viuldriftking Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Stilig, men hvis jeg sletter et spill for å gjøre plass til f.eks BF3, vil jeg da miste det siden det ikke er tilgjengelig på PS+ lenger? Du kan laste det ned på nytt. Må bare gå på nedlastings historikken din, å laste ned på nytt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Og der ble man PS+ medlem også, på tider og se hvilke godsaker som blir å kommer av dette 2 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Vurderte det samme selv. Den fortsetter jo uansett videre på PS4 (Tror det ble bekreftet?) også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Vurderte det samme selv. Den fortsetter jo uansett videre pÃ¥ PS4 (Tror det ble bekreftet?) ogsÃ¥ Det medfører riktighet. Endret 20. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Er nok redd PS+ tilbudet går ned i kvalitet når "alle" har det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Det er ett godt poeng, kan jo bli spennende å se Men igjen det betyr jo mere penger i sekken til Sony og da forventer jeg en mye bedre online opplevelse på PS4 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Er nok redd PS+ tilbudet går ned i kvalitet når "alle" har det. Jeg tror bare dette er et salgtriks, få masse gode spill i de 2 første årene så når ps4 kommer ut slutter de og gi ut så mange spill som nå, fordi folk blir avhengi av og ha kontoen siden de har så mye spill. Og så kan de snike inn multiplayer fee i Ps4 uten at folk går berserk. Dette har vel allerede skjedd, For all del jeg klager ikke, dette var genialt av Sony. jeg digger Ps pluss og er ikke sur for og betale multiplayer i det hele tatt nå som det er så bra tjeneste. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hotline Miami ute til PS3 og Vita til neste uke. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Dafuq? Last of us til 549,- på Game. Holdt på å kjøpe det, men så var han fyren i kassa så jælig overlegen så jeg gadd ikke. Kommer hjem og så ligger det ute på Store'en til 449,-.. Download! Utrolig at spillet bruker en time på å installere, men det er verdt det vil jeg tro.. Kan drikke et par øl i mellomtiden!! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Ham: får det for 449 på lefdal og elkjøp sine nettbutikker og. Endret 21. juni 2013 av Slai Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 JEsus! Ser at Joel og Ellie-edition av Last of Us går for mellom 800 og 1000 spenn på amazon og play.com!!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hvorfor? Er jo fullt av de i butikkene her i Norge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Her i Haugesund er de skrapet for spillet overalt , til og med på PK. Ble tomt rett etter at jeg kjøpte mitt eksemplar. Blodpris dog, 499,- Men orket ikke vente på den nedlastbare altså Endret 21. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg er blitt så bortskjemt, mye grunnet Elkjøp, at jeg også synes 499,- er dyrt for en standard utgave De har som regel solgt nye spill for 399,-. Kan ikke huske sist jeg betalte mer, utenom CE og slikt da. Håper de fortsetter trenden med PS4 og Xbox One-spill også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ja har Elkjøp og Lefdal rett nedforbi her, men var jo borte vekk fra hyllene der, så da var PK eneste veien å gå. Expert var tom også..Spaceworld likeså. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Sikkert fordi amerikanere ikke handler på spaceworld eller Elkjøp. 1 Lenke til kommentar
probin Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Ringte rundt til alle elkjøpbutikker i østfold og alle var utsolgt. Men spaceworld i fredrikstad hadde dt par kopier heldigvis. Om det er noen fra sarp, så kan jeg fortelle dere at musikkverket skal ha fler kopier. Det sa iallefall han bak disken Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Er The Last of Us så bra at det er et spill alle må ha? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Er The Last of Us så bra at det er et spill alle må ha? Nope. Visst du liker Uncharted så passer det for deg. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Nope. Visst du liker Uncharted så passer det for deg. Liker jo Uncharted så da passer det vel bra for meg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå