Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Prøvde Okami for første gang etter jeg fikk det som PS+ medlem.

Wow, det var artigere enn jeg hadde trodd.

EDIT : rettskriving, prøv å skriv Okami på mobilen med ordboken på. Gjør første setningen litt annerledes :p

Endret av duppsko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvom jeg aldri har kjøpt infamous 2 så har jeg klart å ende opp med 2 versjoner gjennom playstation plus. Jeg har en infamous 2 (digital) som ble installert 20.9.2012 og en infamous 2 som jeg installerte igår. Er det noen forskjell på disse? Har ikke spilt noen av dem enda.

edit: nvm fant ut at den blir til digital version når man installerer den.

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Fikk noe inmari lyst på en PS3 i dag (har bare hatt 360 siden release) og tenkte jeg kanskje skulle prøve å huke til meg en billig en på finn.no eller lignende, da den mest sannsynlig ikke kommer til å bli brukt så veldig mye at det gjør noe.

Men det jeg la merke til på finn var at det finnes utrolig mange varianter. "Den store", slim, ultra slim. 40gb 120gb 320gb 500gb etc.

Er det noen her som er godt kjent med Playstation, som kanskje kunne oppsummert de forskjellige versjonene kort? Evt hvis noen her selger en PS3, så er det bare å ta kontakt ^^

Lenke til kommentar

post-272400-0-14355000-1371149844_thumb.png

Fikk noe inmari lyst på en PS3 i dag (har bare hatt 360 siden release) og tenkte jeg kanskje skulle prøve å huke til meg en billig en på finn.no eller lignende, da den mest sannsynlig ikke kommer til å bli brukt så veldig mye at det gjør noe.

Men det jeg la merke til på finn var at det finnes utrolig mange varianter. "Den store", slim, ultra slim. 40gb 120gb 320gb 500gb etc.

Er det noen her som er godt kjent med Playstation, som kanskje kunne oppsummert de forskjellige versjonene kort? Evt hvis noen her selger en PS3, så er det bare å ta kontakt ^^

De andre versionene gjelder bare lagringsplass.

Lenke til kommentar

"Super slim" PS3 (den nyeste) er en "top loader" ala ps2 slim og har en utenpåliggende strømforskyning. Den bruker også mindre strøm.

En video som forklarer litt mer i detalj: http://www.youtube.com/watch?v=DIoKcQa9wXA

Endret av K2D
Lenke til kommentar

Drar og ser på den i morgen, selger hadde ikke kvittering, men skal starte opp ett spill der i morgen samt sjekke boksen for eventuelle skade o.l

800 kr for 320gb slim med 2x kontroller og alle kabler. Virker som et inmari godt kjøp hvis alt er som det skal ihvertfall, da er det bare å få plukket opp The Last of Us i morgen og :)

Lenke til kommentar

Nettopp meg en ps3. Noen mulighet for å få amerikansk netflix til å funke?

Blir godt å få den enorme stasjonære pcn ut av stua :) .

Forresten et røverkjøp det der hvis alt funker.

Kjøpte en 160gb ikke-slim i dag med alle assassins-creed spillene samt alle kabler og to kontrollere og en psp for 2000,- i dag selv.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Sett DNS på PS3 manuelt. Har gjort det selv, og det funker som faen.

Primary: 190.14.36.90

Secondary: 109.123.111.24

Noen ganger kan det bugge seg og man må restarte Netflix, men det funker fett i 9/10 tilfeller.

Edit: Funker ikke de kan du prøve disse, men de over her funket både for meg, eksen og bruttern, så bør ikke være noe problem.

A)Primary: 190.14.36.90

B)Primary: 190.14.36.90

Secondary: 206.214.214.28

C)Primary:173.199.144.68

Secondary:206.214.214.28

D)Primary:190.14.36.117

E)primary: 173.199.144.68

secondary:206.214.214.28

F)Primary: 208.122.23.22

Secondary: 208.122.23.23

G)primary: 190.14.36.90

secondary: 206.214.214.28

• Liker 2
Lenke til kommentar

Denne har funka for meg i 4-5 dager

A)Primary: 190.14.36.90

Men har fått DNS-feilmelding 800-ettellerannet. Prøver et par andre dns-er, men sliter med hastigheten og får ikke spilt av innhold på netflix. Var gøy et par dager ihvertfall.

Tilbake til Firefox og Media Hint, eller Nexus 7 med Hola Accelerator & Unblocker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...