Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ps3 koster 890 kr hos elkjøp nå. Wow.

Angrer litt på at jeg kjøpte brukt for 750 kr. Men fikk jo 160gb slim modell (ikke den helt nyeste) isteden for 12gb

samt at jeg fikk 2 håndkontrollere

Uansett vilt billig

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Ps4 koster 890 kr hos elkjøp nå. Wow.

Angrer litt på at jeg kjøpte brukt for 750 kr. Men fikk jo 160gb slim modell (ikke den helt nyeste) isteden for 12gb

Uansett vilt billig

This is relevant to my interests. Regner med at du snakker om PS3? :p

Har du en link til tilbudet? Jeg kan ikke finne det inne på nettsidene deres.

Nvm. Der fant jeg det.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Startet å google litt selv og kom frem til det der jeg også, aldri sett noen butikker selge en slik montering skinne...

Kjøpe den og en harddisk og du er sikkert nesten opp i vanlig pris på rundt 1800kr...

EDIT: Ser Gamezone selger dem, 128kr. Om du da kjøper en harddisk på 500gb til 379kr så er du oppe i 1397kr. Og så må en legge til frakt på disse 3 leveringene...som varierer alt ifra 50kr sending til nærmere 100kr.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Hvis det er samme diskramme som brukes i normale PS3 så trenger du den ikke. Harddisken sitter godt nok fast bare med selve koblingene SATA og strøm. Har satt i en SSD inn i min. Loader sabla kjapt og texture pop ins er ikke et tema lengre i spill som sliter med det. Anbefales.

Lenke til kommentar

Startet å google litt selv og kom frem til det der jeg også, aldri sett noen butikker selge en slik montering skinne...

Kjøpe den og en harddisk og du er sikkert nesten opp i vanlig pris på rundt 1800kr...

EDIT: Ser Gamezone selger dem, 128kr. Om du da kjøper en harddisk på 500gb til 379kr så er du oppe i 1397kr. Og så må en legge til frakt på disse 3 leveringene...som varierer alt ifra 50kr sending til nærmere 100kr.

Da er jeg glad jeg kjøpte brukt isteden, takk for den posten :p Visste ikke at det ble så mye ekstra

Lenke til kommentar

Da er jeg glad jeg kjøpte brukt isteden, takk for den posten :p Visste ikke at det ble så mye ekstra

Jo bare hyggelig :) Synd det ble nesten like dyrt som å kjøpe en 500gb utgave av maskinen...hadde jo vært et røver kjøp om ikke.

Kan jo bli en fin ekstra maskin da om en ikke oppgraderer med en harddisk...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Hvis det er samme diskramme som brukes i normale PS3 så trenger du den ikke. Harddisken sitter godt nok fast bare med selve koblingene SATA og strøm. Har satt i en SSD inn i min. Loader sabla kjapt og texture pop ins er ikke et tema lengre i spill som sliter med det. Anbefales.

Jeg mener jeg leste et sted at det ikke var anbefalt å ta en SSD i PS3'en da den ikke var beregnet for det og de fleste spill gikk rett og slett verre.

Lenke til kommentar

Jo bare hyggelig :) Synd det ble nesten like dyrt som å kjøpe en 500gb utgave av maskinen...hadde jo vært et røver kjøp om ikke.

Kan jo bli en fin ekstra maskin da om en ikke oppgraderer med en harddisk...

Du virker å ha peiling. Jeg har en gammel 60GB PS3 som tok kvelden for en stund siden. Kan jeg kjøpe den nye versjonen med 12GB og bare plugge i den 60GB harddisken som ligger i den ødelagte PS3-en? Tenker da uten å måtte formatere og slikt stress. Rett og slett bare plugge rett i og så virker den. Var jo veldig billig med 890,- og jeg kunne tenke meg å ha en PS3 hos mine foreldre som jeg kan bruke når jeg er på besøk.

Lenke til kommentar

Du virker å ha peiling. Jeg har en gammel 60GB PS3 som tok kvelden for en stund siden. Kan jeg kjøpe den nye versjonen med 12GB og bare plugge i den 60GB harddisken som ligger i den ødelagte PS3-en? Tenker da uten å måtte formatere og slikt stress. Rett og slett bare plugge rett i og så virker den. Var jo veldig billig med 890,- og jeg kunne tenke meg å ha en PS3 hos mine foreldre som jeg kan bruke når jeg er på besøk.

Du kan flytte over disken men du vil ikke få tilgang til innholdet på disken dessverre. Det er i menyen på PS3 noe som heter data transfer utility. Mener å ha lest du kan da få kopiert over endel, men savinger osv vil ikke fungere...

Men om en skal bruke denne data transfer utility saken så må du jo kjøpe en ny harddisk som du skal overføre til..

Dem skal gjøre det så tungvint som mulig vettu....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...