Aleks Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Sitter å lurer på hvorfor jeg ikke har skaffet meg PS+ før. Dette blir en fin sommer. Er det mulig å koble til mus og tastatur til PS3 i forhold til Battlefield? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 PS+ Juli update Skuffende, har alt allerede. :-P Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvordan var egentlig Battlefield 3? Levde det opp til forgjengerne? Har ikke spilt Battlefield på mange år nå og kjenner det hadde vært godt med et gjensyn. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) På konsoll var det ikke store greiene. Men har lagt ned mange timer på PC ihvertfall. Konsollutgaven er en tam,blek og utmagret versjon av totalopplevelsen (som endelig ser ut til å komme på neste-gen konsollene) på PC. Endret 19. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvor bestilte dere PS4 fra? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvis jeg laster ned et spill som forsvinner fra PS+ i Juli, beholder jeg det da siden jeg har lastet det ned? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ja. Sålenge du er + medlem. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvis jeg laster ned et spill som forsvinner fra PS+ i Juli, beholder jeg det da siden jeg har lastet det ned? Jepp Du beholder det så lenge du har PS+ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvor bestilte dere PS4 fra? Gamezone Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jepp Du beholder det så lenge du har PS+ Stilig, men hvis jeg sletter et spill for å gjøre plass til f.eks BF3, vil jeg da miste det siden det ikke er tilgjengelig på PS+ lenger? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 På konsoll var det ikke store greiene. Men har lagt ned mange timer på PC ihvertfall. Konsollutgaven er en tam,blek og utmagret versjon av totalopplevelsen (som endelig ser ut til å komme på neste-gen konsollene) på PC. Kjipt. Så en anmeldelse på Gametrailers, og offlinedelen virket veldig tam, men håper på noen timer med moro online. Tross alt det som er hele greia med BF. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ja enspillet biten orker jeg aldri å fullføre på PC heller, hopp rett online og herje villt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Onlinebiten på konsoll er fet nok den. Spilt PS3-versjonen fire ganger så mye som PC-versjonen, rett og slett fordi det er der vennene mine var. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Sitter å lurer på hvorfor jeg ikke har skaffet meg PS+ før. Dette blir en fin sommer. Er det mulig å koble til mus og tastatur til PS3 i forhold til Battlefield? Ja det er mulig, men det krever tredjeparts utstyr og kvaliteten varierer fra produsent til produsent. Skal du ha kvalitet, som nesten gir deg 1:1 (altså feedback osv. med tanke på å komme nærmest mulig PC opplevelsen) anbefaler jeg XIM (www.xim3.com). Utrolig bra support og oppdatering som gjør at den støtter de fleste skytespill. Du kan også konfigurere den selv etter hva du liker best. Og ja, dette er lov; Folk har sendt mail og snakket med personen innenfor Sony og Microsoft og fått bekreftet at dette er lovlig og vil ikke få deg bannet. Om det er rettferdig ovenfor andre er en ting, men hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 ikke egoister iallefall. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ok. Nei, kommer nok ikke til å kjøpe inn noe ekstra utstyr. Ganske upraktisk med mus og tastatur i sofaen og når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg vet Unreal Tournament 3 støtter mus og tastatur på PS3, men er det noen andre spill som gjør det? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg har et lite trådløst tastatur jeg bruker til stuepc'en som jeg kan plugge i PS3en. Men er "stress" å bytte usb dings hele tiden. Skulle hatt et tastatur hvor man kan velge mellom 2 forskjellige 2 usb dingser. Håper det blir bedre støtte for tastatur til PS4 da endel MMOer kommer til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå