denne.. Hm. Endret 27. juni 2013 av Slai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå