Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok redd PS+ tilbudet går ned i kvalitet når "alle" har det.

Jeg tror bare dette er et salgtriks, få masse gode spill i de 2 første årene så når ps4 kommer ut slutter de og gi ut så mange spill som nå, fordi folk blir avhengi av og ha kontoen siden de har så mye spill.

Og så kan de snike inn multiplayer fee i Ps4 uten at folk går berserk.

Dette har vel allerede skjedd,

For all del jeg klager ikke, dette var genialt av Sony. jeg digger Ps pluss og er ikke sur for og betale multiplayer i det hele tatt nå som det er så bra tjeneste.

Lenke til kommentar

Dafuq? Last of us til 549,- på Game. Holdt på å kjøpe det, men så var han fyren i kassa så jælig overlegen så jeg gadd ikke. Kommer hjem og så ligger det ute på Store'en til 449,-.. Download!

Utrolig at spillet bruker en time på å installere, men det er verdt det vil jeg tro.. Kan drikke et par øl i mellomtiden!!

Lenke til kommentar

Her i Haugesund er de skrapet for spillet overalt , til og med på PK. Ble tomt rett etter at jeg kjøpte mitt eksemplar. Blodpris dog, 499,- Men orket ikke vente på den nedlastbare altså :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ringte rundt til alle elkjøpbutikker i østfold og alle var utsolgt. Men spaceworld i fredrikstad hadde dt par kopier heldigvis.

Om det er noen fra sarp, så kan jeg fortelle dere at musikkverket skal ha fler kopier. Det sa iallefall han bak disken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...