Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På konsoll var det ikke store greiene. Men har lagt ned mange timer på PC ihvertfall. Konsollutgaven er en tam,blek og utmagret versjon av totalopplevelsen (som endelig ser ut til å komme på neste-gen konsollene) på PC.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

På konsoll var det ikke store greiene. Men har lagt ned mange timer på PC ihvertfall. Konsollutgaven er en tam,blek og utmagret versjon av totalopplevelsen (som endelig ser ut til å komme på neste-gen konsollene) på PC.

Kjipt. Så en anmeldelse på Gametrailers, og offlinedelen virket veldig tam, men håper på noen timer med moro online. Tross alt det som er hele greia med BF.

Lenke til kommentar

Sitter å lurer på hvorfor jeg ikke har skaffet meg PS+ før. Dette blir en fin sommer. Er det mulig å koble til mus og tastatur til PS3 i forhold til Battlefield?

Ja det er mulig, men det krever tredjeparts utstyr og kvaliteten varierer fra produsent til produsent. Skal du ha kvalitet, som nesten gir deg 1:1 (altså feedback osv. med tanke på å komme nærmest mulig PC opplevelsen) anbefaler jeg XIM (www.xim3.com). Utrolig bra support og oppdatering som gjør at den støtter de fleste skytespill. Du kan også konfigurere den selv etter hva du liker best. Og ja, dette er lov; Folk har sendt mail og snakket med personen innenfor Sony og Microsoft og fått bekreftet at dette er lovlig og vil ikke få deg bannet. Om det er rettferdig ovenfor andre er en ting, men hvem bryr seg?

Lenke til kommentar

Jeg har et lite trådløst tastatur jeg bruker til stuepc'en som jeg kan plugge i PS3en. Men er "stress" å bytte usb dings hele tiden. Skulle hatt et tastatur hvor man kan velge mellom 2 forskjellige 2 usb dingser. Håper det blir bedre støtte for tastatur til PS4 da endel MMOer kommer til den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...